Gå til innhold

Vaske gulv etter håndtverkerbesøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg er for nøye…kanskje på grensa til fobisk når det gjelder rene gulv. Men vasker alltid gulvet etter at det feks har vært en elektriker hos oss. Jeg synes også det er små- ekkelt hvis barna har med venner hjem som har møkkete sokker, du vet når du henter i barnehagen eller på sfo og barnet som skal være med aldri bruker innesko. Flere som har det sånn? Og, orker ikke sånne « vi har godt av bakterier» -svar…jeg har barn som nesten aldri er syke så de har godt immunforsvar!

Anonymkode: c809b...00e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okei.

Anonymkode: 561de...ca5

Skrevet

Det er helt vanlig. For det første så får de sånne engangs blåsokker av meg, og så vasker jeg gulvet, just in case, når de går 

Anonymkode: 370bb...540

Skrevet

Hehe, her bruker ingen av barna på avdelingen innesko, så hadde jeg skulle brydd meg om det hadde ungen aldri fått besøk. Jeg kan godt finne på å vaske etter håndverkere jeg også, men da er det helst fordi de har hatt på seg sko inne og/eller gjort noe som gjør at gulvet blir støvete eller lignende. Ellers hadde jeg ikke brydd meg i det heletatt :) 

Anonymkode: 1300f...788

Skrevet

Jepp. Jeg vasker også. Gir også blå plast overtrekk.

Syns det er utrolig ekkelt når folk går med sko inne. Takler det ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 3a155...aa2

Skrevet

Herlighet, blå posesokker? Nei vettu hva.. jeg har håndverkere i hus kanskje en gang hvert femte år. Å stå å beordre stakkaren om å skli rundt i posesokker kunne aldri falt meg inn. Lar han få gjøre jobben sin i fred og hvis det evnt blir litt fuzz på gulvet så tar det med 2 min å støvsuge og 2 min å vaske. 

Kan tenke meg håndverkerene sitter å ler av dere i kaffepausa si over hvor rare dere er

Anonymkode: bb26a...8b0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan tenke meg håndverkerene sitter å ler av dere i kaffepausa si over hvor rare dere er

Det stemmer! 

Anonymkode: d0d40...dc5

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Herlighet, blå posesokker? Nei vettu hva.. jeg har håndverkere i hus kanskje en gang hvert femte år. Å stå å beordre stakkaren om å skli rundt i posesokker kunne aldri falt meg inn. Lar han få gjøre jobben sin i fred og hvis det evnt blir litt fuzz på gulvet så tar det med 2 min å støvsuge og 2 min å vaske. 

Det får de bare gjøre 

Anonymkode: 370bb...540

Skrevet

Jeg støvsuger/vasker når noen har vært inne med sko på, uansett om det er snekker Per eller gamle bestemor. Hadde besøk av to kjekke unge menn fra brannvesenet (fyringskontroll) forrige uke, og de hadde sånne blå sokker med seg som de tok på rett innenfor døra. Hunden vår mener at jeg er verdens strengeste og nærmest hysterisk siden jeg nekter å slippe han lenger inn enn yttergangen uten å vaske/tørke av labbene, og mannen er til dels enig med hunden.

Anonymkode: 670c7...4f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...