AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Vet man må ha oppsatt hår, men er det greit at håret ligger over ørene? Eller må man ha alt hår bak ørene? Har store komplekser for ørene mine. Anonymkode: 9bc68...b2f
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Husker da jeg jobbet en liten periode som pleieassistent på et sykehjem. Jeg har ganske mange piercinger i ørene. Fikk da tilsnakk fra en sykepleier at det ikke var greit. Samtidig som at nesten alle andre brukte smykker, armbånd, smartklokker og ringer.. Jeg skal jo ikke bruke ørene mine fysisk i arbeidet så føltes igrunnen ut som at det var greit for de med utdanning, men ikke de uten. Nå var dette en digresjon. Men jeg tror virkelig det går fint at du har litt hår foran ørene. Anonymkode: a3ee3...944
pia mater Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Jeg har variert hvordan jeg setter opp håret etter hvor jeg jobber. Nå går jeg i tung pleie så foretrekker å få alt unna ansiktet, men på rolige poster har jeg hatt det mer løst. Og likedan på tunge demensposter har jeg hatt det i en stram knute pga fare for å bli dratt i håret. Så kjør på med hvordan det er behagelig for deg, så lenge det ikke utgjør en risiko i forhold til smittevern (spesielt på smitterom). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå