AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Magen har vært helt hard frem til i dag hvor den plutselig er myk?? Er i uke 39. Andre som har opplevd dette? Synes det er litt skremmende.. Kjenner bevegelse. Anonymkode: 76869...5e7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Hodet kan ha festet seg, eller fosteret har byttet stilling? Har venninner som ikke har sett gravid ut pga fosteret har lagt så langt bak. Men lurer på om det er pga fosteret har lagt seg klart og gått lengre ned, og festet seg som det kalles. Mener det kan skje alt i fra uker til kort tid før fødsel. Om du er bekymret så kontakter du jordmor, lege eller sykehuset. Er det første? 😊 Anonymkode: 57f4b...ebe 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Jeg er ikke kommet like langt som deg (uke 35)men opplever til stadighet at magen varierer. Spiser jeg mye melkeprodukt er den konstant hard og stor, kutter jeg ut disse produktene er magen liten. Om morgenen når jeg lufter hunden kan jeg ta på boblebuksa jeg brukte før jeg ble gravid .. på kvelden får jeg ikke lukket glidelåsen en gang.. Anonymkode: ef759...202
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #4 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hodet kan ha festet seg, eller fosteret har byttet stilling? Har venninner som ikke har sett gravid ut pga fosteret har lagt så langt bak. Men lurer på om det er pga fosteret har lagt seg klart og gått lengre ned, og festet seg som det kalles. Mener det kan skje alt i fra uker til kort tid før fødsel. Om du er bekymret så kontakter du jordmor, lege eller sykehuset. Er det første? 😊 Anonymkode: 57f4b...ebe Dette er første ja☺️ Magen sank en del for en uke siden, men den synker kanskje i flere omganger? Anonymkode: 76869...5e7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #5 Skrevet 12. februar 2022 Jeg er i uke 35 med nr 2. Skjønner hva du mener, jeg har reagert på det samme - kan føles som at barnet har blitt slappere inni der. Men det skyldes bare at de snur seg. Med en gang min snur seg med rumpa ut igjen, så blir magen hard. Du nærmer deg i tillegg fødsel, og da synker magen litt, sånn at "toppen" av den ikke nødvendigvis er så stram lengre. Anonymkode: e8964...02d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå