AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 «Når folk snakker om holocaust, så snakker de om tragedien og grusomheten av at seks millioner jødiske liv gikk tapt til den nazistiske krigsmaskinen, men de snakker aldri om de mange tusen sigøynerne som ble drept av nazistene. Ingen snakker om dem, fordi ingen vil snakke om de positive tingene.» https://www.dagbladet.no/kultur/kan-vaere-ferdig/75179536 Anonymkode: 7422f...2ac
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Var ikke dette en vits som ble tatt opp i en setting hvor de skulle fortelle sin drøyeste vits som de ikke kunne fremføre/si høyt? Hvis jeg skulle mistet jobben for alle jøde- og andre stereotypiske vitser jeg har fortalt oppover årene så hadde mistet flere jobber enn penger jeg har i banken. Folk må forstå at en vits er en vits. Så lenge man har kunnskap om temaet, forstår samfunnsviktigheten rundt historien og vokser som person, så må man få ha litt galgenhumor i hverdagen. Anonymkode: bc926...555
Gjest Elder Millennial Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 I konteksten med resten av showet som var ment å være de aller drøyeste sketsjene han hadde så mener jeg bestemt at han ikke var for drøy. Det ble sagt som en spøk, ikke som en ytring. Helt innafor om man ikke synes det er morsomt eller synes det er direkte smakløst.
PetterKanin Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 Nei. Jeg er ingen fan av humoren til Carr, men kan ikke se at dette er noe drøyere enn mye av det andre stoffet hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå