queenbii Skrevet 11. februar 2022 #1 Del Skrevet 11. februar 2022 Jeg lagde meg bare litt vodka og red bull, måtte på do også når jeg kommer tilbake ser jeg dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 11. februar 2022 #2 Del Skrevet 11. februar 2022 Ville ikke drukket det der i alle fall 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Del Skrevet 11. februar 2022 Inntørket melk som lå i bunn av koppen? Anonymkode: 15c49...0af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. februar 2022 #4 Del Skrevet 11. februar 2022 Aner ikke, men ville ikke drukket det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #5 Del Skrevet 11. februar 2022 Hvorfor la du det i denne kategorien? Tror du det er spøkelsessæd? Anonymkode: d643e...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 11. februar 2022 #6 Del Skrevet 11. februar 2022 I utgangspunktet en skitten kopp, noe (melk?) har størknet i bunn og dette løste seg opp mens du var på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queenbii Skrevet 11. februar 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor la du det i denne kategorien? Tror du det er spøkelsessæd? Anonymkode: d643e...4bc Har opplevd mye unaturlig så kunne lett ha tenkt noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå