Gå til innhold

Isak Dreyer

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mli123 skrev (2 minutter siden):

Oppfordrer alle til å sende e-post til [email protected] for å si hva man mener om å ha en så ustabil og motbydelig person på skjermen. Jo flere, jo bedre! 
Blir direkte kvalm av å se det trynet. Blir ingen eventyrlig oppussing eller Norges tøffeste så lenge han er klistret på skjermen 🤮

Han sier han ikke skøyt; neivel så fint da! Men hva med å ikke være med på å jage ei binne og ungene i timesvis. Helt sykt. Sånne folk burde få mer en bare en liten smekk på handa. Her her det åpenbart noen som ikke er skrudd riktig sammen. Helt blottet for empati😤

Gjort nå

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Minitroll skrev (5 minutter siden):

https://www.an.no/isak-dreyer-bildet-skapte-storm-svaret-hans-vekker-nye-reaksjoner/s/5-4-1598184

Han har gått over streken og bagatellisert det før.
Under innspilling av Norges tøffeste stjal han jo den gåsa også.

Alltid helt uskyldig når han blir konfrontert selvsagt. Han er ikke særlig troverdig. 

Han er en feig og ynkelig liten dritt uten respekt for dyreliv og fauna, og kaster de andre jævlene under bussen. Norges tøffeste 🤡 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
Minitroll skrev (44 minutter siden):

https://www.an.no/isak-dreyer-bildet-skapte-storm-svaret-hans-vekker-nye-reaksjoner/s/5-4-1598184

Han har gått over streken og bagatellisert det før.
Under innspilling av Norges tøffeste stjal han jo den gåsa også.

Alltid helt uskyldig når han blir konfrontert selvsagt. Han er ikke særlig troverdig. 

Nei, han stjal ikke gåsa, han ble stoppet av filmteamet. Men han hadde gjort det om han hadde fått lov.

• Liker 8
Skrevet

Vi snakker ikke om den skarpeste kniven i skuffen her. 

• Liker 5
Skrevet

Har skrevet klage til NRK. Kutter de ikke ut denne fyren i tv ruta kommer jeg aldri til å se på NRK igjen. Der går grensen. For en usmakelig type. Dette er det ultimate lavmål. En stakkars bjørnemor med sine skjønne bjørneunger. Jeg spyr av fyren, spyr av at det finnes sånne folk. Han må jo være syk i skallen etter min mening. 

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet
Møkkalei skrev (55 minutter siden):

Har skrevet klage til NRK. Kutter de ikke ut denne fyren i tv ruta kommer jeg aldri til å se på NRK igjen. Der går grensen. For en usmakelig type. Dette er det ultimate lavmål. En stakkars bjørnemor med sine skjønne bjørneunger. Jeg spyr av fyren, spyr av at det finnes sånne folk. Han må jo være syk i skallen etter min mening. 

Håper flere klager. 

https://www.seher.no/kjendis/klagene-renner-inn/83508725

• Liker 8
Skrevet
Anonym_2024 skrev (3 timer siden):

De to bjørneungene som ble morløse etter at disse harrytassene drepte moren deres, må ha sultet ihjel? Er ikke det også dyreplageri? Og straffbart? 

Sånn foregår lovlig revejakt i Norge også dessverre. Ungene blir født i april-mai, jakta starter 15 juli, da er noen av valpene bare to måneder og skulle gått med mor i flere måneder til. Av og til har tisper som blir skutt fremdeles melkeproduksjon, så valpene hennes dier fremdeles. 

• Liker 5
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Kjendiser har som regel litt dårlig karakter, derfor de vil bli berømte. De er mest interesserte i sex og penger

• Liker 2
Skrevet

Det aller mest komiske med Dreyer er at han faktisk også nekter straffeskyld for grovt jaktheleri. Enda politiet beslagla skinnet av en bjørnunge hos han. 

Politietterforskeren spør han til og med om han ikke gjorde noen refleksjon over at den ensomme bjørnungen var så liten og trengte en mamma som det var ulovlig å skyte. Hvorpå Dreyer svarte - Nei, jeg tenkte det bare var en ensom, men mindre bjørn som var lovlig å skyte. 😳 

Har sett bilder av bjørnungene og de var veldig små. At ikke Dreyer så dette er jo utrolig. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Helt grusomt den dyremishandlingen han har tatt del i (igjen). Skutt binne med 2 små. De skjøt binna og den ene lille, hvor det er bilde av Isak som drar den lille etter seg, samt han har skinnet hjemme av fra den lille bjørneungen på soverommet sitt. Om han skøyt eller ikke er irrelevant, han var en av fem på et jaktlag som kjørte (!) etter en binne med årskull, time etter time, før de fikk skutt. Kan han fortsette på NRK etter dette? Dyremishandling er ikke tøft! 

• Liker 13
  • Hjerte 1
Skrevet

Har sendt inn klage til nrk. Håper mange gjør det, så kanskje vi slipper å se det onde mennesket på tv..

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Håper han får straff som fortjent.. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Svart skjerm skrev (5 timer siden):

Det aller mest komiske med Dreyer er at han faktisk også nekter straffeskyld for grovt jaktheleri. Enda politiet beslagla skinnet av en bjørnunge hos han. 

Politietterforskeren spør han til og med om han ikke gjorde noen refleksjon over at den ensomme bjørnungen var så liten og trengte en mamma som det var ulovlig å skyte. Hvorpå Dreyer svarte - Nei, jeg tenkte det bare var en ensom, men mindre bjørn som var lovlig å skyte. 😳 

Har sett bilder av bjørnungene og de var veldig små. At ikke Dreyer så dette er jo utrolig. 

Man kan jo også lure på om hundene i det hele tatt var trent for (bjørne)jakt, i tilfelle virker de lite egnet som jakthunder siden de angriper byttedyr:

Sitat

En av de andre tiltalte forklarer i avhør han skjøt bjørnungen av humane årsaker, fordi hunder hadde skadet den så mye at den så vidt pustet.

VG

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Bildet hvor han drar en ulovlig skutt bjørneunge etter seg med tau bundet rundt hodet sier vel alt.

At han sier han ikke har vært delaktig virker som tidenes dårligste løgn.

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet
Svart skjerm skrev (8 timer siden):

Han spiller seg selv så dum han bare klarer for å slippe å ta ansvar for handlingene sine. Dette er jo en person som femmer jakt og friluftsliv i kanalene sine, og så skal han liksom ikke vite hvordan en bjørneunge ser ut. Den må han lengre på landet med.
Greit nok at han ikke virker som den skarpeste kniven, men fra det jeg har sett av han fra TV produksjoner og i konkurransesituasjoner så snakker man om en ganske kynisk og lite empatisk fyr som kun bryr seg om sin egen ræv. 

Håper inderlig han og de andre må sone i svensk fengsel og mister retten til å jakte både innenlands og utenlands. Passende straff for sånne folk. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Har aldri tenkt at Dreyer er noe villmarking. Han valgte eks å feige ut fra turen med Jens på Grønland fordi han hadde hjemlengsel. Han er en showman. Har hørt han er populær på tinder og har hatt en del sex. Ganske utrolig at noen premierer den oppførselen der

Endret av Majer
Skriveleif
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Lurer på alle jakt-firmaene som har sponset han, hvordan de ser på dette?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Har sendt mail til NRK nå: 

Klage!

I lys av opplysningene som nå kommer om Isak Dreyers deltagelse i ulovlig jakt på bjørn i Sverige så bør han tas av lufta. Det er umusikalsk og rett og slett ugreit av NRK å fortsette å profilere en slik person, når han helt klart ikke forholder seg til loven og etisk jakt. 
Jeg mener også programmene om han, der han han fremstår som en person med peiling på jakt og villmarksliv bør fjernes fra Nrk.no, da han helt klart har vist at han ikke har denne kunnskapen eller de rette verdier. 
Ser NRK skriver at denne saken ikke påvirker sending av Norges Tøffeste. Det mener jeg er en stor feilvurdering! Han er riktignok ikke dømt enda, men han har innrømmet å ha vært med på denne ugjerningen, selv om han ikke var den som hadde fingeren på avtrekkeren akkurat når binna og ungen ble skutt. At han er på mange bilder og at han har skinnet til bjørnungen hjemme hos seg beviser jo i aller høyeste grad at han ikke hadde noen motforestillinger til denne jakten og at han var delaktig. 

Jeg ber dere igjen vurdere om en slik mann skal få være et av NRK sitt ansikt utad og fortsette å bli profilert på Norges største TV-kanal. 

• Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...