Gjest Brunhilde Skrevet 13. oktober 2002 #1 Del Skrevet 13. oktober 2002 Etter at jeg koblet opp via ADSL har jeg et problem med at jeg plutselig er frakoblet - og jeg finner ikke ut hvor jeg merker "koble fra ved ineffektivitet i x antall minutter" Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 14. oktober 2002 #2 Del Skrevet 14. oktober 2002 Først bør du kanskje sjekke at du i Outlook Express (hvis du bruker det) ikke har huket på "Hang up when finished" etter å ha sjekket mail. Da vil nemlig internetten kobles av hver gang du sjekker mailen. For å finne ut om du har en innstilling som kobler ut internett etter en stund, kan du gå på Control panel -> Network and Dialup connections. Så velger du den tilkoblingen du bruker, og høyreklikker. Velg Properties -> Options. Her kan du da sjekke hva som står ved "Idle time before hanging up". Her bør det da kanskje stå "never". Håper det hjalp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå