Bitzy Skrevet 12. februar 2022 #1 Del Skrevet 12. februar 2022 (endret) Hei! Jeg er en 27 år gammel jente som leter etter nye venninner. Dessverre har jeg ikke så mange igjen i byen her etter jeg kom tilbake fra studier. Jeg liker folk som ikke er redd for å by på seg selv, noen jeg kan dele hemmeligheter med, gå på fester/byen med, trene med eller ta en rolig kafétur. Jeg er hverken intro-eller ekstrovert, så går godt med de fleste😊 Alder spiller ingen rolle, men følger du gullrekka med "et glass rødt", klaffer det nok dårlig 😂 Trenger du en ny kul venninne? Send meg en melding. Vi kan gjerne ta et glass, siden vi alle er introverte og asosiale nordmenn som trenger slikt (les:du må tåle litt humor/ironi) 🥂 Endret 12. februar 2022 av Bitzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightcrawler00 Skrevet 7. april 2022 #2 Del Skrevet 7. april 2022 Vil bare si at jeg føler med deg... Bodde i Arendal for noen år siden og slet veldig med å få venner der. Liten by, som heller ikke hjalp. Vil tipse om "hey Vina"-appen, vet ikke om mange i Arendal bruker den, men kanskje utvid søket til Lillesand og kanskje tom Kristiansand, så finner du kanskje noen du klikker med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå