Friendss Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Jeg og kjæresten har snart være sammen 1 år. Frem til for 2 måneder siden har vi vært flinke på å holde kontakt gjennom dagen på meldinger og snap. Ikke overdrevent, men men litt lengre godmorgen og godnattmeldinger, og en del oppdateringer gjennom dagen, når han reiser på jobb. Vi sender ikke sånne meldinger lengre. Aldri søte koselig meldinger lenger fra han. Hvis jeg sender først svarer han med samme tilbake, men ikke slik det var i begynnelsen. Jeg satte veldig pris på når han sendte koselige meldinger. Så jeg sa ifra til han at jeg ikke vil at vi skal slutte med det, men det tok ikke lang tid før det dabbet av igjen, så jeg sa ifra igjen og tror han ser på det som et ork. Hvordan har dere det?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Veldig masete Anonymkode: d5a29...d44 5 1
Aktiv Kverulant Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Morgenmeldinger, nattameldinger, OG oppdateringer gjennom dagen? Og dere har vært sammen i et år? Antar dere er tenåringer, da jeg ikke kan fatte og begripe at noen over 20 ville orket å deale med det der. 6 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 Hvor mange meldinger ca daglig var det snakk om? Anonymkode: 73a9a...905 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 Og er dette snakk om et avstandsforhold? Hvor ofte treffes dere? Anonymkode: 73a9a...905
Friendss Skrevet 11. februar 2022 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Og er dette snakk om et avstandsforhold? Hvor ofte treffes dere? Anonymkode: 73a9a...905 Jaa, jobber og bor borte 1 uke på 1 uke av
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #7 Skrevet 11. februar 2022 Siden du er vant til å få disse meldingene er du kanskje redd for om det er et dårlig tegn at det har dabbet av? Hvis det stemmer; fortell ham om det. Sannsynligvis vil han si at han liker deg like godt som før. Da er jobben din å tro på det, og hver gang du savner meldinger gjennom dagen må du minne deg selv på at han er der likevel. Kos deg med å tenke på ham, og tenke på f.eks. små øyeblikk dere har delt, tanker du vil dele med ham, glede deg til noe dere har planlagt osv.. Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å føle at jeg MÅ sende melding til noen for at de skal opprettholde godt humør el.l. Jeg dater en mann som elsker å prate ansikt til ansikt. Vi har mer meldingskontakt nå enn i starten, men det er laangt, langt unna det du er vant til. Vi samler opp ting som vi deler med hverandre når vi møtes, alt fra hva vi har gjort på dagene til politikktema vi vil diskutere, film/serier/musikk etc. Jeg synes det er både koselig og romantisk, men jeg har også jobbet litt med meg selv for ikke å bli stresset over dager uten kontakt.. var redd for at han har mistet interesse osv.. Nå synes det er koselig å tenke på ham og vite at han er der, og at han også tenker på meg. Jeg synes også det er litt deilig å vite at jeg ikke MÅ følge opp noe i hverdagen for å oppfylle en forpliktelse. Det er nok av det i jobbsammenheng etc synes jeg. Anonymkode: 649e1...986 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #8 Skrevet 11. februar 2022 Friendss skrev (2 timer siden): Jaa, jobber og bor borte 1 uke på 1 uke av Men hvor mange meldinger pleide dere å sende sånn ca daglig? Anonymkode: 73a9a...905 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #9 Skrevet 11. februar 2022 Nei du er ikke needy. mannen min Og jeg har vært sammen i snart 6 år, bodd sammen i 4 og melder fortsatt veldig mye. Han ukespendler men det er myyyye meldinger. Fra god morgen, flere gjennom dagen og alltid meldinger hver kveld. har alltid hatt det sånn og dere som synes det er for mye: bare elsk at vi kan ha det sånn. Anonymkode: 7cfba...a73 4 2 1
Friendss Skrevet 12. februar 2022 Forfatter #10 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Men hvor mange meldinger pleide dere å sende sånn ca daglig? Anonymkode: 73a9a...905 Morgen/kveld. Snapper gjennom dagen. Ikke overdreven snapping, snapper med venner omtrent like mye.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #11 Skrevet 12. februar 2022 Snakk med ham og si at du er litt urolig for at dette betyr at følelser mellom dere endrer seg. For det er vel det du egentlig lurer på? Du kan ikke tvinge ham til å kommunisere med meldinger, men du kan få avklart hva denne endringen betyr. Anonymkode: ec00d...80d 2
EmilieH Skrevet 12. februar 2022 #12 Skrevet 12. februar 2022 Vi har det sånn, vært sammen 1 år straks. Jeg er ofte hos mamma 1 til 2 dager i uken og da er det alltid masse meldinger gjennom dagen. Alltid godmorgen og godnatt. Syns det er hyggelig at vi har det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå