Gå til innhold

Hva gjør deres 12åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bedriver deres 12åring fritiden med? 😊 Bortsett fra lekser og organiserte aktiviteter?

Anonymkode: c4ea9...bb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har ei bonusdatter på 12 år. Er hos oss annenhver helg. Hun vil helst sitte med nesa i mobilen 24/7, og jeg synes det er så trist. Er det slik 12åringer er nå? 🙈 ts

Anonymkode: c4ea9...bb4

Skrevet

12åringer jeg kjenner er med venner, og når de ikke er med vennner sitter de med mobilen (ofte for å snakke med venner) 

Anonymkode: 948a8...d6b

• Liker 3
Skrevet

Gamer, ser film, er med venner, tegner/maler, trener

Anonymkode: 422ab...a8a

• Liker 1
Skrevet

Gamer og ut med venner. Kjører slalom på vinteren og på fotballbanen om sommeren 

Anonymkode: fcd0f...71c

Skrevet

Trening.

Eller spiller dataspill. 

Anonymkode: a5eb1...356

Skrevet

Bygger lego, gamer, mobil, lager ting (diy, tegner, maler, hekler, strikker...) er ute i snøen og leker. Bygger barbiehus over hele gulvet på rommet...men ja mye mobil. 

Vår går ikke på noen aktiviteter, men vi svømmer 1 gang i uka.

Anonymkode: 8b942...50c

Skrevet

Er sammen med venner eller kjæresten, gamer, trener eller sitter på mobilen😊

Anonymkode: b620c...e2e

Skrevet

11-åringen (jente) er mye på rommet sitt, driver med hobbyting og ser på youtube. Har dessverre et begrenset sosialt liv på fritiden, utenom organisert aktivitet. 12-åringen (gutt) gamer mye online med venner, og har/er på besøk kanskje en gang i uken. Liker godt å se på film og serier med foreldrene🥰

Anonymkode: 39763...7d3

Skrevet

Har hun vennene sine i området? Min datter på 12 er mye sammen med venninner og kjeder seg litt hvis ingen er hjemme. 

Anonymkode: 51ede...ea0

Skrevet

Gamer, er sammen med venner, ser på YouTube, sykler, er sammen med kjæresten.

Anonymkode: 28eff...00d

Skrevet

Gamer enten alene eller online sammen med venner, er hos venner - da er de gjerne en gjeng sammen, ser på mobilen : YouTube, ser på serier feks Rådebank. Liker best å være alene på rommet her hjemme. Sykler rundt med venner.

Anonymkode: 59c9d...6a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har hun vennene sine i området? Min datter på 12 er mye sammen med venninner og kjeder seg litt hvis ingen er hjemme. 

Anonymkode: 51ede...ea0

Samme med mi jente. Hun ble nettopp 13år da. 

Hun prater mye i tlf med vennene sine. Mye sosialt nettverk. Går på håndball utenom. 

Anonymkode: f9c41...c67

Skrevet

Bortsett fra lekser og idrett, blir det litt serier, er på mobil, er med veninner på shopping, trener.. Av og til baker, lager litt enkel mat. Om sommeren er det mer utetid med trampoline og airtrack. 

Anonymkode: a417d...927

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.2.2022 den 19.36):

Er sammen med venner eller kjæresten, gamer, trener eller sitter på mobilen😊

Anonymkode: b620c...e2e

Kjæresten?? Er hun 12 år

Anonymkode: d64ca...ad5

Skrevet

Skateboard, venner, gaming, Mobil. På sommeren er det mye bading, båt (han har egen båt) og henge på stranden med kompiser. 

Ting vi gjør sammen: padler, bader, telte, spille spill, grilling ute, slalåm, se filmer eller serier, stå på skøyter/være på isen, gå turer, trene, ake, uteaktiviteter etc. 

Anonymkode: 1b445...3fb

Skrevet

Mine to jenter på 11 og 13 år er veeldig glad i tiktok og mobilspill, så hvis de ikke er med venner eller trener er det stort sett det det går i. Hun eldste er også glad i å lage ting, så da blir det litt kreativ crafting også innimellom slaga. 

Anonymkode: 1989a...91d

Skrevet

Vi er mye ute, tar gjerne med vennene.  

Vinterhalvåret : ski, skøyter, alpinbakken, skogsturer med og uten overnatting, leie hytte,  vi har filmkveld , de drar på shopping, gamer litt og ringer til hverandre.

Sommerhalvåret: hytteturer,  stranda, oppleve nye steder, telttur,  badeland, konserter,  overnatting hos hverandre eller hos oss, baking, filmkvelder utendørs, trampoline,  sykkelturer, hae også tatt med venner på ferieturer i inn og utland. 12-åringen er lite opptatt av sosiale medier,  så vennene treffes helst fysisk. 

Anonymkode: fb29b...072

Skrevet

Har tvillinger :) de er veldig forskjellig :) Gutter begge 2

Han ene :  er mye ute med venner når han ikke trener, sjelden inne, han trener hockey 4 ganger i uka og ofte kamper eller cuper i helgene :)  4 av kameratene hans går også på hockey. Han er sånn som elsker og være ute uansett vær

Han andre : er mest inne og gamer , han er ute med  venner på vår og sommer, sjelden ellers i året, de gamer mye og snakker der høst/vintertid, han spilte hockey til han var 11, da var han ferdig.

Anonymkode: 2e6b2...f4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...