Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei, hvorfor skal man velge å sove ubehagelig? 

Anonymkode: 255c8...7ba

Skrevet
loveli skrev (På 11.2.2022 den 23.06):

Sover alltid med BH, vil ikke ha hengepupper.

Har store bryst og huden strekkes mye når jeg f.eks. ligger på siden, så jeg sover med spileløs BH. Har sprettpupper.

Hvordan kan vi vite det? Post et bilde da vel!

Anonymkode: 9e720...8aa

Skrevet

Hva er vits i å forhindre hengepupper om dere aldri tar av dere bhen? 😂 Tar dere av dere bhen i dusjen da, i det minste? Kan jo risikere at huden strekker seg litt på den tiden dere dusjer! Og litt hver dag vettu, så er puppene nede på navlen før dere vet ordet av det 😂😂😂😂

Anonymkode: 4dde2...39c

Skrevet
miss summers skrev (På 13.2.2022 den 18.43):

Har du fjernet de? 

Jo, alle har brystmuskler. Kvinner også. 

Brystmusklene sitter ikke i selve brystene, selv om jeg skjønner at navnet forvirrer. Brystmuskulaturen er festet i brystkassen og overarmen, som heller ikke har noe med selve brystene å gjøre i denne sammenhengen. Det er også derfor man kan velge å legge silikon "over" muskel, slik at silikonpuppene da henger fritt fra all muskulatur og i hudposen som utgjør selve brystet. Har du sett en mislykket silikonoperasjon? Ligner ganske mye på hengepupper, ikke sant?

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er vits i å forhindre hengepupper om dere aldri tar av dere bhen? 😂 Tar dere av dere bhen i dusjen da, i det minste? Kan jo risikere at huden strekker seg litt på den tiden dere dusjer! Og litt hver dag vettu, så er puppene nede på navlen før dere vet ordet av det 😂😂😂😂

Det er et poeng når man skal ha sex, slik at jeg har selvtillit nok til å vise meg naken. Eller når mannen vil kose med puppene mine så han hekter av hektene bak på ryggen under klærne når vi f.eks. lager mat og drar opp genseren min bare for å kysse de og klemme på de.

Det er vits slik at når jeg ser meg i speilet så peker brystvortene rett frem og ikke ned i gulvet... Det er jeg som skal leve med puppene mine og da velger jeg å ta vare på de slik at jeg er fornøyd. Hva andre ønsker for sine bryst har ikke jeg noe med. Men tydeligvis har dette trigget mange. 😅

Man får ikke hengepupper av å dusje og ha sex, man får hengepupper når brystene får henge fritt og dra huden ned mot gulvet 18+ timer i døgnet. Gjelder selvfølgelig ikke små pupper, men store bryster trenger mye støtte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.2.2022 den 23.16):

Har ikke noe belegg for dette, men jeg innbiller meg at puppene mine holder seg godt fordi jeg nesten aldri går med bh. 

Hater bh, med mindre jeg skal hoppe på trampoline. 

Anonymkode: b19ac...7c5

Det finnes ikke mye forskning på dette, men det lille som peker mot at du har rett. Overdreven bruk av bh er med på å svekke ligamentene som gir brystene fasong, og det samme gjelder de små støttemusklene under/rundt brystene. 

Utover det svekkes ligamentene av aldring og hormonell påvirkning gjennom livet, spesielt i forbindelse med svangerskap, og det meste av dette er genetisk. Jeg har heller aldri brukt bh, og brystene mine peker fortsatt opp og frem, til tross for at jeg har passert førti for noen år siden. 

Anonymkode: 9d9ac...33b

Skrevet
loveli skrev (1 time siden):

Man får ikke hengepupper av å dusje og ha sex, man får hengepupper når brystene får henge fritt og dra huden ned mot gulvet 18+ timer i døgnet. Gjelder selvfølgelig ikke små pupper, men store bryster trenger mye støtte.

Man får jo hengepupper av å ha sex, for da er de jo i bevegelse. Når man sover, så ligger de jo stille. Er de store så henger de jo ikke når man sover med mindre man henger i løse luften og sover, eller har fryktelig bred overkropp og sover på siden 🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Man får jo hengepupper av å ha sex, for da er de jo i bevegelse. Når man sover, så ligger de jo stille. Er de store så henger de jo ikke når man sover med mindre man henger i løse luften og sover, eller har fryktelig bred overkropp og sover på siden 🤔

Tyngdekraften fungerer ikke bare på ting som er i bevegelse.

Skjønner ikke hva du mener med at puppene ikke henger nedover når man ligger på siden, det gjør min pupp som er øverst i denne posisjonen nemlig. Det er ikke sånn at det ene brystet hviler på det andre, det hadde det bare gjort hvis jeg hadde hatt hengepupper.

Skrevet

Sover med bh fordi jeg hater å sove uten. Takler ikke at noe er borti brystvortene mine.. dusjer uten da, selv om det er ubehagelig det også.

Anonymkode: bd7fa...e03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...