AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Det er sikkert en del som har opplevd at de fant avvik på fosteret, kanskje en liten hjertefeil, eller noen andre småting som kunne fikses. Men likevel opplevde det hele som dramatisk. Hvordan fant dere motet til å få et barn til? Anonymkode: 6ea72...df9
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #2 Skrevet 12. februar 2022 Begge mine har hatt noen små "avvik", men rasjonaliteten min og fornuften vet at det har vært udramatisk og tilfeldig (altså ikke genetisk). Det var dog såpass krevende med førstemann at det tok tre år før vi orket å tenke på nummer ti. Det er nesten fire år mellom den. Anonymkode: 8deeb...2d1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #3 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Begge mine har hatt noen små "avvik", men rasjonaliteten min og fornuften vet at det har vært udramatisk og tilfeldig (altså ikke genetisk). Det var dog såpass krevende med førstemann at det tok tre år før vi orket å tenke på nummer ti. Det er nesten fire år mellom den. Anonymkode: 8deeb...2d1 Takk for svar. Ja fornuften sier det, men man sitter jo igjen med mange inntrykk og en liten angst. Men du er nok inne på noe, tid. Må vel bare gå litt tid og få det mer på avstand. Høres fornuftig ut. Anonymkode: 6ea72...df9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå