AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Hjelp, vi har bare en test, jeg testa negativt igår og fått litt mer symptomer mens guttungen på 12 mnd har lite matlyst og hoster. Har ikke testet han Kan jeg teste meg selv og han på samme test? Han gnir spyttet osv på meg daglig så anser oss som en når det kommer til smitte Anonymkode: fd040...a02
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Eh, nei... 🙄 Anonymkode: fda7b...9a9 7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eh, nei... 🙄 Anonymkode: fda7b...9a9 Fordi? Anonymkode: fd040...a02
Gjest ATLAS6 Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 Nei selvfølgelig ikke. Du tester deg fordi du har symptomer og er lettere å teste, og vil derfor gi et mer nøyaktiv svar.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #6 Skrevet 11. februar 2022 Hos oss har mannen min og meg hatt korona, mens ingen av barna har hatt, selv om yngste er 1 år og oppi ansiktet mitt hele tiden. Det som skjer om du tester begge på en test er at du kan ha, og ikke barnet ditt. Senere kan kanskje barnet ditt få, mens du tror barnet ikke har og potensielt går rundt og smitter mange andre. Anonymkode: fd9fe...021
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #7 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hjelp, vi har bare en test, jeg testa negativt igår og fått litt mer symptomer mens guttungen på 12 mnd har lite matlyst og hoster. Har ikke testet han Kan jeg teste meg selv og han på samme test? Han gnir spyttet osv på meg daglig så anser oss som en når det kommer til smitte Anonymkode: fd040...a02 Da får du jo bare vite at en av dere evt er positive men ikke hvem? Er jo av betydning for deg om du er i isolasjon eller ikke? Inntil nye regler kommer snart. Men ellers får du vite at begge fortsatt er negative. Gambling. Tok flere dager med symptomer her før min test ble positiv… Anonymkode: c90fe...f1e 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #8 Skrevet 11. februar 2022 dette er vel troll? Anonymkode: 2989c...ade 2
Gjest ATLAS6 Skrevet 11. februar 2022 #9 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hos oss har mannen min og meg hatt korona, mens ingen av barna har hatt, selv om yngste er 1 år og oppi ansiktet mitt hele tiden. Det som skjer om du tester begge på en test er at du kan ha, og ikke barnet ditt. Senere kan kanskje barnet ditt få, mens du tror barnet ikke har og potensielt går rundt og smitter mange andre. Anonymkode: fd9fe...021 Attpåtil kan man smitte hverandre via testpinnen.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #10 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da får du jo bare vite at en av dere evt er positive men ikke hvem? Er jo av betydning for deg om du er i isolasjon eller ikke? Inntil nye regler kommer snart. Men ellers får du vite at begge fortsatt er negative. Gambling. Tok flere dager med symptomer her før min test ble positiv… Anonymkode: c90fe...f1e Jeg drar ingen sted uten han og motsatt så er jeg i isolasjon er barnet det og Anonymkode: fd040...a02
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #11 Skrevet 11. februar 2022 Altså du kan jo gjøre det. Er den da positiv så har minst en av dere det, og sannsynligvis får jo begge det da uansett. Anonymkode: 36ee7...afd
Ummi Skrevet 11. februar 2022 #12 Skrevet 11. februar 2022 (endret) Nei. Det kan du ikke! Slike tester er engangstester og skal bare brukes 1 gang av 1 person. Deretter skal du kaste testen. Skjønner ikke hva problemet er, gå til testsenter så får du vel nye gratis tester? Eller teste dere på testsenteret? Endret 11. februar 2022 av Ummi
Ummi Skrevet 11. februar 2022 #13 Skrevet 11. februar 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg drar ingen sted uten han og motsatt så er jeg i isolasjon er barnet det og Anonymkode: fd040...a02 Nei.. men da kan du høre om noen kan reise og hente tester for deg, eller eventuellt ringe kommunen og høre med de? 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #14 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hjelp, vi har bare en test, jeg testa negativt igår og fått litt mer symptomer mens guttungen på 12 mnd har lite matlyst og hoster. Har ikke testet han Kan jeg teste meg selv og han på samme test? Han gnir spyttet osv på meg daglig så anser oss som en når det kommer til smitte Anonymkode: fd040...a02 Er det virkelig mennesker som fortsatt ikke har skjønt NOE SOM HELST??? Anonymkode: 659cb...463 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #15 Skrevet 11. februar 2022 Det kan du vel. Og så kan dere leke gjetteleken etterpå👍🏻 Anonymkode: a8e2d...745
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #16 Skrevet 11. februar 2022 Ser ærlig talt ikke problemet med dette. Skjønner ikke hvorfor folk reagerer så negativt, jeg hadde gjort det. 👍 Btw, trenger ikke skrive 12 måneder, det holder å skrive ett år 😉 Anonymkode: 39d1a...bd3 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #17 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ser ærlig talt ikke problemet med dette. Skjønner ikke hvorfor folk reagerer så negativt, jeg hadde gjort det. 👍 Btw, trenger ikke skrive 12 måneder, det holder å skrive ett år 😉 Anonymkode: 39d1a...bd3 Du ser ikke problemet? For det første får man ikke svar på hvem av dem eller om begge er smittet. For det andre sprer man smitte om den første som tar testen er positiv. I dette tilfellet hadde jeg testet meg som mor. Anonymkode: 15731...196
Fru Uperfekt Skrevet 11. februar 2022 #18 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hjelp, vi har bare en test, jeg testa negativt igår og fått litt mer symptomer mens guttungen på 12 mnd har lite matlyst og hoster. Har ikke testet han Kan jeg teste meg selv og han på samme test? Han gnir spyttet osv på meg daglig så anser oss som en når det kommer til smitte Anonymkode: fd040...a02 Selvfølgelig ikke Stikk på teststasjonen og skaff deg flere tester
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #19 Skrevet 11. februar 2022 Jaja det var dagens Anonymkode: fb6ab...daf
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #20 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Du ser ikke problemet? For det første får man ikke svar på hvem av dem eller om begge er smittet. For det andre sprer man smitte om den første som tar testen er positiv. I dette tilfellet hadde jeg testet meg som mor. Anonymkode: 15731...196 Nei, ser ikke problemet. Er testen positiv, får de isolere seg begge to. Det er også mulig å ta flere tester. Smitte blir vi alle sammen uansett. Anonymkode: 39d1a...bd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå