Zip zorp zorp Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Har lenge vært usikkert på hva jeg vil jobbe med. Er snart ferdig med første året på studiet og selv om jeg ikke "hater det" så vet jeg ikke om det er noe jeg vil holde på med resten av livet. Har lyst til å begynne på et annet studie for å prøve. Men jeg er såpass usikker på hva jeg vil så har ikke lyst til å tape dette året her dersom jeg får lyst til å drive med det likevel. Må jeg droppe ut for å begynne på annet studie eller kan jeg ta en pause?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Hos oss kan du i hvertfall ta permisjon maks ett år uten grunn. Skal det være lenger, må du ha en god grunn som f.eks. sykdom eller politisk arbeid. Du må sjekke hva regelene er ved din institusjon, men ja, du kan nok ta en pause. Tar du så lang pause at du mister studieretten kan du bare søker deg inn på studiet igjen og søke godkjenning for emner du har tatt før, men det kan bli problematisk hvis de legger strukturen på studiet. Anonymkode: 5c74a...352
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå