Gjest Gjest_heidi_* Skrevet 24. oktober 2005 #1 Skrevet 24. oktober 2005 den beste, mest intelligente og ekte serien noensinne laget for ungdommer er helt klart My so-called life. jeg var 14 år da serien gikk på tv og kjente meg sånn igjen at jeg ble nesten litt skremt. aldri før har jeg sett en lignende serie som tok tenåringer på alvor. aldri før har jeg sett en serie som grep meg om hjerteroten som denne. at serien ble kansellert etter bare en sesong er helt klart skandaløst for serien var virkelig ekte vare. noen andre som elsket den?
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2005 #2 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg elsket serien når den gikk på tv. Men...jeg så et par episoder for noen år tilbake, og synes den var rimelig tåpelig.. Skikkelig antiklimaks
Gjest Piper Skrevet 24. oktober 2005 #3 Skrevet 24. oktober 2005 Selv om enkelte likte den, kan den likevel være en fiasko. Da forstår ejg godt at de fjerner den, for de kan ikke la en hel serie gå fordi noen få ønsker å se den.
Elanor Skrevet 24. oktober 2005 #4 Skrevet 24. oktober 2005 Jepp, det var en veldig bra serie, som desverre ble nedlagt pga for dårlige seertall i USA. Men i Europa ble serien veldig populær. Husker det ble arrangert en kampanje for å få den på beina igjen, men det ga ingen resultater, desverre. Serien tok opp mange viktige temaer på en veldig fin måte, og jeg husker ennå hvor forelsket jeg var i Jordan (Jared Leto).
Gjest Gjesta Skrevet 24. oktober 2005 #5 Skrevet 24. oktober 2005 Den serien husker jeg veldig godt, jeg syns det var en kjempefin serie den gangen.
Gjest Hippopotamus Skrevet 24. oktober 2005 #7 Skrevet 24. oktober 2005 Jepp, det var en veldig bra serie, som desverre ble nedlagt pga for dårlige seertall i USA. Men i Europa ble serien veldig populær. Husker det ble arrangert en kampanje for å få den på beina igjen, men det ga ingen resultater, desverre. ← Jeg skrev hauger med brev! Men det hjalp ikke... :cry: Sinnsykt bra serie.
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2005 #8 Skrevet 24. oktober 2005 Var det den med hun som het Blossom? ← Neeeeei. Angela het hun, ble spilt av Claire Danes. Hadde en liten crush på Jared Leto jeg også
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2005 #9 Skrevet 24. oktober 2005 Angela ja, som den het på norsk tv, en super serie!!! crush her også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå