Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjønn har ingenting å si for meg når det kommer til hvem jeg forelsker meg, det eneste som betyr noe for meg, er personligheten… Er jeg da bifil eller panfil? Hva er forskjellen mellom bifil og panfil?

Anonymkode: 56a27...205

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik som jeg har forstått det, er panfil de som tiltrekkes av personligheten, uavhengig av kjønn, mens bifile tiltrekkes av to eller flere kjønn. 

Anonymkode: 33680...c81

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Slik som jeg har forstått det, er panfil de som tiltrekkes av personligheten, uavhengig av kjønn, mens bifile tiltrekkes av to eller flere kjønn. 

Anonymkode: 33680...c81

Så rart at de bifile tiltrekkes to eller flere kjønn, all den tid det bare finnes 2 kjønn. 

Anonymkode: 374f7...7ca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så rart at de bifile tiltrekkes to eller flere kjønn, all den tid det bare finnes 2 kjønn. 

Anonymkode: 374f7...7ca

Konklusjonen er at det er akkurat det samme.  Men noen må ha en egen nyoppfunnet legning for å føle seg mer interessante.

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Du er den du er, unødvendig å sette en merkelapp på det.

Skrevet
53 minutter siden, Athena79 said:

Du er den du er, unødvendig å sette en merkelapp på det.

Si det til woke-bevegelsen. 

Anonymkode: b5d0f...ca5

• Liker 1
Skrevet

Jeg regner meg som bifil, fordi jeg føler meg seksuelt tiltrukket til, og kan forelske meg helt uavhengig av kjønn. Jeg definerer panfil som at man forelsker seg i begge kjønn, selv om man kanskje ikke ser på sitt eget kjønn som seksuelt tiltrekkende. Jeg kan se både menn og kvinner (og transpersoner) som seksuelt tiltrekkende uten å bli kjent med dem, f.eks på film eller bilder.

En panseksuell trenger nok å bli kjent med personen for å bli tiltrukket? Og kan kanskje føle seg seksuelt tiltrukket av kun et eller ingen kjønn rent utseendemessig, selv om vedkommende kan bli seksuelt tiltrukket av personer når connection er etablert?

Anonymkode: 74327...c1b

Skrevet

Jeg har forstått det sånn at bifile forelsker seg og blir tiltrukket av (biologiske) menn og kvinner , og at nettopp det er vesentlig for dem. Mens panfile forelsker seg i og blir tiltrukket av menn, kvinner, transpersoner, ikke-binære osv... Bispekteret er ganske stort da. Det finnes jo også biseksuelle, binysgjerrige, demiseksuelle, aseksuelle-panromantiske, homoromantiske... 

Anonymkode: 5760e...8be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...