Dude1996 Skrevet 16. februar 2022 #21 Del Skrevet 16. februar 2022 Jeg har ikke en særlig positiv opplevelse av han. Han virker veldig tilbaketrukket og forsiktig, og han er i hvertfall ikke en person som snakker mye. Innimellom virker han frekk, sliten og sur ovenfor andre mennesker. Ingen forbilde akkurat 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gretchenlowell Skrevet 21. februar 2022 #22 Del Skrevet 21. februar 2022 Noen som har sett rød løper intervjuet med Victoria i fra Norges tøffeste? Jeg vil så gjerne like Isak, men han gjør det veldig vanskelig.. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 21. februar 2022 #23 Del Skrevet 21. februar 2022 gretchenlowell skrev (5 minutter siden): Noen som har sett rød løper intervjuet med Victoria i fra Norges tøffeste? Jeg vil så gjerne like Isak, men han gjør det veldig vanskelig.. er det noe nytt eller et gammelt intervju? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 21. februar 2022 #24 Del Skrevet 21. februar 2022 gretchenlowell skrev (5 minutter siden): Noen som har sett rød løper intervjuet med Victoria i fra Norges tøffeste? Jeg vil så gjerne like Isak, men han gjør det veldig vanskelig.. Han så vel på det som noe mer casual enn henne da. Hun sier jo selv at de ikke var eksklusive 🤷🏼♀️. Skal man forvente noe av noen må man kanskje kommunisere det slik at begge parter er på samme side. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gretchenlowell Skrevet 21. februar 2022 #25 Del Skrevet 21. februar 2022 supermamz skrev (1 minutt siden): er det noe nytt eller et gammelt intervju? Nytt tror jeg, lå på forsiden av se og hør i dag om jeg ikke surrer veldig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gretchenlowell Skrevet 21. februar 2022 #26 Del Skrevet 21. februar 2022 *blueberry* skrev (Akkurat nå): Han så vel på det som noe mer casual enn henne da. Hun sier jo selv at de ikke var eksklusive 🤷🏼♀️. Skal man forvente noe av noen må man kanskje kommunisere det slik at begge parter er på samme side. Joda det er veldig sant, men ok med en advarsel om man allerede har en flørt? Han var jo hos henne dagen etter innspillingen av farmen 🤗 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 21. februar 2022 #27 Del Skrevet 21. februar 2022 gretchenlowell skrev (Akkurat nå): Joda det er veldig sant, men ok med en advarsel om man allerede har en flørt? Han var jo hos henne dagen etter innspillingen av farmen 🤗 Ja, enig i at det er ok med en advarsel. Kanskje han ikke har helt de sosiale kodene inne eller ikke var involvert nok til å bry seg 🤷🏼♀️. Han kan umulig ha vært hos henne så lenge siden Heine sa at han tok med Isak hjem til seg etter innspillingen og lot han bo der litt. Isak virker som en opportunist på meg. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gretchenlowell Skrevet 21. februar 2022 #28 Del Skrevet 21. februar 2022 *blueberry* skrev (Akkurat nå): Ja, enig i at det er ok med en advarsel. Kanskje han ikke har helt de sosiale kodene inne eller ikke var involvert nok til å bry seg 🤷🏼♀️. Han kan umulig ha vært hos henne så lenge siden Heine sa at han tok med Isak hjem til seg etter innspillingen og lot han bo der litt. Isak virker som en opportunist på meg. Da er vi veldig enige! Har vært inne på samme tanke, at det kan mangle litt på det sosiale. Heine virker jo oppegående så rart at han liker Isak så godt om han er som han fremstilles. Men det er jo tv, så gudene vet hva som er riktig 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 21. februar 2022 #29 Del Skrevet 21. februar 2022 gretchenlowell skrev (7 minutter siden): Da er vi veldig enige! Har vært inne på samme tanke, at det kan mangle litt på det sosiale. Heine virker jo oppegående så rart at han liker Isak så godt om han er som han fremstilles. Men det er jo tv, så gudene vet hva som er riktig 🙃 Det er jo noe sjarmerende med en enkel villmarkstype da. Jeg ser absolutt den. Han virker noe gammeldags, men samtidig er han nevenyttig og hjelpsom. Han virker noe laidback og rolig som ofte smitter over på andre. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 21. februar 2022 #30 Del Skrevet 21. februar 2022 gretchenlowell skrev (45 minutter siden): Nytt tror jeg, lå på forsiden av se og hør i dag om jeg ikke surrer veldig! så det nå! Herregud for en type, tydeligvis holdt på med henne også🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg elskermenn Skrevet 21. februar 2022 Populært innlegg #31 Del Skrevet 21. februar 2022 Er det bare jeg som ikke synes Isak er så søt eller kjekk? Han er ikke fæl eller stygg, men jeg skjønner ikke hvorfor han er et sex symbol i Norge. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. februar 2022 #32 Del Skrevet 22. februar 2022 Meget usympatisk fyr. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 22. februar 2022 #33 Del Skrevet 22. februar 2022 elskermenn skrev (20 timer siden): Han er ikke fæl eller stygg, men jeg skjønner ikke hvorfor han er et sex symbol i Norge. Wild guess, men kanskje fordi influenser- og tv-miljøet ikke er vant til noen med jobb utenfor deres egen krets og at han derfor blir litt «eksotisk»? Han skiller seg jo veldig ut sammenlignet med dem som bruker dagen på å ta bilder av seg selv, reklamere, spille inn podcast eller være på TV. Når møtte den gjengen der sist på en person med en vanlig jobb - og ikke minst noe så spesielt som en fisker (hvis jeg husker riktig). 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badgald0pest2 Skrevet 22. februar 2022 #34 Del Skrevet 22. februar 2022 elskermenn skrev (23 timer siden): Er det bare jeg som ikke synes Isak er så søt eller kjekk? Han er ikke fæl eller stygg, men jeg skjønner ikke hvorfor han er et sex symbol i Norge. Jeg synes heller ikke det… Helt ordinær, om ikke noe under i følge meg 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 22. februar 2022 #35 Del Skrevet 22. februar 2022 Det kommer jo frem at han har hatt en litt vanskelig barndom og vært mye ensom ulv, ikke vanskelig å skjønne at overgangen til å bli kjendis med dametekke kan bli litt hard. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 23. februar 2022 #36 Del Skrevet 23. februar 2022 elskermenn skrev (På 21.2.2022 den 19.54): Er det bare jeg som ikke synes Isak er så søt eller kjekk? Han er ikke fæl eller stygg, men jeg skjønner ikke hvorfor han er et sex symbol i Norge. Fordi utseende ikke teller 100 %, men også egenskaper? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 23. februar 2022 #37 Del Skrevet 23. februar 2022 (endret) Nana skrev (15 timer siden): Wild guess, men kanskje fordi influenser- og tv-miljøet ikke er vant til noen med jobb utenfor deres egen krets og at han derfor blir litt «eksotisk»? Han skiller seg jo veldig ut sammenlignet med dem som bruker dagen på å ta bilder av seg selv, reklamere, spille inn podcast eller være på TV. Når møtte den gjengen der sist på en person med en vanlig jobb - og ikke minst noe så spesielt som en fisker (hvis jeg husker riktig). Tror du treffer spikeren på hodet her. Han er kjekk, sterk, "enkel" og praktisk anlagt. Ikke nevneverdig opptatt av eget utseende, musklene har han fått gjennom hardt arbeid. Han viser knapt følelser. Er lite på SoMe. Han er ny og spennende. Noe helt annet. Når en sånn fyr trer inn i realitykonseptet er det klart det virker tiltrekkende på enkelte. Når det gjelder Victoria og hans besøk der rett etter Farmen, så tenker jeg denne opplysningen måtte være hard for SE. Hun virket oppriktig betatt der inne på Farmen og sa vel noe sånt som at "dette kanskje er begynnelsen på noe." Nå fikk hun altså nettopp vite at han dro rett til en annen jente. (Tipper at han ikke stakk innom for en kopp kaffe, noe ved Victorias tone sier noe annet.) Endret 23. februar 2022 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 23. februar 2022 #38 Del Skrevet 23. februar 2022 Likte han veldig godt på Norges tøffeste. Da sa han også at han egentlig ikke ville være i rampelyset osv. Når jeg så han skulle være med i farmen også så skjønte jeg at han er bare en som prøver å melke kjendisstatusen for alt den er verdt. Nå gidder jeg ikke følge med på fyren 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 23. februar 2022 #39 Del Skrevet 23. februar 2022 *blueberry* skrev (På 21.2.2022 den 17.43): Ja, enig i at det er ok med en advarsel. Kanskje han ikke har helt de sosiale kodene inne eller ikke var involvert nok til å bry seg 🤷🏼♀️. Han kan umulig ha vært hos henne så lenge siden Heine sa at han tok med Isak hjem til seg etter innspillingen og lot han bo der litt. Isak virker som en opportunist på meg. Heine og hun bor på samme sted, tror jeg. Samme dialekt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. februar 2022 #40 Del Skrevet 23. februar 2022 Lafamiglia skrev (På 12.2.2022 den 22.49): Javel? Og hvorfor er folk så fordømmende her? Ingen av oss vet jo noe om hvordan forholdet var da hun dro på Farmen. Kanskje det egentlig var over, selv om det ikke så ut sånn på tv i forkant. Jo vi vet det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå