Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en grei karakter på eksamen før jul, men likte faget og følte at jeg kunne gjort det bedre. Jeg meldte meg derfor opp til konteeksamen nå etter jul, og skal ha den neste uke. Har derimot vært mye syk de siste ukene, og har derfor ikke fått jobbet optimalt med faget. Er det slik at den beste karakteren blir stående hvis jeg får en dårligere karaktere denne gangen? Finner ingen informasjon om dette når jeg søker opp skolen min på nettet.

Anonymkode: 87c81...135

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener det er neste eksamens karakter som gjelder, uansett om den er bedre eller dårligere. Mener det var det læreren vår sa til oss, at det er en viss risiko å ta eksamen på nytt fordi man kan få dårligere karakter på konteeksamen. Så læreren vår anbefalte å være fornøyd med alt over C.

Anonymkode: 0b109...510

Skrevet

Uff, det høres ikke lovende ut 😟

Anonymkode: 87c81...135

Skrevet

På mitt studie var det beste karakter som gjaldt. Mulig det er ulikt fra studie til studie da. Vi kunne bare konte dersom vi strøk. 

Skrevet

Her er det beste karakter som blir stående på vitnemålet. Mao ingen ting p tape. Jeg jobber på et universitet. 

Anonymkode: 66b04...345

Skrevet
nordlending skrev (1 time siden):

På mitt studie var det beste karakter som gjaldt. Mulig det er ulikt fra studie til studie da. Vi kunne bare konte dersom vi strøk. 

Det er endel nye regler nå pga korona… Vi har vanligvis samme regel, men nå er det fritt fram for alle pga korona. TS, du bør sjekke med studiestedet ditt direkte. 

Anonymkode: 66b04...345

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...