Gå til innhold

Isak Dreyer

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sushi94 skrev (3 timer siden):

"Så pen og se på" lol. Vi er da takk gud forskjellige. Har du standarden på utseendet og personligheten til den perfekte mann?skriv en bok da vell. Få høre.

🤣.. Beklager, men dette synes jeg var et latterlig svar.

Uansett, synes jeg skriver ganske klart at dette er min mening.. Noe du ga meg en veldig overdrevet respons på. Perfekt mann er vel ulikt fra person til person! Lurte bare genuint på hva som gjør han så attraktiv, siden jeg ikke ser det. Det må da være ett eller annet 'noe ekstra' med han siden så mange finner han flott.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gliffy skrev (6 timer siden):

Jeg syns han var veldig imponerende på "Norges Tøffeste". Han klarte jo dobbelt så mye som alle de andre, som var treningsnarkomane crossfit folk og sånt. Det er litt fascinerende at en som har tittelen "fisker" har så mye mer kapasitet enn de som lever for og av å trene opp kroppen sin. 

Men hans holdninger til dyr er jo helt usmakelig. Jeg husker jeg så på den serien der han reiste med en koie han hadde kjøpt. Da hadde han med seg hunden sin som han var veldig glad i og han ønsket å fryse ned sæd fra hunden for å bruke i avl senere. Det viste seg at hunden var steril og dyrlegen foreslå at det kunne ha sammenheng med forfrysninger på testiklene. Dette kunne ikke Isak skjønne noe av, han hadde aldri hatt noen skader på hunden mente han. 5 minutter senere ser vi scener fra at han har med seg hunden på jakt i timesvis i 25 minusgrader hvor hunden vasser i snø til knærne. Det blir kommentert masse på hvor kaldt det er 🙄

Dette er jo litt typisk for de som driver med jakt. Dyr er gjenstander for menneskets utnyttelse, ikke selvstendige individ med egenverdi. Hundene er verktøy og dyrene i naturen er "viltressurser" som de liker å kalle det. 

Ikke sikkert det er så mye bevegelse i topplokket, mao.

• Liker 3
Skrevet
Daniella2026 skrev (På 17.2.2026 den 19.43):

Til å spy av bilder med drept gaupe over skuldrene . Flere tv program jeg ikke orket å se pga han der😡

Hø har han drept gaupe også? 

Skrevet
FruR skrev (4 minutter siden):

Hø har han drept gaupe også? 

IMG_2141.jpeg

• Liker 1
Skrevet (endret)
Daniella2026 skrev (1 time siden):

IMG_2141.jpeg

Gaupe er sterkt truet i Norge, men til tross for det så er det kvotejakt på gaupe. Norge bedriver en svært rovdyrfiendtlig politikk hvor det kun blir gjort et minimum for å bevare rovvilt-bestander, men pga Bernkonvensjonen er Norge tvunget til å bevare rovdyr. Norge har fått kritikk fra konvensjonen tidligere og da spesielt angående ulvejakt. 

Det er uansett kvalmt å se en "jeger" uten respekt for dyr og lover hvorpå  han nå står tiltalt for ulovlig jakt, få skyte løs på flere dyr og å skryte av det. Fyren burde bli fratatt våpen og jegerlisens på livstid uansett hvor i verden han ferdes. 

Endret av K_mb
  • Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...