Gå til innhold

Isak Dreyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å bestå jegerprøven må man gjennom flere kurs, med tema jakt og holdninger, human og sikker jakt, og lovverk og forskrifter. Helt åpenbar at han ikke ville bestått en slik eksamen. Det de har gjort er skammelig, jeg blir kvalm. 

Screenshot_20250826-1940042.thumb.png.dbe35ac2a0bcc895bc70365a913f907b.png

• Liker 3
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rein ondskap og dyreplageri 🤬 stakkars ungene . Fatter ikke hvor onde noen klarer å bli. Håper alle disse mister all mulighet å jakte mere.

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
Udyrisk skrev (3 timer siden):

Skikkelig barsking i forhold til dagens glatte femigutter. 

Villmann stemplet fikk et skudd for baugen, nå er han bare en rølpete redneck. 

• Liker 12
Skrevet
Pippi Lotta skrev (47 minutter siden):

Ja! Han sier han ikke forsto at det er ulovlig å jakte på bjørner fra bil eller å skyte huer med barn. Det et ting selv jeg forstår er ulovlig og jeg har aldri vert på jakt en gang.... Er man noen lunde normal så hadde man ikke fått noen glede av å plage en mor med barn på den måten heller, uavhengig av hva loven sier.

Han er ikke i vater, hvem nekter på å ha vært med på noe som grusomt når det foreligger bildebevis? 

• Liker 8
Skrevet

Hvor er det dere finner bevisene for at han har deltatt? Ikke kritisk, bare lurer.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. 

Sol, admin. 

Skrevet
Vera skrev (1 minutt siden):

Hvor er det dere finner bevisene for at han har deltatt? Ikke kritisk, bare lurer.

Papirene fra de svenske myndighetene ligger ute på et svensk diskusjonsforum 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Vera skrev (9 minutter siden):

Han har selv sagt han har vært med den aktuelle dagen. Bilde av ham fra turen som det svenske politiet har sikret seg i sitt materiale er publisert i artikkelen på NRK.

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir så sykt forbanna. Psykopatfolk.

• Liker 3
Skrevet

Han nekter han har skutt. Men uansett vært i laget🤬🤬🤬

• Liker 5
Skrevet
Søker råd! skrev (28 minutter siden):

For å bestå jegerprøven må man gjennom flere kurs, med tema jakt og holdninger, human og sikker jakt, og lovverk og forskrifter. Helt åpenbar at han ikke ville bestått en slik eksamen. Det de har gjort er skammelig, jeg blir kvalm. 

Jeg har selv jegerprøven, og det er ikke sånn at jegerprøven stopper psykopater som ikke følger lover og regler. Bare fordi man skal kunne lovene betyr ikke at man følger dem. Noen har tydeligvis ingen moralsk kompass eller empati. 

• Liker 8
Skrevet (endret)
hunter35 skrev (6 timer siden):

Isak Dreyer tv kjendis, villmann og jeger er tiltalt i Sverige for grove jaktlovbrudd..bla skyte bjørnunge og binne:

https://www.nrk.no/nordland/norsk-tv-kjendis-tiltalt-for-a-ha-jaktet-binne-og-unge-ulovlig-i-sverige-1.17542041

Skjønte med en gang jeg leste at det var en reality-kjendis at det var han! Gikk inn på et svensk forum og der var tiltalen og alle navn. Selvfølgelig svinet Isak Dreyer! 

Endret av K_mb
  • Liker 8
Skrevet
Søker råd! skrev (42 minutter siden):

Det er veldig lett å bestå jegereksamen. Selv gjort det, og syns vi lærte minimalt om "gode holdninger". 

At du svarer riktig på spørsmålene på eksamen er uansett ingen garanti for at du blir en god jeger. 

Og unasett vil en hver jeger, som alle andre, formes i det miljøet hen er i og jakter i. Er hen i et miljø hvor det er gutta stemning, alkohol og de fleste reglene brytes formes man der etter. Hvis man så klart ikke står i mot og forlater det miljøet. 

• Liker 6
Skrevet

Håper han blir fratatt våpenløyvet om han blir dømt her. Han er ikke skikket til å dra på jakt med slike holdninger, og burde heller ikke ha våpen. 

• Liker 11
Skrevet (endret)

De to bjørneungene som ble morløse etter at disse harrytassene drepte moren deres, må ha sultet ihjel? Er ikke det også dyreplageri? Og straffbart? 

Endret av Anonym_2024
  • Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
Maiken2025 skrev (50 minutter siden):

Han nekter han har skutt. Men uansett vært i laget🤬🤬🤬

Hehe. Tulling. Men satt på bilen som jaget bjørnene i flere timer. 

• Liker 5
Skrevet
Svart skjerm skrev (16 minutter siden):

Hehe. Tulling. Men satt på bilen som jaget bjørnene i flere timer. 

Håper han får straff🤬 skinne lå jo hjemme hos han. Nrk må få han bort fra skjermen 🤬

• Liker 5
Skrevet
Vera skrev (1 time siden):

Han sier vel selv at han var med, men ikke var den som skjøt. Han har også tatt med seg bjørnen hjem, tatt bilder av hva han gjorde og vert med på å prøve å slette bevis. Om han faktisk var uskyldig så ville det vel vært mer naturlig å ringe politiet når han så ville dyr bli plaget på den måtten, en å begyne å posere for kamera....

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Skjønner ikke hvordan NRK kan la serien Isak har hvor han later som han er allvitende om jakt stå. Dette er sinnsykt grovt.

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet

Oppfordrer alle til å sende e-post til [email protected] for å si hva man mener om å ha en så ustabil og motbydelig person på skjermen. Jo flere, jo bedre! 
Blir direkte kvalm av å se det trynet. Blir ingen eventyrlig oppussing eller Norges tøffeste så lenge han er klistret på skjermen 🤮

Han sier han ikke skøyt; neivel så fint da! Men hva med å ikke være med på å jage ei binne og ungene i timesvis. Helt sykt. Sånne folk burde få mer en bare en liten smekk på handa. Her her det åpenbart noen som ikke er skrudd riktig sammen. Helt blottet for empati😤

• Liker 17
  • Nyttig 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...