Mollebolle Skrevet 27. august 2025 #181 Skrevet 27. august 2025 Om NRK fortsetter å bruker Isak i forskjellige programmer, vil jeg gjerne har tilbake mine skattepenger som er "merket" NRK-lisensen. Jeg vil ikke under noen omstendigheter være med å lønne en "løk" som Isak Dreyer. 9 3
Gjest Anonym_2024 Skrevet 27. august 2025 #182 Skrevet 27. august 2025 De som følgje han på sosiale medier må avfølge og samarbeidspartnere bør tenke seg om før de bruker denne dyremishandleren som frontfigur for villmarksliv.
anno19 Skrevet 27. august 2025 #183 Skrevet 27. august 2025 Villmarksmann? Han er vel mer enn som helst vil slippe å dusje type. Fylla og skrytehistorier - men det forsvinner nok dette og, akkurat som SE sin lille pose😉 Hun ble enda mer populær etter en stund, og jeg tipper at han her og blir å finne på villmarksmesser og ulike foredrag framover….. 6 1
Lineaaa Skrevet 27. august 2025 #184 Skrevet 27. august 2025 Bare det å si: jeg har ikke skutt noe som helst! etter å ha vært med å kjørt (!) etter binna med 2 bjørneunger i flere timer, er bare flaut. Alle i jaktlaget var med på dette, selv om kun en til slutt løsner skudd. Det er Isak som bærer bjørnungen når den er skutt og har skinnet fra den hjemme. Han er enda dummere en antatt som ikke innrømmer denne ulovlige og uetiske handlingen, og tar ansvar. 20 5
Lineaaa Skrevet 27. august 2025 #185 Skrevet 27. august 2025 Svart skjerm skrev (22 timer siden): Dreyer kan ikke være den skarpeste kniven i skuffen. Nekter all straffeskyld. Men har bjørneskinnet av den ene ungen hjemme hos seg. 🤣 Og jaktgutta har til og med filmet hele greia. En grov sak. De har jaktet med kjøretøy i flere timer etter bjørnemor og unger. Så de måttet gå gjennom mye lidelse. Det er lisensjakt på bjørn i Sverige. Men den er strengt regulert. Bl a er jakt på bjørnunger/binne med unger strengt forbudt. Å jakte fra kjøretøy er også grovt og strengt forbudt. I tillegg har politiet funnet chaten som de blir enige om å slette, for å skjule bevis. Flaks at umoralske handlinger og dumhet går hånd i hånd denne gangen 12
Svart skjerm Skrevet 27. august 2025 #186 Skrevet 27. august 2025 Lineaaa skrev (1 time siden): I tillegg har politiet funnet chaten som de blir enige om å slette, for å skjule bevis. Flaks at umoralske handlinger og dumhet går hånd i hånd denne gangen Hehe. Det har jeg ikke fått med meg. Det betyr at troverdigheten deres ikke er særlig høy.. 2
Anonym90059005 Skrevet 27. august 2025 #187 Skrevet 27. august 2025 Tips til hvor kan lese hele tiltalen?
Pippi Lotta Skrevet 27. august 2025 #188 Skrevet 27. august 2025 (endret) Mli123 skrev (5 timer siden): Han spiller seg selv så dum han bare klarer for å slippe å ta ansvar for handlingene sine. Dette er jo en person som femmer jakt og friluftsliv i kanalene sine, og så skal han liksom ikke vite hvordan en bjørneunge ser ut. Den må han lengre på landet med. Greit nok at han ikke virker som den skarpeste kniven, men fra det jeg har sett av han fra TV produksjoner og i konkurransesituasjoner så snakker man om en ganske kynisk og lite empatisk fyr som kun bryr seg om sin egen ræv. Håper inderlig han og de andre må sone i svensk fengsel og mister retten til å jakte både innenlands og utenlands. Passende straff for sånne folk. Ja, bjørner er vel heller ikke flok dyr. Så om du møter på fire styker som holder sammen selv når de løper for livet, så er de jo åpenbart unger som føller etter mamma. Har aldri hørt om at man møter på fire voksne bjørner som bare lever sammen liksom. Når du da leger til at en bjørn var stor og tre små, så trenger man ikke være jeger for å forstå at de angrep bjørn unger. Helt grusomt at folk kan plage dyr på denne måten, vanskelig å forstå at noen kan få glede av det. Synes også det er merkelig at NRK ikke fjerner jakt programe hans, dette er ikke en oerson som bør frontes som jakt kompetent! Endret 27. august 2025 av Pippi Lotta 12
Pippi Lotta Skrevet 27. august 2025 #189 Skrevet 27. august 2025 Svart skjerm skrev (17 minutter siden): Hehe. Det har jeg ikke fått med meg. Det betyr at troverdigheten deres ikke er særlig høy.. Nei, man sletter ikke bevis om man ikke tror man har gjort noe galle liksom 4
Pippi Lotta Skrevet 27. august 2025 #190 Skrevet 27. august 2025 Lineaaa skrev (1 time siden): Bare det å si: jeg har ikke skutt noe som helst! etter å ha vært med å kjørt (!) etter binna med 2 bjørneunger i flere timer, er bare flaut. Alle i jaktlaget var med på dette, selv om kun en til slutt løsner skudd. Det er Isak som bærer bjørnungen når den er skutt og har skinnet fra den hjemme. Han er enda dummere en antatt som ikke innrømmer denne ulovlige og uetiske handlingen, og tar ansvar. Egentlig veldig feigt og uredelig ovenfor den ene vennen som tilfeldigvis skøyt. Tenk å begå et lovbrud sammen med 5 venner og så kaster alle deg under bussen nåe politiet kommer. Spesielt når det er så åpenbart at alle var med på det, fremstår det meningsløst å stikke vennen sin i rygen på den måten. 15 1
Pippi Lotta Skrevet 27. august 2025 #191 Skrevet 27. august 2025 anno19 skrev (2 timer siden): Villmarksmann? Han er vel mer enn som helst vil slippe å dusje type. Fylla og skrytehistorier - men det forsvinner nok dette og, akkurat som SE sin lille pose😉 Hun ble enda mer populær etter en stund, og jeg tipper at han her og blir å finne på villmarksmesser og ulike foredrag framover….. Jeg tror dyreplageri er vanskeligere å trylle bort en lit party dop. Spesielt når det er snak om en søt bjørne familie. Kan godt være noen litt "spesiele" miljøer fremdeles vil ha han på besøk, men de seriøse og store aktørene kommer ikke til å ville knyte seg til en slik person. Tipper jeg da, umulig å vitte sikkert. 6
Kasier Skrevet 27. august 2025 #192 Skrevet 27. august 2025 Angelheart2 skrev (5 timer siden): Har sendt mail til NRK nå: Klage! I lys av opplysningene som nå kommer om Isak Dreyers deltagelse i ulovlig jakt på bjørn i Sverige så bør han tas av lufta. Det er umusikalsk og rett og slett ugreit av NRK å fortsette å profilere en slik person, når han helt klart ikke forholder seg til loven og etisk jakt. Jeg mener også programmene om han, der han han fremstår som en person med peiling på jakt og villmarksliv bør fjernes fra Nrk.no, da han helt klart har vist at han ikke har denne kunnskapen eller de rette verdier. Ser NRK skriver at denne saken ikke påvirker sending av Norges Tøffeste. Det mener jeg er en stor feilvurdering! Han er riktignok ikke dømt enda, men han har innrømmet å ha vært med på denne ugjerningen, selv om han ikke var den som hadde fingeren på avtrekkeren akkurat når binna og ungen ble skutt. At han er på mange bilder og at han har skinnet til bjørnungen hjemme hos seg beviser jo i aller høyeste grad at han ikke hadde noen motforestillinger til denne jakten og at han var delaktig. Jeg ber dere igjen vurdere om en slik mann skal få være et av NRK sitt ansikt utad og fortsette å bli profilert på Norges største TV-kanal. Håper det også sendes mail til TV3 da han er med på Eventyrlig oppussing neste sesong... Jeg elsker å se på Eventyrlig oppussing og syns alt Halvor Bakke og snekkerne gjør blir så fint. Men med en gang jeg hørte at Isak skulle være med, fant jeg ut at det er en sesong jeg ikke skal se. Og i hvert fall nå... Klagemail til NRK og TV3 sendt 👍 13 1
Vibelator Skrevet 27. august 2025 #193 Skrevet 27. august 2025 Pippi Lotta skrev (41 minutter siden): Jeg tror dyreplageri er vanskeligere å trylle bort en lit party dop. Spesielt når det er snak om en søt bjørne familie. Kan godt være noen litt "spesiele" miljøer fremdeles vil ha han på besøk, men de seriøse og store aktørene kommer ikke til å ville knyte seg til en slik person. Tipper jeg da, umulig å vitte sikkert. Håper karma gir alle 5 turbo kreft 5
Svart skjerm Skrevet 27. august 2025 #194 Skrevet 27. august 2025 (endret) Jegertvillingen har visst stor tro på Dreyer. https://www.nettavisen.no/kjendis/jegertvilling-johanne-thybo-hansen-34-tar-isak-dreyer-i-forsvar-etter-jakt-tiltalen-haper-han-blir-frikjent/s/5-95-2587499 Virker som det er viktig for Dreyer å presisere at det ikke var han som avfyrte skuddene. Men hva med biljakten. Satt han på bilen som jaget bjørnene i timesvis? Hvordan kan "jegertvilling" være så bastant på at han blir frikjent. Han kan jo ikke bli frikjent for heleriet når han ble tatt med bjørneskinnet i hjemmet hans. Endret 27. august 2025 av Svart skjerm . 7 2
Gjest Boetica Skrevet 27. august 2025 #195 Skrevet 27. august 2025 Svart skjerm skrev (14 minutter siden): Jegertvillingen har visst stor tro på Dreyer. https://www.nettavisen.no/kjendis/jegertvilling-johanne-thybo-hansen-34-tar-isak-dreyer-i-forsvar-etter-jakt-tiltalen-haper-han-blir-frikjent/s/5-95-2587499 Virker som det er viktig for Dreyer å presisere at det ikke var han som avfyrte skuddene. Men hva med biljakten. Satt han på bilen som jaget bjørnene i timesvis? Hvordan kan "jegertvilling" være så bastant på at han blir frikjent. Han kan jo ikke bli frikjent for heleriet når han ble tatt med bjørneskinnet i hjemmet hans. Det hun sier henger jo ikke på greip. «Velger å tro på Isak», samtidig som hun «ikke støtter jakt med bil». What is it?? Nå er det jo ikke sånn at det blir tatt ut tiltale uten at det foreligger opplysninger som støtter tiltalen. Hun kom ikke godt fra den uttalelsen der.
Vera Skrevet 27. august 2025 #196 Skrevet 27. august 2025 Når jeg leser kommentarfeltet på Instagram, skjønner jeg hvordan det var mulig at henrettelser var underholdning for ikke så altfor lenge siden..folk er sprø. Skulle ønske det var samme engasjement når visse politikere, ordførere osv driver å voldtar barn og unge mennesker..de blir liksom ikke kansellert uansett hva jævelskap de måtte finne på 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ 4 2
Pippi Lotta Skrevet 27. august 2025 #197 Skrevet 27. august 2025 Vera skrev (1 time siden): Når jeg leser kommentarfeltet på Instagram, skjønner jeg hvordan det var mulig at henrettelser var underholdning for ikke så altfor lenge siden..folk er sprø. Skulle ønske det var samme engasjement når visse politikere, ordførere osv driver å voldtar barn og unge mennesker..de blir liksom ikke kansellert uansett hva jævelskap de måtte finne på 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Er det Søviknes du tenker på her? Trond Giske har jo fått gjenomgå ganske kraftig synes jeg, han har bare ikke sjølinsikt nok til å forstå han er kanselert.... Henretelse er å ta ganske hart i, men jeg synes jo det er alvorlig når en som er kjent for nettopo jakt blir tiltalt for denne type lovbrud. Det er også noe med de som går eter barn eller dyr, det vekker nok et ekstra sinne hos folk når ofrene er så forsvarsløse. 3 2
Sandie Skrevet 27. august 2025 #198 Skrevet 27. august 2025 Svart skjerm skrev (2 timer siden): Jegertvillingen har visst stor tro på Dreyer. https://www.nettavisen.no/kjendis/jegertvilling-johanne-thybo-hansen-34-tar-isak-dreyer-i-forsvar-etter-jakt-tiltalen-haper-han-blir-frikjent/s/5-95-2587499 Virker som det er viktig for Dreyer å presisere at det ikke var han som avfyrte skuddene. Men hva med biljakten. Satt han på bilen som jaget bjørnene i timesvis? Hvordan kan "jegertvilling" være så bastant på at han blir frikjent. Han kan jo ikke bli frikjent for heleriet når han ble tatt med bjørneskinnet i hjemmet hans. Ikke det minste overrasket over støtteerklæringen fra den kanten. Jegertvillingene er jo samme type personer. De hadde sikkert takket ja til å delta i jakt på både binne og unger. Ingen moralske kompass der i gården. 13 1
Ninaen Skrevet 27. august 2025 #199 Skrevet 27. august 2025 Har ikke folk på den alderen forstått at «ingenting» er sletta, det kan alltid gjenopprettes? Folk på 50-60+ ja, men altså…de trodde det var digitalt borte bare fordi «trykka på slett»?! Dum og dummere… 3 3
Thildamor Skrevet 27. august 2025 #200 Skrevet 27. august 2025 Vera skrev (På 26.8.2025 den 19.54): Hvor er det dere finner bevisene for at han har deltatt? Ikke kritisk, bare lurer. Les på flashback, der ligger det link. 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå