Gå til innhold

Tisse i søvne, men ikke på do!

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret søvngjenger
Skrevet

Typen til ei venninne skulle sove over hos henne for første gang. De hadde vært ute på byen og var litt beruset da de kom hjem. Dagen etter når de står opp så merker de en rar lukt i stua. Det viser seg fort at noen har vært oppe og tisset på en lampeskjerm som står ved siden av sofaen i løpet av natta. Han husker alt fra kvelden før og natta, men ikke at han har vært oppe og tisset noe sted.

En annen jeg kjenner stod opp tidlig på morgenen under Quart-festivalen og tisset inn i et tomt telt og gikk og la seg igjen. Dette gjorde han i søvne, for han nektet for det dagen etter, men de andre hadde filmet han så han vet at han faktisk gjorde det.

Hvor vanlig er det egentlig å tisse på merkelige steder i søvne når man har drukket? Noen flere som har vært utsatt for dette?

Har dette et syndromet fått et eget navn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner en som tisset i vinduskarmen da han var full.

Og ei venninnde tisset på rommet stt... Merkelig!

Skrevet

Det er faktisk ganske vanlig for menn å tisse om de har drukket, trikset er å tisse før man legger seg og kanskje ikke drikke så mye ;)

Skrevet

typen til en venninne hadde vært på byen en kveld og var fullstendig flytende da vi hentet han hjem.

jeg overnattet på et eget rom på andre siden av gangen, sover som en stein til tider (og er glad for det).

om morgenen kom venninna mi inn og vekket meg, men stoppet midt i setninga og stirret på gulvet.

jeg tittet rundt på gulvet, men oppdaget ikke noe med det samme, før jeg fikk øye på en skål (som hadde vært brukt som askebeger), og oppi skåla lå det små sneiper og duppet...

Skrevet

Har hørt om folk som har tisset i kommodeskuffer, klesskap, askebeger på stuebordet og i papirkurven, så ikke noe forundrer meg mer. Heldigvis er jeg selv sånn at jeg våkner hvis jeg er tissatrengt.

Skrevet

Brutter'n pissa i peisen på hytta i påsken. Flaks at det ikke brant, ellers så kunne han svidd seg skikkelig.....

Han hadde drukket litt før på kvelden, men var ikke veldig beruset.

Skrevet

Jeg har også tisset rundt omkring i søvne. Ikke fullt så morsomt når man ikke har fylla å skylde på....! :sjenert:

Gjest Gjest_Tusseline_*
Skrevet
Jeg har også tisset rundt omkring i søvne. Ikke fullt så morsomt når man ikke har fylla å skylde på....!  :sjenert:

Hvor har du tisset da?

Skrevet

Anbefaler å låse døren til soverommet om natta og legge nøkkelen et lurt sted. Så slipper man å bekymre seg for at man går og sketter rundt omkring i huset om natta.

Skrevet

Jeg var på nachspiel en gang, og en av de som bodde der hadde lagt seg. Når vi var godt i gang med drinkene igjen så tusler han ut av soverommet i undertøyet, går bort til cdspilleren, trykker på eject, og tisser oppi det hullet i skuffen som kom ut. Priceless! :ler:

• 3 uker senere...
Skrevet
Jeg var på nachspiel en gang, og en av de som bodde der hadde lagt seg. Når vi var godt i gang med drinkene igjen så tusler han ut av soverommet i undertøyet, går bort til cdspilleren, trykker på eject, og tisser oppi det hullet i skuffen som kom ut. Priceless!  :ler:

At det går an!!! :grine::grine::grine:

Skrevet

Jeg tisset i søvne på kjøkkenmatta hos mamma en gang jeg var yngre. Jeg har faktisk også drømt et par ganger i voksen alder at jeg var på do og tisset, og våknet av at det ble vått i senga. Merkelig fenomen det der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...