Mistyen Skrevet 17. mars 2022 #81 Del Skrevet 17. mars 2022 CecilieX skrev (2 timer siden): Mitt tips er å rendyrke et image og ikke prostituere seg for fem minutter i rampelyset. Spot on! Men jeg er redd det toget har gått... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 18. mars 2022 #82 Del Skrevet 18. mars 2022 Han ble aldri valgt som førstekjempe på farmen, smuglet inn varer, snakket nedsettende om feminisme og behandler dyr på en noe spesiell måte. De som ser på programmer med han i bidrar til å støtte han. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 23. mars 2022 #83 Del Skrevet 23. mars 2022 (endret) Nå har det vært så mye tull og fjas ~ ikke minst oppmerksomhet rundt Sophie og Isak i det siste. At noen hevder de er årets heteste par får så være, men nå blir det forhåpentligvis stille en stund. Villmarken kaller og enveis-billett er kjøpt. Sammen med Jens skal drømmer oppleves på Grønland. Så får vi se da, om dette forholdet tåler tiden og veien ~ om det blir et cowboy bryllup i fremtiden. Endret 23. mars 2022 av Murstein 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 29. april 2022 #84 Del Skrevet 29. april 2022 https://www.vg.no/rampelys/bok/i/7dv5M4/isak-dreyer-sliter-med-boksalget-ikke-overrasket Tror ikke det kleine fjortissopplegget med Sophie Elise nødvendigvis var det beste han kunne gjort for karrieren sin rett etter å ha blitt kjent. Det ble nok ikke så mange som ser til han for å lese og lære om villmarksliv. Han har på en måte skutt seg selv litt i foten, og ble mer kjent som han som vanker sammen med influencerbabes, og har privatlivet på trykk i Se og Hør ukentlig. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 29. april 2022 #85 Del Skrevet 29. april 2022 Isild skrev (6 timer siden): https://www.vg.no/rampelys/bok/i/7dv5M4/isak-dreyer-sliter-med-boksalget-ikke-overrasket Tror ikke det kleine fjortissopplegget med Sophie Elise nødvendigvis var det beste han kunne gjort for karrieren sin rett etter å ha blitt kjent. Det ble nok ikke så mange som ser til han for å lese og lære om villmarksliv. Han har på en måte skutt seg selv litt i foten, og ble mer kjent som han som vanker sammen med influencerbabes, og har privatlivet på trykk i Se og Hør ukentlig. Hva enn han hadde av apell for å være unik og særegen, det forsvant da han ble en kopi av alle som ønsker å leve av interesse for sin person. Han var et friskt pust fordi han fremstod som genuint opptatt av hardt arbeid, men straks sjansen bød seg kastet han det over bord og ble en av mengden der realitydeltagelse skulle være springbrett til å tjene penger. Blir interessant å se om han vinner tilbake noe gjennom villmarksprogrammet som han lager nå, da går han i alle fall noe tilbake til det som i utgangspunktet gav ham apell. Jeg tror ikke det er klokt å ta i mot strategiråd fra SE og folk i den bransjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 29. april 2022 #86 Del Skrevet 29. april 2022 CecilieX skrev (1 time siden): Hva enn han hadde av apell for å være unik og særegen, det forsvant da han ble en kopi av alle som ønsker å leve av interesse for sin person. Han var et friskt pust fordi han fremstod som genuint opptatt av hardt arbeid, men straks sjansen bød seg kastet han det over bord og ble en av mengden der realitydeltagelse skulle være springbrett til å tjene penger. Blir interessant å se om han vinner tilbake noe gjennom villmarksprogrammet som han lager nå, da går han i alle fall noe tilbake til det som i utgangspunktet gav ham apell. Jeg tror ikke det er klokt å ta i mot strategiråd fra SE og folk i den bransjen. Absolutt helt enig! Jeg ser aldri på TV, men et par venninner (ja, vi er godt voksne), likte Isak så godt etter Norges tøffeste at jeg faktisk så hele sesongen, bare pga Isak. Kul fyr. Helt til..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 29. april 2022 #87 Del Skrevet 29. april 2022 Sånn cirka verdens kjedeligste fyr, Zzzz... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 30. april 2022 #88 Del Skrevet 30. april 2022 CecilieX skrev (21 timer siden): Hva enn han hadde av apell for å være unik og særegen, det forsvant da han ble en kopi av alle som ønsker å leve av interesse for sin person. Han var et friskt pust fordi han fremstod som genuint opptatt av hardt arbeid, men straks sjansen bød seg kastet han det over bord og ble en av mengden der realitydeltagelse skulle være springbrett til å tjene penger. Blir interessant å se om han vinner tilbake noe gjennom villmarksprogrammet som han lager nå, da går han i alle fall noe tilbake til det som i utgangspunktet gav ham apell. Jeg tror ikke det er klokt å ta i mot strategiråd fra SE og folk i den bransjen. Nei, leste/hørte SE uttale at hun hjalp han å manøvrere som "nyfødt kjendis" og tok han i læra ift å være offentlig person. Det var vel ikke nødvendigvis så lurt av han. Raskt ble han en i mengden av realitykjendiser og influencere. Nyhetene om han ble fokusert rundt tabloid sladder om privatlivet. Imaget som hardarbeidende villmarksgutt forsvant blandt Cowboy-Mars og tilsynelatende iscenesatt "kjendisdrama" med Sophie Elise. At boken "en hardbarka jævel" kom parallelt med dette bidro nok til at den floppet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 30. april 2022 #89 Del Skrevet 30. april 2022 Isild skrev (På 29.4.2022 den 5.49): https://www.vg.no/rampelys/bok/i/7dv5M4/isak-dreyer-sliter-med-boksalget-ikke-overrasket Tror ikke det kleine fjortissopplegget med Sophie Elise nødvendigvis var det beste han kunne gjort for karrieren sin rett etter å ha blitt kjent. Det ble nok ikke så mange som ser til han for å lese og lære om villmarksliv. Han har på en måte skutt seg selv litt i foten, og ble mer kjent som han som vanker sammen med influencerbabes, og har privatlivet på trykk i Se og Hør ukentlig. Kunne ikke vært mer enig. Oppførselen på Farmen, fjortis- opplegget med SE ødela greit for markedsverdien hans 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 17. mars 2023 #90 Del Skrevet 17. mars 2023 Er det noen som ser på «Jens og Isak på tynn is» på NRK? Jeg har sett de to første episodene som er tilgjengelig. Jens virker som en fin fyr, full av respekt for Inuittene. Men Isak? Når Isak sier «for noen folk!» med negativt tonefall, så smeller det fra Jens: «Fine folk!». Der Jens virker reflektert, så fremstår Isak bare tom og grunn. Håper inntrykket bedrer seg utover i serien, men akkurat nå syns jeg synd på Jens for valg av makker. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 17. mars 2023 #91 Del Skrevet 17. mars 2023 Ekstremt grunn type. Savner han gladlaksen Samuel Massie som hadde karisma. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loboto Skrevet 17. mars 2023 #92 Del Skrevet 17. mars 2023 (endret) Jeg synes sånne program får ekstra piff med lit motpoler og forskjellige folk med. Hadde blitt tamt med bare Jens, er bare å se de programmene hvor han er alene i alle episodene med kun villmark og hunden sin så skjønner dere hvorfor. Liker Jens godt, men han trenger en motpol for at det skal bli Mac underholdning Endret 17. mars 2023 av Loboto 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 17. mars 2023 #93 Del Skrevet 17. mars 2023 Loboto skrev (1 time siden): Jeg synes sånne program får ekstra piff med lit motpoler og forskjellige folk med. Hadde blitt tamt med bare Jens, er bare å se de programmene hvor han er alene i alle episodene med kun villmark og hunden sin så skjønner dere hvorfor. Liker Jens godt, men han trenger en motpol for at det skal bli Mac underholdning Du har nok rett i at program med flere er bedre enn med bare en. Jeg har ikke sett noen av de tidligere programmene hans. Jeg har sett et par program med Lars Monsen i ødemarka som var temmelig kjedelig. Det var kanskje det konseptet Jens også hadde? Like fullt syns jeg det er synd at Jens ikke fikk med seg noen bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loboto Skrevet 17. mars 2023 #94 Del Skrevet 17. mars 2023 (endret) Hulderen skrev (6 minutter siden): Du har nok rett i at program med flere er bedre enn med bare en. Jeg har ikke sett noen av de tidligere programmene hans. Jeg har sett et par program med Lars Monsen i ødemarka som var temmelig kjedelig. Det var kanskje det konseptet Jens også hadde? Like fullt syns jeg det er synd at Jens ikke fikk med seg noen bedre. Ja blir som Monsen programmene. Jeg tror derimot at en karakter som Isak trekker mye flere seere. Jeg tror også at vi vil lære han i kjenne på en annen måte iløpet av programmet. Jeg synes han fortjener å være med. Der er ikke noen enkel tur. Han har aldri kjørt hund. Det er imponerende. Han er også ung, så selvfølgelig er det rare uttalelser, og "tenårings drama" rundt han. Helt naturlig. Han minner meg litt om lothepus Hvem tenker du ville vært en bedre kandidat? Endret 17. mars 2023 av Loboto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 17. mars 2023 #95 Del Skrevet 17. mars 2023 Loboto skrev (26 minutter siden): Hvem tenker du ville vært en bedre kandidat? 1. Jon Almås! Tøff og utholdende. God humor og sevironi. Og absolutt ulik nok Jens til å skape god dynamikk. 2. Olaf Tufe. Som vinner av Mestrenes Mester så takler han det meste. Desuten viste han en enorm empati og omsorg for de andre. 3. De to andre som kom til finalen i Mestrenes Mester i år. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loboto Skrevet 17. mars 2023 #96 Del Skrevet 17. mars 2023 Hulderen skrev (19 minutter siden): 1. Jon Almås! Tøff og utholdende. God humor og sevironi. Og absolutt ulik nok Jens til å skape god dynamikk. 2. Olaf Tufe. Som vinner av Mestrenes Mester så takler han det meste. Desuten viste han en enorm empati og omsorg for de andre. 3. De to andre som kom til finalen i Mestrenes Mester i år. Jon almås ville aldri kunnet gå inn i et slikt konsept. Ikke fordi han ikke kan, men fordi han ikke vil. Men skulle gjerne sett han med 12 villhunder på hjemmelaget slede. Olaf har tre barn og andre forpliktelser. Jeg tror ikke han heller er villig til å tilbringe 3 måneder på Grønland. Kristin skal vel straks ha barn, så da var nok 3 måneder på Grønland uaktuelt. Han som fikk 3 plass har vel akkurat blitt pappa for andre gang? Jeg tror mange undervurderer hva en alik tur faktisk koster. Det er harde prioriteringer og alt av jobb, familie og venner utgår i lengre tid enn 3 måneder. Det ligger mange måneder med planlegging bak turen også. Har du noen faktiske aktuelle kandidater og ikke bare dine drømmekanditater vil jeg gjerne vite hvem du tenker FAKTISK kunne vært aktuelle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 18. mars 2023 #97 Del Skrevet 18. mars 2023 (endret) _Malene skrev (På 30.4.2022 den 10.33): Kunne ikke vært mer enig. Oppførselen på Farmen, fjortis- opplegget med SE ødela greit for markedsverdien hans Jeg likte han ikke så godt i «Norges tøffeste» heller. Oppførselen i ettertid bekreftet bare inntrykket. Tillegg: Han kan åpentbart mye og er nevenyttig som få, og det er flott at ikke alle er A4. Men jeg likte ikke alltid måten han behandlet folk og dyr på i tv-ruta. Endret 18. mars 2023 av Zenhouse Tillegg 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MFO Skrevet 19. mars 2023 #98 Del Skrevet 19. mars 2023 Jeg synes han kommer veldig godt ut av dette programmet. Han fremstår kunnskapsrik, åpen og interessert i kulturen og villmarksliv. Lite pretensiøs virker han også. Samspillet mellom de to er også veldig fint. Tidligere program med Jens har vært ganske kjedelige, og han har åpenbart ikke trivdes alene i villmarka slik som det åpenbare forbildet Lars Monsen oppriktig gjør. Jens virker Mye mer tilpass sammen med en kompis. Dette programmet liker jeg veldig godt! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå