Gå til innhold

Hjelp! Klær til pre-teen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags klær er «kule klær» for en 10-13 åring? «Kule klær» er altså hennes egne ord i ønskelisten. 

Anonymkode: 5f5e9...0e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Store hettegensere fra H&M, kanskje? Det er større utvalg på nett enn i butikk :)

Anonymkode: 0bb3f...b63

• Liker 3
Skrevet

Klær fra WOW er en slager hos de jeg kjenner som har barn på den alderen iallfall :) Tror de selges på Cubus nå, tidligere var det egne butikker.

Skrevet (endret)

Her går det i vide bukser og mom jeans. Stor hettejakke eller hettegenser. Og t-skjorte i alle slags størrelser. Sko med grov såle. 
Mini liker ensfargede plagg uten dill-dall, og duse farger fremfor skarpe. Tips herfra, men smaken kan jo variere stort 😉

Åja, en ting til: finner mest klær på Lindex og Zara. 

Endret av SaltLakris
Skrevet

WOW er et godt forslag! Ellers funker Divided fra H&M og Monki, mye er for litt eldre tenåringer men de har mye forskjellig :) 

Anonymkode: 31808...c99

Skrevet

Bare husk at barneklær på Wow og Zara kan være ganske små i størrelse. 

Synes Lindex har mye kult til barn. Her går det i beige til 11-åringen. Hun elsker for eksempel store hettegensere fra Hummel, og andre sportsmerker. Kosedress i velour får man kjøpt de fleste steder, boblejakker og jumpsuits. 

Sånne tights med sleng, gjerne i svart eller beige(finnes i de fleste butikker, men særlig på lindex). 

Anonymkode: d63bc...7ae

• Hjerte 1
Skrevet

Lag et gavekort med en maxpris og fastsett en dag for shopping med preteenen. Da kan hen velge selv det hen syns er kult 🙂

Anonymkode: 44f7f...547

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for alle forslag! Jeg tok henne med på shopping på lørdag, hun ble happy, jeg ble «blakk»😂

• Hjerte 2
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Tusen takk for alle forslag! Jeg tok henne med på shopping på lørdag, hun ble happy, jeg ble «blakk»😂

Hvor handlet dere? Har ei niese på samme alder

Anonymkode: e3ee7...467

Skrevet

Merker er en slager. Levis, Gant, Polo Ralph Lauren, Jean Paul, Svea, Adidas, Fila, Juicy Couture, Hummel, Kappa. 

Anonymkode: a6c13...2c0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...