AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Del Skrevet 11. februar 2022 Hei, jeg lurte på om dere sover med BH når dere besøker kjæresten? Anonymkode: 720c9...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Del Skrevet 11. februar 2022 Nei, sover naken. Anonymkode: 1ee2c...369 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 11. februar 2022 #3 Del Skrevet 11. februar 2022 Sover alltid med BH, vil ikke ha hengepupper. Har store bryst og huden strekkes mye når jeg f.eks. ligger på siden, så jeg sover med spileløs BH. Har sprettpupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #4 Del Skrevet 11. februar 2022 Sover nakne begge to Anonymkode: b90fc...441 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelKaktus Skrevet 11. februar 2022 #5 Del Skrevet 11. februar 2022 Hva er vitsen med å ha bh'n på, spesielt når man sover hos kjæresten? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #6 Del Skrevet 11. februar 2022 FrøkenMånestråle skrev (2 minutter siden): Hva er vitsen med å ha bh'n på, spesielt når man sover hos kjæresten? Vi har ikke vært kjærester så lenge og kvier meg for å sove uten BH, lurte på om det var vanlig...forstår jo at en gjør det når en har vært sammen en stund . Anonymkode: 720c9...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #7 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi har ikke vært kjærester så lenge og kvier meg for å sove uten BH, lurte på om det var vanlig...forstår jo at en gjør det når en har vært sammen en stund . Anonymkode: 720c9...a7a Hvis dette er et ferskt forhold, så tar du stegene i ditt tempo, og gjør det som føles mest naturlig og riktig for deg. Bare sov med bh hvis det er det du helst vil, du bestemmer😊 Anonymkode: 1ee2c...369 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #8 Del Skrevet 11. februar 2022 Jeg har aldri sovet med BH det er jo ikke behagelig? Men jeg sover helst ikke naken så har på en tskjorte feks. Hvis du er usikker så kan du jo feks sove i en singlet eller tskjorte Anonymkode: 3a0a5...927 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelKaktus Skrevet 11. februar 2022 #9 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har ikke vært kjærester så lenge og kvier meg for å sove uten BH, lurte på om det var vanlig...forstår jo at en gjør det når en har vært sammen en stund . Anonymkode: 720c9...a7a Du må jo bare gjøre det som er mest komfortabelt for deg. Jeg tenkte ikke en gang på det som en greie en gang når jeg har hatt kjæreste i begynnelsen er jo ofte klærne mer av enn på. 😄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #10 Del Skrevet 11. februar 2022 Har ikke noe belegg for dette, men jeg innbiller meg at puppene mine holder seg godt fordi jeg nesten aldri går med bh. Hater bh, med mindre jeg skal hoppe på trampoline. Anonymkode: b19ac...7c5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #11 Del Skrevet 11. februar 2022 Jeg har aldri sovet med bh. Har overnattet hos kjærester før vi har kommet lengre enn kyssing og da sover jeg med t-skjorte og pysjbukse. Anonymkode: 22f24...b4d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #12 Del Skrevet 11. februar 2022 Nei. Aldri. Hvorfor i alle dager vil du sove med bh på? Tipper kjæresten vil du skal være komfortabel, og liker deg naken uansett. Hvis du ikke er komfortabel med å sove naken med kjæresten ville jeg heller valgt en singlet eller tskjorte, så puppene ikke var i fengsel hele natta. Anonymkode: 0b514...ff4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #13 Del Skrevet 11. februar 2022 Sover aldri med BH og bruker det sjelden, da jeg føler at det er ukomfortabelt. Tenker pupper er helt normalt og hvorfor skal vi være redd for å vise de til en kjæreste. Anonymkode: 720c9...a7a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #14 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hei, jeg lurte på om dere sover med BH når dere besøker kjæresten? Anonymkode: 720c9...a7a Selvsagt ikke. Ikke med truse heller. Vi knuller jo... Anonymkode: 10fb0...4bd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #15 Del Skrevet 12. februar 2022 Hvis du vil skjule puppene kan du jo ha en t-skjorte/singlet/nattkjole på? Tenker det er ubehagelig å ha bh på om natten? Anonymkode: 4dde2...39c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #16 Del Skrevet 12. februar 2022 Sover stort sett bare i truse. Men om jeg er trøtt nok kan jeg glemme å ta av bh. Anonymkode: 7a230...ae2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #17 Del Skrevet 12. februar 2022 Tror aldri at jeg noensinne har sovet med BH-en på. Da tar jeg heller på en stor t-skjorte, eller en nattkjole, hvis jeg føler at jeg må ha på meg noe. Anonymkode: 027bc...ecc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #18 Del Skrevet 12. februar 2022 loveli skrev (7 timer siden): Sover alltid med BH, vil ikke ha hengepupper. Har store bryst og huden strekkes mye når jeg f.eks. ligger på siden, så jeg sover med spileløs BH. Har sprettpupper. Tror du virkelig at du vil få hengepupper dersom du sover uten BH? Du ligger jo rett ut uansett! I tillegg er det uansett ikke bevist at bruk av BH forhindrer brystheng. Anonymkode: aaea3...909 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #19 Del Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei, jeg lurte på om dere sover med BH når dere besøker kjæresten? Anonymkode: 720c9...a7a Nei, bruker sjelden bh egentlig...har fått finere pupper etter jeg slutta med bh bruk, puppene er mer faste...før så hang de mer, og da brukte jeg bh fast hele tiden, også av og til når jeg skulle sove...nå bruker jeg bh kun på sommeren egentlig Anonymkode: f7aa2...e56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #20 Del Skrevet 12. februar 2022 BH er det mest ukomfortable plagget jeg vet om, så om jeg sover i den, så må det være fordi jeg kom full hjem fra fest! Og til hun som mente at hun hadde sprettpupper fordi hun sover med BH - det er nok genetikken din. Jeg er 38 år, har ammet tre barn og har fortsatt sprettpupper. Gode gener. Anonymkode: 60eda...b0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå