Hulderen Skrevet 16. november 2025 #321 Skrevet 16. november 2025 idfk skrev (På 19.10.2025 den 15.42): Det er kanskje litt for sent å nevne det, men det eneste beviset mot Isak er at han er med i et bilde hvor han poserer med en bjørn som politiet mener er binnen, et bilde hvor han slepte bjørneungen, og at han tok med bjørneskinnet hjem. Politiet mener selv at han ikke var med når de skjøt binnen og bjørneungen (så han skjøt ikke bjørnene, og han var ikke med i bilen). Han var heller ikke med i messenger gruppen. (https://www.vg.no/rampelys/i/25rjLx/dette-er-bevisene-mot-isak-dreyer-og-jaktlaget) Alt annet er spekulasjon. La rettssystemet håndtere dette, en heksejakt er ikke nødvendig. Han og de fem andre er kun tiltalt, ikke dømt, og han er uskyldig til det motsatte er bevist. Det henger jo ikke på greip! Hvis han hverken var med da bjørnene ble skutt eller i messengergruppa, hvorfor lot de andre ham få skinnet til bjørnungen? Det tror jeg rett og slett ikke på! 7 1
Anonym90059005 Skrevet 17. november 2025 #322 Skrevet 17. november 2025 (endret) Hulderen skrev (19 timer siden): Det henger jo ikke på greip! Hvis han hverken var med da bjørnene ble skutt eller i messengergruppa, hvorfor lot de andre ham få skinnet til bjørnungen? Det tror jeg rett og slett ikke på! Det kan jo være så enkelt at de andre vet det er ulovlig å innføre bjørneskinn til Norge og rett og slett ikke ville ta en slik risiko. Mange som ikke er interesserte i å ha et bjørneskinn heller for den saks skyld. Det er ikke sånn at alle jegere har lyst på et bjørneskinn og gidder den jobben det er å garve og få det "brukandes". Jeg føler meg ganske så sikker på at det er sant at han ikke var med når bjørnene ble skutt, dette er vel også i tråd med hva politiet sier. Og om han var med i Messengergruppa eller ikke er vel også enkelt å få sjekket ut, all den tid de har de digitale sporene. Endret 17. november 2025 av Anonym90059005
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå