AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #21 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Står 34% på lønnsslippen min:) Før noen sier noe så må jeg bare innrømme at jeg ikke er så god på dette med skatt🙈 Anonymkode: 5e897...82d Det er sannsynligvis marginalprosenten din. Regn heller ut hva det faktiske trekket er. Anonymkode: d520f...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #22 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Står 34% på lønnsslippen min:) Før noen sier noe så må jeg bare innrømme at jeg ikke er så god på dette med skatt🙈 Anonymkode: 5e897...82d Dette er bare skattetrekket ditt beregnet fra informasjonen dom ligger til grunn for skattekortet ditt. Om du ikke har lagt inn helt nøyaktige tall her vil det du faktisk må betale i skatt være noe annet. Dette justeres i skatteoppgjøret etter at du har levert skattemeldingen året etter og du vil enten måtte betale restskatt om skattetrekket var for lavt eller du får tilbake om skattetrekket var for høyt. Det er i skatteoppgjøret du ser hvor mye skatt du faktisk har måttet betale og da kan du selv regne ut prosenten av inntekten din. Anonymkode: 03697...f24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #23 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Det er sannsynligvis marginalprosenten din. Regn heller ut hva det faktiske trekket er. Anonymkode: d520f...8a6 Hva er det du prater om? Det som står på lønnslippen er jo skattetrekket. Poenget er at skattetrekket ikke nødvendigvis er det man ender opp med å betale i skatt. Anonymkode: 03697...f24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå