Gjest Irritert Skrevet 24. oktober 2005 #1 Skrevet 24. oktober 2005 ..at det heter ikke "when the stars shines upon me.." Er ikke det veldig amatørmessig å bomme på entall og flertall når man først ska gi ut plate?
Gjest Piper Skrevet 24. oktober 2005 #2 Skrevet 24. oktober 2005 Kan ikke noen heller fortelle det til de som gir ut platen? Ellers er det lov å bomme på grammatikk i sanger, for det er liksom ikke så viktig. Det spiller rett og slett liten rolle.
Wonderwoman Skrevet 24. oktober 2005 #4 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg synes det er UTROLIG at ingen har tipsa Alejandro om dette før han spilte inn sangen. Det må jo finnes NOEN som er engelskyndig i hele det svære apparatet han har rundt seg?? Joda, fint med kunstnerisk frihet, men dette er for teit...
Gjest LoisLane Skrevet 25. oktober 2005 #5 Skrevet 25. oktober 2005 Enig - det er amatørmessig. Men sangen er fin den!
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #6 Skrevet 25. oktober 2005 Ellers er det lov å bomme på grammatikk i sanger, for det er liksom ikke så viktig. Det spiller rett og slett liten rolle. ← Her er jeg svært uenig. For meg ødelegger det sangen dersom den inneholder tydelige feil. Henger meg litt opp i det, og får et negativt inntrykk, samme hvor fin sangen måtte være blir den da dårlig. Men det er nå meg...
tuji Skrevet 25. oktober 2005 #7 Skrevet 25. oktober 2005 Det var det første jeg også la merke til da jeg hørte sangen!
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #8 Skrevet 25. oktober 2005 jeg kan tydligvis ikke engelsk... er det "the stars" som er feil? hvordan skal man da si "stjernene" på engelsk? stjerner er jo greit, men stjernene - bestemt flertall?
Sofia Skrevet 25. oktober 2005 #9 Skrevet 25. oktober 2005 jeg kan tydligvis ikke engelsk... er det "the stars" som er feil? hvordan skal man da si "stjernene" på engelsk? stjerner er jo greit, men stjernene - bestemt flertall? ← The stars er riktig .. men det heter shine.. ikke shines.. I shine you shine they shine... som i The stars.. they shine.. uten s...
Malama Skrevet 25. oktober 2005 #10 Skrevet 25. oktober 2005 jeg kan tydligvis ikke engelsk... er det "the stars" som er feil? hvordan skal man da si "stjernene" på engelsk? stjerner er jo greit, men stjernene - bestemt flertall? ← "the stars" er riktig, men "the stars shine", "a star shines"
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #11 Skrevet 25. oktober 2005 thi hi... så klart! hang meg sånn opp i stjernene at jeg ble litt blind der gitt!!
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #12 Skrevet 26. oktober 2005 Synes Kurt sin var mye verre.... "One feet before the other" Hallo...?
Shine21 Skrevet 27. oktober 2005 #13 Skrevet 27. oktober 2005 hahahhaha.... at dette er noe å henge seg oppi er jo helt vanvittig... haha... vi trenger alle en klapp.
blå Skrevet 31. oktober 2005 #14 Skrevet 31. oktober 2005 jeg er vist ikke så god i gramatikk jeg det har aldri vært min sterke side, i allefall ikke i engelsk. så jeg synger med og er like glad jeg
Ciara Skrevet 1. november 2005 #15 Skrevet 1. november 2005 Håper noen snart innser at denne fyren ikke er særlig flink til å synge. Ja, han har en behagelig stemme, men sangteknikk eier han ikke. Her må det mange år med øving til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå