Julie-sn Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Hei! mannen min fikk påvist korona på søndag. Jeg fikk samme symptomer som han onsdag, tok da pcr test som viste seg å være negativ. Har bare negative hurtigtester. Men har kjempevondt i hodet og sår hals. Noen andre som har lignende opplevelser?
Maggi2 Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Jeg hadde negative hurtigtester og masse symptomer i tre dager før den ble positiv. Jeg visste jo at jeg hadde korona likevel, for jeg var tett på barnet mitt som hadde positiv test, hele tiden. Pcr vet jeg ikke noe om, har ikke tatt, men den skal vel være til å stole på? 🤔
Jadzia Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Bare negative hurtigtester her og. Hos ungene og.
Julie-sn Skrevet 11. februar 2022 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2022 Fikk dere positive etterhvert?
Julie-sn Skrevet 11. februar 2022 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2022 Maggi2 skrev (1 time siden): Jeg hadde negative hurtigtester og masse symptomer i tre dager før den ble positiv. Jeg visste jo at jeg hadde korona likevel, for jeg var tett på barnet mitt som hadde positiv test, hele tiden. Pcr vet jeg ikke noe om, har ikke tatt, men den skal vel være til å stole på? 🤔 Ja, har hørt at pcr er mer sensitiv, men tenker kanskje jeg testet for tidlig. Får vell bare vente og se om jeg får positive tester snart! 1
rosemarin Skrevet 11. februar 2022 #6 Skrevet 11. februar 2022 Har hørt om mange som er i samme situasjon. Masse symptomer og negativ test (og de er nærkontakter eller bor i et smittehus). også Har du meg da, nesten ikke symptomer, klink positiv tre dager etter nærkontakt😆 så stor variasjon og ingen fasit på det greiene her
Anbefalte innlegg