Gjest loveli Skrevet 12. februar 2022 #41 Skrevet 12. februar 2022 (endret) miss summers skrev (1 minutt siden): Ingen trening for musklene under fettvevet. Og pupper er for det meste kjertler og fett og litt muskel. Så hva gjør bh for å holde puppene faste? Sånn egentlig? Aldri sovet med bh hele mitt liv, bruker sjelden bh også (foretrekker topper). Har fortsatt ikke heng, etter over 30 år med de. Man trener ikke musklene ved å gå uten BH. Man trener musklene når man bruker armene og overkroppen. Jeg har kommet med et eksempel for å forklare over. Endret 12. februar 2022 av loveli
miss summers Skrevet 12. februar 2022 #42 Skrevet 12. februar 2022 loveli skrev (Akkurat nå): Man trener ikke musklene ved å gå uten BH. Man trener musklene når man bruker musklene ved å bruke armene og overkroppen. Jeg har kommet med et eksempel for å forklare over. De lærde strides. Vil du sove med bh så finnes det de som er ment til det, jeg ville aldri sovet i vanlig bh i alle fall. Leste litt om det er; dette med sirkulasjon osv var interessant. https://veientilhelse.no/er-det-skadelig-sove-med-bh/?amp=1
miss summers Skrevet 12. februar 2022 #43 Skrevet 12. februar 2022 loveli skrev (8 minutter siden): Men det var da voldsomt. Ok. Se for dere at dere har en sokk. Så tar du en honningmelon oppi sokken og henger den på en snor. Ved siden av denne sokken med melonen oppi henger du en ny sokk, uten en melon oppi. Etter 10 år, hvilken sokk tror du henger lavest? Jeg bare spør. Nei, dette er ikke er godt eksempel 😂 Men tro gjerne det. 3
Gjest loveli Skrevet 12. februar 2022 #44 Skrevet 12. februar 2022 miss summers skrev (3 minutter siden): Nei, dette er ikke er godt eksempel 😂 Men tro gjerne det. Du må gjerne forklare hvorfor det ikke er et godt eksempel.
miss summers Skrevet 12. februar 2022 #45 Skrevet 12. februar 2022 loveli skrev (Akkurat nå): Du må gjerne forklare hvorfor det ikke er et godt eksempel. Vel, du må gjerne sammenligne huden din med en sokk eller strømpe, jeg har menneskehud og brystvevet mitt er ikke en melon 🤷🏻♀️U do u. 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #46 Skrevet 12. februar 2022 River av meg BH så fort jeg kommer inn døra 😅 Orker ikke være i det fengselet lengre enn nødvendig. Sover i bare trusa, og det har jeg gjort siden jeg og mannen ble kjærester. Har et ganske avslappet forhold til egen kropp. Anonymkode: c6197...3af 1
Gjest loveli Skrevet 12. februar 2022 #47 Skrevet 12. februar 2022 (endret) miss summers skrev (55 minutter siden): Vel, du må gjerne sammenligne huden din med en sokk eller strømpe, jeg har menneskehud og brystvevet mitt er ikke en melon 🤷🏻♀️U do u. Jeg snakker om fysikken bak. Huden min er elastisk, akkurat som en sokk. Inni mine bryster er det fyll, fett, kjertler og diverse annet som blodårer f.eks. Når man fyller noe som er elastisk så vil det utvide seg. I denne sammenhengen pga tyngdekraften som drar vekta ned og huden vil strekke seg. Jeg vet hvertfall at når jeg ikke går med BH så kjenner jeg at det strekker i huden på hele brystkassen, fra halsen og ned. Når jeg ligger på siden så gjør det nesten direkte vondt. Hvert av mine bryst veier mye. Men dere skal få tro hva dere vil, om fysiske lover, elastisitet i huden, osv. Endret 12. februar 2022 av loveli
Duraton Skrevet 12. februar 2022 #48 Skrevet 12. februar 2022 Ikke bruk spilebh isåfall. Lite behagelig å få en slik en inn i brystet. treningsbh’er er behagelige å sove i.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #49 Skrevet 12. februar 2022 BH tilhører fortida, og uansett ikke natta. Anonymkode: 16aa7...eb5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #50 Skrevet 12. februar 2022 Bedre å sove med BH’en, enn å sove med EX’en! Anonymkode: f0497...792 1
Gjest Kutta Skrevet 12. februar 2022 #51 Skrevet 12. februar 2022 23 hours ago, AnonymBruker said: Har ikke noe belegg for dette, men jeg innbiller meg at puppene mine holder seg godt fordi jeg nesten aldri går med bh. Hater bh, med mindre jeg skal hoppe på trampoline. Anonymkode: b19ac...7c5 Det har vel vert litt forskning på dette? Mine er helt ok, og jeg går med BH så sjelden som mulig. Om de begynner å henge så er det jo bare å bruke en BH så ser man jo ikke det
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #52 Skrevet 12. februar 2022 loveli skrev (1 time siden): Jeg snakker om fysikken bak. Du glemmer å ta med musklene i beregningen. Bruker man BH så gjør den jobben med å holde puppene på plass, og dermed bruker man ikke de musklene som ligger under brystvevet på samme måte. Bruker man det ikke, så er muskulaturen mer aktiv, og dermed holdes puppene bedre på plass. Kutta skrev (Akkurat nå): Det har vel vert litt forskning på dette? Mine er helt ok, og jeg går med BH så sjelden som mulig. Om de begynner å henge så er det jo bare å bruke en BH så ser man jo ikke det Vet ikke om det finnes forskning, men jeg har i alle fall hørt manges erfaring med at puppene ser bedre ut når man ikke bruker BH til vanlig. Anonymkode: f0497...792 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #53 Skrevet 12. februar 2022 Sover aldri med BH, spesielt ikke med en kjæreste. Er jo så digg med hud mot hud ❤️ Deler jeg seng eller rom med noen jeg ikke vil vise meg naken for, så blir det singlet, t-skjorte og pysjamas-shorts. Anonymkode: 05620...d6c
Gjest loveli Skrevet 12. februar 2022 #54 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du glemmer å ta med musklene i beregningen. Bruker man BH så gjør den jobben med å holde puppene på plass, og dermed bruker man ikke de musklene som ligger under brystvevet på samme måte. Bruker man det ikke, så er muskulaturen mer aktiv, og dermed holdes puppene bedre på plass. Vet ikke om det finnes forskning, men jeg har i alle fall hørt manges erfaring med at puppene ser bedre ut når man ikke bruker BH til vanlig. Anonymkode: f0497...792 Jeg har ikke muskler i puppene.
KristinF Skrevet 13. februar 2022 #55 Skrevet 13. februar 2022 loveli skrev (17 timer siden): Hørt om tyngdekraft? Skjønner ikke folk seg på fysikk? Har sokken muskler?
Gjest loveli Skrevet 13. februar 2022 #56 Skrevet 13. februar 2022 KristinF skrev (22 minutter siden): Har sokken muskler? Nei, den er elastisk slik som huden. Legger man til tyngde så vil den strekke seg dit gravitasjonen drar den. Lugger man på siden dras puppene ned mot madrassen. Står man så dras de ned mot gulvet.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #57 Skrevet 13. februar 2022 KristinF skrev (28 minutter siden): Har sokken muskler? Nei. Og det har ikke puppene heller. Anonymkode: 85956...2c5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #58 Skrevet 13. februar 2022 Sov tildekket du, vet aldri hvilken tanker han kan få. Anonymkode: a8094...39a
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #59 Skrevet 13. februar 2022 Jeg sover aldri med bh. Sover i bare trusa hos kjæresten og med t-skjorte hjemme Anonymkode: 651d7...649
miss summers Skrevet 13. februar 2022 #60 Skrevet 13. februar 2022 loveli skrev (19 timer siden): Jeg har ikke muskler i puppene. Har du fjernet de? AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei. Og det har ikke puppene heller. Anonymkode: 85956...2c5 Jo, alle har brystmuskler. Kvinner også. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå