Svart skjerm Skrevet 27. august #201 Skrevet 27. august Ninaen skrev (23 minutter siden): Har ikke folk på den alderen forstått at «ingenting» er sletta, det kan alltid gjenopprettes? Folk på 50-60+ ja, men altså…de trodde det var digitalt borte bare fordi «trykka på slett»?! Dum og dummere… Derfor. https://www.nrk.no/nordland/xl/fisker-isak-dreyer-_26_-fra-bodo-vant-norges-toffeste-pa-nrk-med-jorgine-vasstrand-_funkygine_-1.15447425 Eier ikke PC (kan ikke bruke pc). Ingen formell utdanning bortsett fra tømrer.
keops Skrevet 27. august #202 Skrevet 27. august Boetica skrev (3 timer siden): Det hun sier henger jo ikke på greip. «Velger å tro på Isak», samtidig som hun «ikke støtter jakt med bil». What is it?? Nå er det jo ikke sånn at det blir tatt ut tiltale uten at det foreligger opplysninger som støtter tiltalen. Hun kom ikke godt fra den uttalelsen der. Avfulgte henne på Instagram i dag. Blir uvel av denne saken. At Dreyer er glad i hunden sin, og at hun har observert at han får tårer i øynene når han prater om ham, greit nok. Men det kan jo også være fylla som for øynene hans til å renne over. Lavmål å støtte ham samtidig som hun VET at de har drevet ulovlig og grusom jakt 18
Maiken2025 Skrevet 27. august #203 Skrevet 27. august Kasier skrev (7 timer siden): Håper det også sendes mail til TV3 da han er med på Eventyrlig oppussing neste sesong... Jeg elsker å se på Eventyrlig oppussing og syns alt Halvor Bakke og snekkerne gjør blir så fint. Men med en gang jeg hørte at Isak skulle være med, fant jeg ut at det er en sesong jeg ikke skal se. Og i hvert fall nå... Klagemail til NRK og TV3 sendt 👍 Å nei😢 da må jeg sende ditt også. 2
Møkkalei Skrevet 27. august #204 Skrevet 27. august Kan flere sende klage? Det burde holde med de hundrevis som har kommet, men nrk synes visst fremdeles det er greit å ha en dyremishandler i tv ruta i beste sendetid. Kan dere hjelpe til? Krev at Isak Dreyer skal av skjermen. 13 1
Angelheart2 Skrevet 28. august #205 Skrevet 28. august Kasier skrev (15 timer siden): Håper det også sendes mail til TV3 da han er med på Eventyrlig oppussing neste sesong... Jeg elsker å se på Eventyrlig oppussing og syns alt Halvor Bakke og snekkerne gjør blir så fint. Men med en gang jeg hørte at Isak skulle være med, fant jeg ut at det er en sesong jeg ikke skal se. Og i hvert fall nå... Klagemail til NRK og TV3 sendt 👍 Klager ikke til Tv3 enda, da de ikke har begynt å sende programmet enda. De tar forhåpentligvis denne stormen til etterretning og skjønner selv at de ikke skal sende programmet med Isak. Om de derimot allikevel velger å sende så skal klage sendes dit også. Jeg har for øvrig fått svar fra NRK..... Hei, og takk for henvendelsen. Din klage vedrørende Isak Dreyer er notert og blir videreformidlet til redaksjonen for Norges Tøffeste, samt ledelsen i NRK. Kristian Karlsen, programredaktør i NRK Trøndelag, sier de er gjort kjent med tiltalebeslutningen og har svart følgende: – NRK er orientert om etterforskningen fra Isak Dreyer og hans advokat. Den samlede informasjonen vi sitter på nå, tilsier ikke at dette vil få noen innvirkning på publiseringen av «Norges tøffeste». Vi følger med videre på saken og gjør løpende vurderinger. Utover det er det ikke naturlig for oss å kommentere en pågående rettsprosess i Sverige. ---- Ser at de hadde fått over 200 klager på kort tid, håper det er enda flere nå, men dette svaret viser jo at de ikke akkurat har sett behov for å ta de til følge. 8 4
Møkkalei Skrevet 28. august #206 Skrevet 28. august Vi trenger jo at flere klager! Kom igjen folkens! Man dreper da ikke en binne med bjørneunger! Dette er rett og slett en viktig sak å ta tak i. Dyrene har bare oss til å kjempe for dem. 9 5
Maskopi Skrevet 28. august #207 Skrevet 28. august Kasier skrev (17 timer siden): Håper det også sendes mail til TV3 da han er med på Eventyrlig oppussing neste sesong... Jeg elsker å se på Eventyrlig oppussing og syns alt Halvor Bakke og snekkerne gjør blir så fint. Men med en gang jeg hørte at Isak skulle være med, fant jeg ut at det er en sesong jeg ikke skal se. Og i hvert fall nå... Klagemail til NRK og TV3 sendt 👍 Ser Mari, elektrikeren i programmet, gir han full støtte også. 1
Møkkalei Skrevet 28. august #208 Skrevet 28. august (endret) Maskopi skrev (13 minutter siden): Ser Mari, elektrikeren i programmet, gir han full støtte også. Mange mennesker som ikke eier empati for dyr. Derfor verden ser ut som den gjør. De som ikke forsvarer det uskyldige ødelegger uskylden i verden. Det vi burde verne om med nebb og klør. Endret 28. august av Møkkalei 9 1
Anonym_2024 Skrevet 28. august #210 Skrevet 28. august Fantastisk at NOAH også bryr seg. https://www.nettavisen.no/kjendis/noah-har-anmeldt-isak-dreyer/s/5-95-2589845 9 1
Pippi Lotta Skrevet 28. august #211 Skrevet 28. august Anonym_2024 skrev (43 minutter siden): Fantastisk at NOAH også bryr seg. https://www.nettavisen.no/kjendis/noah-har-anmeldt-isak-dreyer/s/5-95-2589845 Oi, dette hade jeg ikke fått med meg. Dette burde jo NRK reagert på også! 2
Honey Dew Skrevet 28. august #212 Skrevet 28. august Møkkalei skrev (15 timer siden): Kan flere sende klage? Det burde holde med de hundrevis som har kommet, men nrk synes visst fremdeles det er greit å ha en dyremishandler i tv ruta i beste sendetid. Kan dere hjelpe til? Krev at Isak Dreyer skal av skjermen. Nrk blåser en lang marsj i seerne sine. Om å gjør å lage mest mulig blest om programmene sine, blås i hva seerne mener. 2
K_mb Skrevet 28. august #213 Skrevet 28. august Anonym_2024 skrev (1 time siden): Fantastisk at NOAH også bryr seg. https://www.nettavisen.no/kjendis/noah-har-anmeldt-isak-dreyer/s/5-95-2589845 Og Foreningen Våre Rovdyr som innehar mye kunnskap om våre rovdyr og som står i bresjen for å bevare de få ulvene og bjørnene vi har. 2
Mr X Skrevet 28. august #214 Skrevet 28. august Badgald0pest2 skrev (På 26.8.2025 den 16.15): Uenig, ekte menn skyter ikke dyr. Særlig ikke mor med unger. Det er svakt og feigt. Lite mandig i mine øyne. Ekte menn skyter dyr for å spise eller på vegne av storsamfunnet, jfr kvotejakt for å holde enkelte dyrearter under kontroll. Ekte menn driver ikke trofejakt. 7 1
Mr X Skrevet 28. august #215 Skrevet 28. august Noterer meg en vill forhåndsdømming av Isak og en rekke forståsegpåere briljerer i tråden. Det som er fakta så langt er at han var med på jaktlaget og såvidt jeg forstår det har hatt skinnet til en av ungene med seg til Norge. Det er også fakta at jaktlaget har brutt loven med å drive motorisert jakt og skutt binne med unger. Jakta var i utgpkt lovlig, men eskalerte til å bli et lovbrudd. Det lukter 1600 tallets inkvisisjon lang vei her og de synes jeg presonlig er noe dritt. Kanseler gjerne når alle fakta er på bordet og dom er avsagt. Mange her burde virkelig skamme seg! 3 3
Snurris Skrevet 28. august #216 Skrevet 28. august Mr X skrev (5 minutter siden): Noterer meg en vill forhåndsdømming av Isak og en rekke forståsegpåere briljerer i tråden. Det som er fakta så langt er at han var med på jaktlaget og såvidt jeg forstår det har hatt skinnet til en av ungene med seg til Norge. Det er også fakta at jaktlaget har brutt loven med å drive motorisert jakt og skutt binne med unger. Jakta var i utgpkt lovlig, men eskalerte til å bli et lovbrudd. Det lukter 1600 tallets inkvisisjon lang vei her og de synes jeg presonlig er noe dritt. Kanseler gjerne når alle fakta er på bordet og dom er avsagt. Mange her burde virkelig skamme seg! De fakta som er på bordet allerede, altså at han var med på jaktlaget/biljakt, tok skinnet osv, er allerede nok til å kansellere fyren spør du meg. 20 1
K_mb Skrevet 28. august #217 Skrevet 28. august (endret) Mr X skrev (22 minutter siden): Noterer meg en vill forhåndsdømming av Isak og en rekke forståsegpåere briljerer i tråden. Det som er fakta så langt er at han var med på jaktlaget og såvidt jeg forstår det har hatt skinnet til en av ungene med seg til Norge. Det er også fakta at jaktlaget har brutt loven med å drive motorisert jakt og skutt binne med unger. Jakta var i utgpkt lovlig, men eskalerte til å bli et lovbrudd. Det lukter 1600 tallets inkvisisjon lang vei her og de synes jeg presonlig er noe dritt. Kanseler gjerne når alle fakta er på bordet og dom er avsagt. Mange her burde virkelig skamme seg! https://www.vg.no/rampelys/i/25rjLx/dette-er-bevisene-mot-isak-dreyer-og-jaktlaget?fbclid=IwdGRjcAMdTfdjbGNrAx1N7GV4dG4DYWVtAjExAAEe1mpMxF5wH97SbzDgkjP1XuOR_8Fjsz4fPOw-hWl4t0uvdYIFckx_fCxfDLg_aem_4e8x0bMIvqzNs8OAsOafpw Et av bevisene er overvåkning av den aktuelle binna og ungene hennes en måneds tid før jakta. Da er det en bevisst og planlagt handling. Uansett bør alle jegere ha nok kunnskap til å vite at det de skyter faktisk er lov å skyte FØR de skyter! De eneste som burde skamme seg er de som bedriver faunakriminalitet som dette jaktlaget! Du tror vel ikke Isak bare dumpet borti jaktlaget samme dag og ikke ante noenting? Endret 28. august av K_mb 16 1
Mr X Skrevet 28. august #218 Skrevet 28. august Snurris skrev (23 minutter siden): De fakta som er på bordet allerede, altså at han var med på jaktlaget/biljakt, tok skinnet osv, er allerede nok til å kansellere fyren spør du meg. Han var i utgpkt med på en lovlig jakt lisensiert av svenske myndigheter. Jeg er i motsetning til deg ikke tilhenger av gatejustis, men lar domstolene ta saken. 2 2
keops Skrevet 28. august #219 Skrevet 28. august (endret) Mr X skrev (17 minutter siden): Han var i utgpkt med på en lovlig jakt lisensiert av svenske myndigheter. Jeg er i motsetning til deg ikke tilhenger av gatejustis, men lar domstolene ta saken. Han var med på en jakt med et lag han har vært med tidligere år. Dette jaktlaget har beviselig overvåket binne med tre unger i en måneds tid før de skjøt henne. Det er funnet messenger-chat som viser at denne degenererte gjengen avtaler å slette alt som har med jakten å gjøre. Det er bilder og video av ulike stadier av jakta. Til sist så blir bl.a. bjørneskinn av ungen funnet hjemme hos Dreyer. Hvis man tar seg tid til å lese hvordan Dreyer svarer i forbindelse med denne saken så er det tydelig en person som lyver så langt det går. Dessverre innehar han ikke den nødvendige oversikt og kompetanse som må til for å snekre sammen en troverdig historie. Og bevisene taler for seg. Det virker som det er gjennomført en grundig etterforskning her, det skyldes jo at dette er et grusomt tilfelle av ulovlig jakt og dyremishandling. Jeg er heller ikke for gatejustis, men her er det allerede dokumentert plenty kriminell adferd. Så er det ekstra ille at kriminaliteten går ut over levende vesen. Har irritert meg lenge over denne tomsingen som har en så dårlig påvirkning på barn og unge. Håper han blir buret inne en god stund.brev og besøksforbud er vel ikke så farlig, da kommunikasjon virker å være begrenset mest til grynting og hånlige smil. Endret 28. august av keops 15 5
Durancell Skrevet 28. august #220 Skrevet 28. august keops skrev (23 minutter siden): Han var med på en jakt med et lag han har vært med tidligere år. Dette jaktlaget har beviselig overvåket binne med tre unger i en måneds tid før de skjøt henne. Det er funnet messenger-chat som viser at denne degenererte gjengen avtaler å slette alt som har med jakten å gjøre. Det er bilder og video av ulike stadier av jakta. Til sist så blir bl.a. bjørneskinn av ungen funnet hjemme hos Dreyer. Hvis man tar seg tid til å lese hvordan Dreyer svarer i forbindelse med denne saken så er det tydelig en person som lyver så langt det går. Dessverre innehar han ikke den nødvendige oversikt og kompetanse som må til for å snekre sammen en troverdig historie. Og bevisene taler for seg. Det virker som det er gjennomført en grundig etterforskning her, det skyldes jo at dette er et grusomt tilfelle av ulovlig jakt og dyremishandling. Jeg er heller ikke for gatejustis, men her er det allerede dokumentert plenty kriminell adferd. Så er det ekstra ille at kriminaliteten går ut over levende vesen. Har irritert meg lenge over denne tomsingen som har en så dårlig påvirkning på barn og unge. Håper han blir buret inne en god stund.brev og besøksforbud er vel ikke så farlig, da kommunikasjon virker å være begrenset mest til grynting og hånlige smil. Fyren virker svært enkel. 15 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå