AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Vaskemaskinen min er på kjøkkenet,og har skapdør skrudd fast på selve maskinen.Slik at den går i ett med kjøkkeninnredningen. Skal kjøpe meg en ny nå,og lurer på om jeg kan montere kjøkkenskapet på den nye maskinen? Må da borre hull så døren kan skrues fast i maskinen. Går ikke ann å feste døren noen annet sted. Er dettte mulig,eller burde jeg la den være uten skapdøren? Dumt spørsmål sikkert,men siden jeg ikke har peiling på slikt,er det bedre å spørre først. Anonymkode: c0a1d...d7b
newman01 Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Burde du ikke heller feste døra til skroget på kjøkkenet og lage en dør? Hvordan har du planer om å åpne døra til vaskemaskinen om du har skrudd en skapdør fast i maskinen?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Du må vel mene oppvaskmaskin? Og ikke vaskemaskin? At du har en innebygd oppvaskmaskin nå? Anonymkode: 68c24...9e7
newman01 Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du må vel mene oppvaskmaskin? Og ikke vaskemaskin? Det er vel ikke spesielt vanlig å spesifisere at man har en oppvaskmaskin på kjøkkenet..? Mindre leiligheter uten mulighet for vaskemaskin på badet har de ofte på kjøkkenet siden det er vann og avløp der. Men skjønner fortsatt ikke hvordan det kan skrus på en plate på vaskemaskinen og fortsatt kunne åpne den.. skulle gjerne hatt et bilde av løsningen
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 newman01 skrev (12 minutter siden): Burde du ikke heller feste døra til skroget på kjøkkenet og lage en dør? Hvordan har du planer om å åpne døra til vaskemaskinen om du har skrudd en skapdør fast i maskinen? Det er ikke noe skrog å feste den til. Og som jeg allerede har nevnt,er skapdøren skrudd fast i selve vaskemaskinen,på høyre side av den.Det var slik da jeg flyttet inn. Jeg åpner skapdøren,så kommer vaskemaskinen til syne.Vet ikke hvor mye bedre jeg kan forklare det enn dette. Anonymkode: c0a1d...d7b
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #6 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du må vel mene oppvaskmaskin? Og ikke vaskemaskin? At du har en innebygd oppvaskmaskin nå? Anonymkode: 68c24...9e7 Nope,det er nok en vaskemaskin🙂 Anonymkode: c0a1d...d7b
Oppgitt78 Skrevet 11. februar 2022 #7 Skrevet 11. februar 2022 (endret) Søk opp «integrert vaskemaskin på kjøkken», så finner du noen forslag til ny maskin som bør fungere. Du kan ikke bare kjøpe en «vanlig» maskin og bore hull, dessverre. Endret 11. februar 2022 av Oppgitt78 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #8 Skrevet 11. februar 2022 Oppgitt78 skrev (3 minutter siden): Søk opp «integrert vaskemaskin på kjøkken», så finner du noen forslag til ny maskin som bør fungere. Du kan ikke bare kjøpe en «vanlig» maskin og bore hull, dessverre. Takk!! Både for forslag og svar. Da fant jeg det jeg skulle🙂 Anonymkode: c0a1d...d7b
Oppgitt78 Skrevet 11. februar 2022 #9 Skrevet 11. februar 2022 newman01 skrev (13 minutter siden): Det er vel ikke spesielt vanlig å spesifisere at man har en oppvaskmaskin på kjøkkenet..? Mindre leiligheter uten mulighet for vaskemaskin på badet har de ofte på kjøkkenet siden det er vann og avløp der. Men skjønner fortsatt ikke hvordan det kan skrus på en plate på vaskemaskinen og fortsatt kunne åpne den.. skulle gjerne hatt et bilde av løsningen https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vaskemaskin-med-torketrommel/276541/beko-vaskemaskintorketrommel-hitv8733b2?gclid=EAIaIQobChMI39yDhZ349QIVg7p3Ch3KRQ90EAQYASABEgImqvD_BwE&gclsrc=aw.ds
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #10 Skrevet 12. februar 2022 Som det skrives over er det egne modeller for montering av møbeldør på vaskemaskin. Merk deg at disse modellene er grunnere enn vanlige maskiner, og har dermed mindre kapasitet. Anonymkode: 77c4c...816
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå