Gå til innhold

Kan noen fortelle Alejandro..

Anbefalte innlegg

Gjest Irritert
Skrevet

..at det heter ikke "when the stars shines upon me.." Er ikke det veldig amatørmessig å bomme på entall og flertall når man først ska gi ut plate?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke noen heller fortelle det til de som gir ut platen?

Ellers er det lov å bomme på grammatikk i sanger, for det er liksom ikke så viktig. Det spiller rett og slett liten rolle.

Skrevet

Jeg synes det er UTROLIG at ingen har tipsa Alejandro om dette før han spilte inn sangen. Det må jo finnes NOEN som er engelskyndig i hele det svære apparatet han har rundt seg?? Joda, fint med kunstnerisk frihet, men dette er for teit... :roll:

Gjest LoisLane
Skrevet

Enig - det er amatørmessig. Men sangen er fin den!

Skrevet
Ellers er det lov å bomme på grammatikk i sanger, for det er liksom ikke så viktig.  Det spiller rett og slett liten rolle.

Her er jeg svært uenig. For meg ødelegger det sangen dersom den inneholder tydelige feil. Henger meg litt opp i det, og får et negativt inntrykk, samme hvor fin sangen måtte være blir den da dårlig. Men det er nå meg...

Skrevet

Det var det første jeg også la merke til da jeg hørte sangen!

Skrevet

jeg kan tydligvis ikke engelsk...

er det "the stars" som er feil?

hvordan skal man da si "stjernene" på engelsk? stjerner er jo greit, men stjernene - bestemt flertall?

Skrevet

hvordan skal man da si "stjernene" på engelsk? stjerner er jo greit, men stjernene - bestemt flertall?

The stars er riktig .. men det heter shine.. ikke shines..

I shine

you shine

they shine... som i The stars.. they shine.. uten s...

Skrevet

"the stars" er riktig, men "the stars shine", "a star shines"

Skrevet

thi hi... så klart! :flau:

hang meg sånn opp i stjernene at jeg ble litt blind der gitt!!

Skrevet

Synes Kurt sin var mye verre....

"One feet before the other"

Hallo...?

Skrevet

hahahhaha.... at dette er noe å henge seg oppi er jo helt vanvittig... haha...;) vi trenger alle en klapp. :klappe:

Skrevet

jeg er vist ikke så god i gramatikk jeg :tristbla: det har aldri vært min sterke side, i allefall ikke i engelsk. så jeg synger med og er like glad jeg :)

Skrevet

Håper noen snart innser at denne fyren ikke er særlig flink til å synge. Ja, han har en behagelig stemme, men sangteknikk eier han ikke. Her må det mange år med øving til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...