Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som overskriften sier 😊

Anonymkode: b9be2...11f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Limet». Den som husker på alle og inkluderer alle. 

Anonymkode: 50338...388

• Hjerte 4
Skrevet (endret)

Den forsiktige 

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

Den fornuftige, rolige og kunnskapsrike. Alltid koselig når venner ringer meg for hjelp fordi de synes jeg er flink med vanskelige praktiske eller teoretiske saker. Da føler jeg at jeg har noe å bidra med selv om jeg ikke er så morsom eller utadvendt. 

Anonymkode: 532fb...671

Skrevet

Har ingen vennegjeng lenger, bare en til en-venskap, og jeg er nok litt forskjellig i hver relasjon, ut fra hvem jeg er sammen med. I mine yngre dager var jeg den som gjerne tok initiativ til fester, reiser, og andre sosiale eventer.

Anonymkode: 8a55f...5c7

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Den som er der for alle andre, men som er ensom når jeg trenger støtte. Jeg er den som får vite hemmeligheter fordi jeg holder tett. Jeg baksnakker ingen.

Jeg er søppelkassen til vennene mine og jeg er drittlei alle sammen.

Har tenkt på å få meg nye venner, men først må jeg nok ha litt fri fra alt og alle.

Anonymkode: b0810...c3c

• Liker 2
  • Hjerte 4
Skrevet

Den stygge

Anonymkode: bd798...58e

• Hjerte 1
Skrevet

Den stille og lyttende 

Anonymkode: 307ce...7c0

• Hjerte 1
Skrevet

Den rolige og forsiktige typen. Men har også humor og viser interesse for de andre. 

Anonymkode: 512f3...1c0

• Hjerte 1
Skrevet

Det moralske kompasset. Den som er toneangivende når det gjelder å holde oss på den smale sti.

Anonymkode: 5539a...649

• Hjerte 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Den omsorgsfulle,  den  man kan betro seg til, den som trenger alenetid. Den med svart humor. Den som ikke lar seg tråkke på, den som sier det som det er.

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet
Athena79 skrev (4 timer siden):

Den omsorgsfulle,  den  man kan betro seg til, den som trenger alenetid. Den med svart humor. Den som ikke lar seg tråkke på, den som sier det som det er.

Den egenskapen skulle jeg gjerne hatt jeg og! Jeg sliter veldig med å være ærlig om egne behov og si ifra om noe ikke er greit. Alltid redd for å såre eller si noe feil. 

• Hjerte 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Tvillingsjel skrev (8 minutter siden):

Den egenskapen skulle jeg gjerne hatt jeg og! Jeg sliter veldig med å være ærlig om egne behov og si ifra om noe ikke er greit. Alltid redd for å såre eller si noe feil. 

Jeg var som deg da jeg var yngre. Vet ikke hva som gjorde det, men etter hvert så begynte jeg å sette foten ned, nok er nok, jeg bare godtok det ikke lengre. 

Skrevet

Den som står utenfor.

Anonymkode: 0d964...73b

• Hjerte 2
Skrevet (endret)
Athena79 skrev (På 12.2.2022 den 16.57):

Jeg var som deg da jeg var yngre. Vet ikke hva som gjorde det, men etter hvert så begynte jeg å sette foten ned, nok er nok, jeg bare godtok det ikke lengre. 

Jeg har også blitt flinkere til å sette grenser og stå opp for meg selv. 

Endret av Tvillingsjel
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Den som er der for alle andre, men som er ensom når jeg trenger støtte. Jeg er den som får vite hemmeligheter fordi jeg holder tett. Jeg baksnakker ingen.

Jeg er søppelkassen til vennene mine og jeg er drittlei alle sammen.

Har tenkt på å få meg nye venner, men først må jeg nok ha litt fri fra alt og alle.

Anonymkode: b0810...c3c

Tror jeg også er denne.. Det er meg de ringer til når de skal gå fra samboeren, og trenger noen som kan hjelpe å pakke mens de gråter og trenger trøst. Hun som passer på når alle fyller året, eller når barna deres har bursdag, men hun som ingen husker bursdagen til, og hun som blir glemt når det er jentekveld.. Og jeg klarer ikke si fra. Eller sette ned foten.. Jeg er den som ingen spør om hvordan har det, men som vet alt om hvordan andre har det.. 

Anonymkode: 067d1...20c

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Den sosiale og festlige, som feirer det som er å feire, pynter og stæsjer. Og den som tar insj, om jeg får si det selv. 

Jeg trives dog best som gjest, og kan finne på å invitere meg selv (og gjengen) hos en av oss. God stemning det! Også er jeg den barnefrie, så vi får se hvordan ting blir når barna popper ut på rekke og rad hos de andre snart her. Jeg skal prøve å holde meg involvert som tante. 

Anonymkode: 9e33c...d61

Skrevet

Jeg er nok den litt kjedelige venninna. Jeg er litt for hjemmekjær og lat;) Akkurat gøy nok så jeg er fortsatt med, jeg er ganske smart og jeg stiller opp for andre. Jeg er den ‘grå musa’ og trives egentlig godt med det😊 

Anonymkode: 330e5...ea9

Skrevet

Har dessverre ingen vennegjeng.

Anonymkode: 0a8ca...f2b

• Hjerte 2
Gjest Hottentått
Skrevet

Jeg er den frittalende uten filter, på godt og vondt. Stiller alltid opp for andre uten å få noe særlig tilbake. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...