AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #1 Skrevet 12. februar 2022 Hei hei, Jeg har blitt gravid før første gang og er snart i uke 5. Jeg fant ut jeg var gravid så tidlig pga ubehaget jeg skal beskrive. Har bekreftet graviditet på blodprøve og graviditetstest, og alt så fint ut sålangt. Det er ikke en smerte i nedre del av magen, eller helt likt menssmerter for eksempel, men det stråler på en måte ut i sidene fra ca der eggstokkene er. Litt som om jeg er støl eller får strekk. Det kan komme og gå, men det føles ut som om det skjer noe i magen min hele tia, som om det bobler litt i bakgrunnen. Er veldig merkelig følelse. Er det noen som har opplevd dette? Takk Anonymkode: b7d86...d34
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #2 Skrevet 12. februar 2022 Høres helt normalt ut, ja. Anonymkode: c2689...264
stAre Skrevet 12. februar 2022 #3 Skrevet 12. februar 2022 (endret) Ja, jeg hadde det denne smerten gav seg endel etter IKM uka Noen kan kjenne at egget er festet. Kan og være ligamentsmerter (bånd mm strekker, utvider seg, lager plass til alt). Jeg kan merke denne typen særlig når jeg ligger på rygg. Endret 13. februar 2022 av stAre
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #4 Skrevet 12. februar 2022 Takk for svar! Godt og vite andre har hatt det slik. Jeg tenkte bare det var litt tidlig og ha symptomer Ha en fin helg! Anonymkode: b7d86...d34
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #5 Skrevet 12. februar 2022 Høres ut som ligamentsmerter ja. Det kommer du til å ha mye av fremover da livmoren vokser mye. Ikke veldig behagelig, men helt ufarlig😃 Anonymkode: 11af4...a3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå