Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man ha begge deler? Hadde nemlig mørkekjøringsdemostrasjon på grunnkurset, men nå må jeg ta mørkekjøring før 1. mars også?

1700,- til mørkedemo og 1700,- til mørkekjøring, jaggu billig :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du må bare ta mørkekjøring en gang. Hadde du det i forbindelse meg grunnkurset trenger du ikke ta det en gang til.

Skrevet

Men i grunnkurset var det jo bare en demostrasjon (av den to personer sitter i bilen med lærer og ser litt blinking med lys og pappmennesker med refleks og sånn).

Skrevet

Jepp, men det duger det, den nye opplæringen er slik. Husk at Trafikkstasjonen må ha dokumentasjon på at du har gjennomført demonstrasjonen hvis de ikke allerede har fått det.

Skrevet

Sikker? Må nesten ringe trafikkstasjonen og høre. Synes det var litt rart med den mørkekjøringen siden jeg hadde mørkekjøringsdemo også i grunnkurset.

Skrevet (endret)

Bombesikker. ;)

Men selv om jeg vet, så kan jo ikke du vite at jeg virkelig vet, så å ta en telefon for å få det bekrefet er ikke dumt. Man vet jo aldri hvem som svarer en på et diskusjonforum.

Dersom du blir bedt om å ta mørkekjøingskurs før 1. mars, kan det tyde på at Trafikkstasjonen ikke har registrert at du har gjennomført kurset. Da må du skaffe dokumentasjon og levere det på Trafikkstasjonen.

Endret av Mie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...