Gå til innhold

Lysterapi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor man kan låne dette i Bergen? Finnes det kommunale enheter som leier ut dette? Fikk av legen min i dag en henvisning til en privat aktør, men regner med utleie her er relativt dyrt og lurte på om det finnes andre alternativer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få legen din til å søke Hjelpemiddelsentralen for deg! Evt kjøpe deg en, koster rundt 2000 kr. Lykke til!

Gjest Violetta
Skrevet

Legen min hadde en på kontoret som hun leide ut. Kan jo foreslå det for din lege?

Skrevet

Philips Bright Light heter Philips sin. Søk litt på det. Lånes ut flere steder i landet og ligger på 2000-2500 for kjøp. Da har du den jo til odel og eie :)

Sånn om du ikke skulle finne noen for utleie ...

Skrevet

Jeg tenker litt byggelys lampe fra Biltema til 79,- og sette inn en 150W pære (500W er vel litt vel sterkt) man kan iallefall føle om det hjelper på en, for under en hundrings ;)

Skrevet

Du får nok ikke låne lamper av det slaget av Hjelpemiddelsentralen eller andre. Du kan leie den av legen for 300kr i uka, eller kjøpe en selv til ca 2000kr. For øvrig er det bare private aktører du kan gå til om du trenger en lampe til lysbehandling (så vidt jeg vet i hvert fall).

Skrevet

Takker for svar, da er det ut å kjøpe en. de jeg har kontaktet for utlån tok 300 kr i uken, og vinteren er lang så dette ble jo dyrere enn å kjøpe en...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...