Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere det hjemme? Tenker da på fordeling av husarbeid, handling, oppvask, klesvask osv.

Hvordan er tonen dere imellom? Humoristisk, romantisk, hjelpsom osv.

Hjelper dere hverandre med ting eller er dere strikte på hvem sitt ansvar det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husarbeidet er omtrent likt fordelt, jeg gjør nok litt mer fordi jeg er student og ikke bruker like mye tid på studier som sambo bruker på jobb. Husarbeidet går av seg selv, ingen trenger å mase på den andre eller noe sånt. Veldig fornøyd med det. Vi har stort sett våre "faste plikter", men det hender rett som det er at han kommer hjem en dag og så har jeg vasket alle gulvene som er hans jobb, og motsatt. Så vi hjelper hverandre mye.

Tonen mellom oss varierer, både fra dag til dag og gjennom samme dag. Vi har det veldig godt sammen, ler mye, gir kjærtegn i forbifarten, vi gjør mye sammen og trives rett og slett svært godt i hverandres selskap. Vi er veldig like, noe jeg ser på som utelukkende positivt. Jeg vil vel si at tonen som oftest er avslappende, dette er hjemmet vårt og vi har det godt sammen, vi kan være oss selv.

Skrevet

Arkana beskrev egentlig veldig godt vår situasjon også. :)

Gjest misunnelig
Skrevet

det er da noen som er heldig! :klappe:

gratulerer!! :bukke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...