AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #1 Skrevet 12. februar 2022 Hvilket hotell i Bergen, er det beste? Har du noen tips, så kom med de Anonymkode: 12987...56a
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #2 Skrevet 12. februar 2022 Spørs hvor mye du har tenkt å bruke det. Det beste (og dyreste) er Hotel Norge. ellers vil jeg anbefale Raddison Bryggen og Neptun. Anonymkode: 19651...a4b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #3 Skrevet 16. februar 2022 Hotel Norge og Ørnen er fint. Jeg kan også anbefale Opus XVI, hadde et supert opphold der i vinter. Helt nydelig frokost! Har hørt mye bra om Bergen Børs hotel, men har ikke testet det enda. Jeg bodde nylig på Radisson Bryggen, og var ikke særlig imponert. Neptun bodde jeg sist på for 3-4 år siden, og jeg opplevde hotellet som litt gammeldags og slitt. Men, det kan jo ha skjedd litt der siden da. Anonymkode: 06a02...3ec
Pakini Skrevet 16. februar 2022 #4 Skrevet 16. februar 2022 Havnekontoret er vel det som er dyrest og mest eksklusivt. Ellers nye hotel Norge, ørnen og Opus XVI
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #5 Skrevet 16. februar 2022 Hordaheimen😁 Anonymkode: 49a58...6fd
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #6 Skrevet 19. februar 2022 Ser at flere anbefaler Hotel Norge. Supert hotell, men: Sørg for å ikke få rom med vindu/utsikt mot atriumet. Jeg bodde på et slikt rom for noen år siden, og det var et helvete - for å si det mildt. Det skulle være ett eller annet arrangement der, og de drev på og testet mikrofoner og lydanlegg hele dagen. Veldig høy lydstyrke. Holdt på å bli gal.... Anonymkode: 107c4...478
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå