Belima Skrevet 11. februar 2022 #1 Del Skrevet 11. februar 2022 Skal reise med et barnebarn på 12 år til Oslo og trenger tips på et ok hotell sentralt i Oslo. Må ha mulighet til frokost på hotellet. Vil at det er kort vei til Karl Johan. Ikke mer enn 15 minutters gange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Del Skrevet 11. februar 2022 Comfort hotell Karl Johan. Nærmere kommer du ikke 😊 Anonymkode: def32...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Del Skrevet 11. februar 2022 Scandic Byporten, frokost på Egon Anonymkode: eb280...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #4 Del Skrevet 11. februar 2022 Bristol, Thon i Rosenkrantzgata, Grand hotell? Det finnes mange rundt Karl Johan. Anonymkode: e1103...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 11. februar 2022 #5 Del Skrevet 11. februar 2022 Jeg bor ofte på Scandic. Det er mange av dem. Byporten, Oslo City, Holberg, Solli etc. God service og bra frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #6 Del Skrevet 11. februar 2022 Scandic Oslo city, byporten, hotellet på folketeateret etc. Anonymkode: 901b7...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #7 Del Skrevet 11. februar 2022 Thon Hotel Gyldenløve ligger midt i Bogstadveien (shoppinggate). Du kan gå til Karl Johan gjennom denne shoppinggate via Slottsparken. Denne delen er roligere og mer upper class enn rundt Oslo S og Byporten. Jeg ville ikke bodd i det området. Der er en del narkomane, tiggere og multikulturelt (for å skrive det politisk korrekt...). Evt Clarion Hotel Oslo, om dere vil bo nær Oslo S, men pleier å koste litt Anonymkode: 041b6...091 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #8 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Thon Hotel Gyldenløve ligger midt i Bogstadveien (shoppinggate). Du kan gå til Karl Johan gjennom denne shoppinggate via Slottsparken. Denne delen er roligere og mer upper class enn rundt Oslo S og Byporten. Jeg ville ikke bodd i det området. Der er en del narkomane, tiggere og multikulturelt (for å skrive det politisk korrekt...). Evt Clarion Hotel Oslo, om dere vil bo nær Oslo S, men pleier å koste litt Anonymkode: 041b6...091 Dette er ikke veldig sentralt. Vil du unngå å bo ved Oslo s, hadde jeg valgt hoteller rundt Spikersuppa på Karl Johan (det er flere). Anonymkode: 52679...848 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #9 Del Skrevet 11. februar 2022 Anbefaler Comfort Hotel Børsparken mellom Skippergata og Tollbugata. Her er det frokost inkludert og rimelig. Kun 5 gange til Karl Johan. Eneste minuset er at det er midt i smørøyet for prostitusjon i Oslo på kveldstid, men jeg synes en 12 åring er voksen nok til å se livets skyggesider. Anonymkode: 92bfd...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #10 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Thon Hotel Gyldenløve ligger midt i Bogstadveien (shoppinggate). Du kan gå til Karl Johan gjennom denne shoppinggate via Slottsparken. Denne delen er roligere og mer upper class enn rundt Oslo S og Byporten. Jeg ville ikke bodd i det området. Der er en del narkomane, tiggere og multikulturelt (for å skrive det politisk korrekt...). Evt Clarion Hotel Oslo, om dere vil bo nær Oslo S, men pleier å koste litt Anonymkode: 041b6...091 Det går fint å bo der likevel! Ts skal jo være der med en tolvåring, så det blir neppe mye nattevandring! Anonymkode: e46ef...251 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #11 Del Skrevet 11. februar 2022 Continental eller Grand hotell. Anonymkode: c5be0...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #12 Del Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Anbefaler Comfort Hotel Børsparken mellom Skippergata og Tollbugata. Her er det frokost inkludert og rimelig. Kun 5 gange til Karl Johan. Eneste minuset er at det er midt i smørøyet for prostitusjon i Oslo på kveldstid, men jeg synes en 12 åring er voksen nok til å se livets skyggesider. Anonymkode: 92bfd...a79 Altså jeg er veldig glad i byen min og synes de fleste strøk har sin sjarm. Men jeg ville aldri lagt meg inn på hotell i det området på helgetur med en 12-åring. Det er masse hoteller ved den øvre delen av Karl Johan, hvor budsjettet ditt bestemmer hvor. Om du ikke vil for mye penger er Thon Hotel Rosenkrantz gate veldig bra. Sentralt, gode anmeldelser og kjent for veldig god frokost. Bristol er også bra, og Continental selvfølgelig (men dyrt). Anonymkode: 42f0b...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #13 Del Skrevet 12. februar 2022 Jeg pleier å bruke hotell Bondeheimen. Anonymkode: 6e537...11f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå