AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #1 Skrevet 12. februar 2022 Bakgrunn : Jeg og kona kjøpte hus i fjor, og vi driver å fikser det opp litt. En av mine beste venner skal flytte inn hos oss i 6 mnd. Det passer med jobben hans som skal være nær oss i en stund, leien utgår på huset hans og mens han skal kjøpe hus rundt her selv. Han skal også hjelpe litt til rundt i huset mens vi fikser det opp, for han liker slikt og er god på det. Vi har kjent hverandre siden 2013 og ser hverandre rundt 5 ganger i uken, og jeg vil si vi er ekstremt gode venner. Problemet Vi har startet en chatgruppe sammen oss tre, og jeg ser ikke på tlf min mens jeg er på jobb. Og når jeg ser på den i pausen min eller andre tider, så er det alltid 50 nye meldinger av at de snakker sammen. Så vidt jeg vet, så har ikke de snakket sammen på noen slags chat før. Det er ikke bare hus-snakk og “ hva skal vi gjøre i helgen” snakk heller. Men de vet jo at jeg ser det, og de ler sammen om at det er synd på dem begge fordi jeg ignorerer dem begge to. Jeg fortalte min kone om en annen venn av oss, som er forlovet, men ikke fornøyd i forholdet, fordi hun var utro med hans beste kompis for 3 år siden. Hun sa “ shit! Haha, ja jeg lover å aldri ligge med din beste venn” og lo det bort. Burde jeg være bekymret? Anonymkode: 76781...2d1
Gjest AnomynBruker Skrevet 12. februar 2022 #2 Skrevet 12. februar 2022 Det tror jeg ikke. Du er jo inkludert i denne chatten. Jeg gjør det også slik når jeg prater med mannlige venner, inkluderer min mann slik at han ikke får for seg noe. Skal du ta tak i noen her, er det kompisen din. Du er mann sjøl, sant. Menn tenker mer med tissen enn hva damer gjør. Jeg synes han er respektløs. Kona di er nok bare godtroende.
NiceOrNothing Skrevet 12. februar 2022 #3 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bakgrunn : Jeg og kona kjøpte hus i fjor, og vi driver å fikser det opp litt. En av mine beste venner skal flytte inn hos oss i 6 mnd. Det passer med jobben hans som skal være nær oss i en stund, leien utgår på huset hans og mens han skal kjøpe hus rundt her selv. Han skal også hjelpe litt til rundt i huset mens vi fikser det opp, for han liker slikt og er god på det. Vi har kjent hverandre siden 2013 og ser hverandre rundt 5 ganger i uken, og jeg vil si vi er ekstremt gode venner. Problemet Vi har startet en chatgruppe sammen oss tre, og jeg ser ikke på tlf min mens jeg er på jobb. Og når jeg ser på den i pausen min eller andre tider, så er det alltid 50 nye meldinger av at de snakker sammen. Så vidt jeg vet, så har ikke de snakket sammen på noen slags chat før. Det er ikke bare hus-snakk og “ hva skal vi gjøre i helgen” snakk heller. Men de vet jo at jeg ser det, og de ler sammen om at det er synd på dem begge fordi jeg ignorerer dem begge to. Jeg fortalte min kone om en annen venn av oss, som er forlovet, men ikke fornøyd i forholdet, fordi hun var utro med hans beste kompis for 3 år siden. Hun sa “ shit! Haha, ja jeg lover å aldri ligge med din beste venn” og lo det bort. Burde jeg være bekymret? Anonymkode: 76781...2d1 Tenker heller den chaten viser vennskap , åpent foran deg . Det er et pluss at din kone går godt overens m din bestevenn , når dere skal bo sammen . Mn hvis du føler han legger an på henne , ta d opp med han , ikke henne. 7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #4 Skrevet 12. februar 2022 Selv så ble jeg dessverre forelsket i kompisen til min mann. Vi omgikkes han mye. Han gav meg komplimenter noe jeg ikke var vant med. Det viste seg senere at han var player. Han flørtet mye med meg også når min mann hørte på. Jeg har nå delvis blokkert ham. Om vi treffes som vi gjorde i sommer merket jeg at jeg fortsatt er forelsket. Slikt kan du ikke styre. Men om hun er som meg så gir hun ikke etter for eventuelle følelser som oppstår dem imellom. Anonymkode: 44d61...c77 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #5 Skrevet 12. februar 2022 Har du funnet ut noe mer? Det er vel ikke alle menn som flørter med kona til kameraten håper jeg. Anonymkode: 44d61...c77
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #6 Skrevet 12. februar 2022 AnomynBruker skrev (12 timer siden): Jeg synes han er respektløs. Kona di er nok bare godtroende. Dette.. Og dette vet ts innerst inne siden han er mann.. Menn kan sjelden være venn med damer uten å prøve seg. Anonymkode: e81ab...5e0 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #7 Skrevet 13. februar 2022 Ta og legg ned den chatgruppa, si det blir litt for mye når du er på jobb etc. Anonymkode: 2219d...0d9
NiceOrNothing Skrevet 13. februar 2022 #8 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ta og legg ned den chatgruppa, si det blir litt for mye når du er på jobb etc. Anonymkode: 2219d...0d9 Evnt bare legg inn en smått ironisk / humoristisk kommentar , når det har kokt i chatten mens du jobber : her innpå var det liv gitt , dere trenger jo egentlig ikke meg 😂 ( så kanskje de tar hintet ) 😆 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #9 Skrevet 13. februar 2022 Det er bare chat da. Jeg synes kompisens intensjoner blir litt overdrevet her ut fra det lille vi vet. Det eneste vi vet er at de skriver meldinger frem og tilbake, hvor du også er inkludert. I tillegg omhandler flere av meldingene deg, og at de vil du skal ta del i samtalen. Anonymkode: 5474a...5ad
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #10 Skrevet 13. februar 2022 Det er "bare en uskyldig chat" til det plutselig ikke er det lengre og det kan snu fort. 👎 Det starter med "godt humør" og det kan fort bli til flørt. Dagsamtaler blir til sen kveld og natt og så blir det trøbbel. Et nøytralt forhold er det beste. Anonymkode: 69513...131 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #11 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ta og legg ned den chatgruppa, si det blir litt for mye når du er på jobb etc. Anonymkode: 2219d...0d9 Da chatter de garanter videre, uten ts. Høres ut som et merkelig vennskap når du har samboer, henger sammen 5 dager i uka… skyld deg sjøl for at du ikke bruker mer tid på bare deg og samboeren. Anonymkode: cbad6...134 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #12 Skrevet 14. februar 2022 Du har grunn til bekymring, jeg snakker av erfaring. Anonymkode: 090ac...ee2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #13 Skrevet 17. februar 2022 Her var det litt blandede svar ja! Tror jeg bare får høre på dere som sier det bare er uskyldig og gøy , evt noe slikt : On 2/13/2022 at 7:36 PM, NiceOrNothing said: Evnt bare legg inn en smått ironisk / humoristisk kommentar , når det har kokt i chatten mens du jobber : her innpå var det liv gitt , dere trenger jo egentlig ikke meg 😂 ( så kanskje de tar hintet ) 😆 Vil ikke at de skal få inntrykk av at jeg ikke stoler på dem, men det er bare... litt mye. TS Anonymkode: 76781...2d1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #14 Skrevet 17. februar 2022 Jobber de ikke de to? Jeg har ikke tid å skrive 50 meldinger ila arbeidsdagen ihvertfall. Anonymkode: 6aada...d51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå