AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Vi har vært sammen i fem år, men bor ikke sammen, vi har vært av og på. Har hatt perioder der vi ikke har hatt kontakt på 4 mnd. Når det er slutt mellom oss har jeg hjertesorg, blir så frustrert og irritert over hvor kald og ufølsom han er. Får bevis gang på gang at han ikke bryr seg, og i mitt hode kan jeg ikke skjønne hvordan det går ann. Nå ble vi sammen igjen i nov og det har gått bra til nå. Vi har truffet hverandre i helger og hatt det fint. Vi føler begge vi elsker hverandre. Men nå er han sur for et eller annet. Og da hører jeg ikke et ord fra han. Det er alltid jeg som ringer til han hver kveld. Denne uken har jeg ikke gjort det. Men ringer han da til meg? Nei! Fordi jeg ble lei meg sist jeg var hos han fordi han får tlf fra damer han er blitt venn med på face som ringer han, han får masse meldinger om å gå på date . For de tror han er singel. Han vi ha de der å å holde muligheten åpne, han elsker når de kommenterer hvor flott og flink han er av det han legger ut på face, elsker oppmersomheten. Vi har heller ikke det limet som sex gir til et forhold fordi han har problemer å tenne. Jeg prøver alt, men det funker ikke. Jeg føler meg så dum der jeg prøver alt. Jeg tenner jo veldig på han og elsker han ellers hadde det ikke gjort så vondt når han bruker silent treatment for å straffe meg. Han snakker meg ofte ned og sier at de damene han snakker med på face er mye bedre enn meg på det ene og andre. Han tror veldig godt om seg selv og alle som ikke er enig med han er idioter. Han kan aldri si unnskyld,har ikke empati og det er alltid jeg som må komme til han for å få kontakt igjen. Jeg er så lei nå, har bare lyst at han skal bry seg og at jeg kan føle meg elsket. Derfor klarer jeg ikke gi slipp fordi det jeg klamrer meg til håpet at han innerst inne elsker meg og skal endre seg. Er det håp? Anonymkode: ba4d6...92f
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Om det er håp? Nei. Anonymkode: b0fdf...980 10
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 Nei det er ikke håp, og jeg råder deg til å finne ut hvorfor du er så besatt på å få det til med noen som helt tydelig driter i deg. En dag vil du se tilbake på dette og angre på alle måtene du ga faen i deg selv for å løpe etter ham. Anonymkode: 29269...046 3 1 3
Rosatoast Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 (endret) Nei her er det ikke håp, du blir sterkt utnyttet og du må bare "manne" deg opp for å komme deg videre. Dette er helt idiotisk Jeg vet hvordan det er å føle hekt og være utrolig betatt, men hallo - nei du elsker han nok ikke, grunnen til at du ikke klarer å gå slipp, er vel fordi du ønsker SÅ høyt at han skal gi deg det du vil, men det kommer aaaaldri til å skje. Her må du bare blokkere han og slette overalt, aldri se deg tilbake. Du kan ikke løpe etter denne guttungen i flere år nå, hvor gamle er dere? Endret 11. februar 2022 av Rosatoast 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #6 Skrevet 11. februar 2022 Du har funnet en narsissist. Løp, og aldri se deg tilbake Anonymkode: ead40...de2 3 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #7 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har funnet en narsissist. Løp, og aldri se deg tilbake Anonymkode: ead40...de2 Signere denne. Du kan finne noen mye bedre. Anonymkode: 737d3...32b 1
Tøvftta Skrevet 11. februar 2022 #8 Skrevet 11. februar 2022 Her er det ikke noe håp. Avslutt øyeblikkelig og aldri kontakt han igjen. Han bryr seg ikke om deg og det kommer han aldri til å gjøre, du blir bare brukt. 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #9 Skrevet 11. februar 2022 Enig med de over. Dette hadde jeg ikke orket. Ikke sløs bort mer tid på han. Anonymkode: 84f99...427
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #10 Skrevet 11. februar 2022 Kanskje han er stygg med deg fordi han har mentale problemer som gjør han uskikket til å ha forhold med noen som helst, kanskje han er stygg med deg fordi han ikke har følelser for deg. Uansett så kaster du bort tiden din og tid du kunne brukt sammen med noen som faktisk setter pris på deg. Anonymkode: db9c9...9f7 1 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 11. februar 2022 #11 Skrevet 11. februar 2022 Høres ekstremt frustrerende ut! Alt du vil er å få den oppmerksomheten og tryggheten du trenger, men denne mannen er åpenbart ikke villig til å gi deg det. Jeg tror dessverre ikke det er mye håp om ingen ting har endret seg på 5 år og helt ærlig så synes jeg du fortjener bedre enn dette❤️
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #12 Skrevet 11. februar 2022 Jeg tror det du ser er hans personlighet. Og at han er som han er, det er antakelig ikke noe du kan gjøre for at det skal bli bedre. Anonymkode: a2b42...3ba 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #13 Skrevet 11. februar 2022 Lær deg hva en narsissist er. Du er på hyllefyll som han tar frem når han trenger oppmerksomhet. Anonymkode: 817e7...f7d 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #14 Skrevet 11. februar 2022 Du er i en hekt. Les om hektet på håp om kjærlighet. Du er jo en god beskrivelse. Anonymkode: b6e0d...2bc
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #15 Skrevet 11. februar 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Du har funnet en narsissist. Løp, og aldri se deg tilbake Anonymkode: ead40...de2 Tenkte også narsissistiske trekk. Han har et stort bekreftelsesbehov. Blir ikke nok for han at du synes han er god. Han trykker deg ned. Triangulerer deg med andre damer. Du har utviklet et traumebånd til denne mannen. Det er svært vanskelig for deg å kutte han ut. Men du må. La fornuften din styre. Du vet han gjør deg usikker og ødelegger deg. Jo mer tid som går, jo vanskeligere blir det å bryte. Du kommer til å slite lenge med å komme over han. Vær så snill å kutt kontakt med han. Anonymkode: f9b17...df5 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #16 Skrevet 11. februar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tenkte også narsissistiske trekk. Han har et stort bekreftelsesbehov. Blir ikke nok for han at du synes han er god. Han trykker deg ned. Triangulerer deg med andre damer. Du har utviklet et traumebånd til denne mannen. Det er svært vanskelig for deg å kutte han ut. Men du må. La fornuften din styre. Du vet han gjør deg usikker og ødelegger deg. Jo mer tid som går, jo vanskeligere blir det å bryte. Du kommer til å slite lenge med å komme over han. Vær så snill å kutt kontakt med han. Anonymkode: f9b17...df5 Typisk narsissist å ha sex issues. De kan bruke sex som kontrollmiddel. De vet du vil ha det, så derfor gir de det ikke. Før du kanskje er på vei vekk, så kan de glimte til. De går også fort seksuelt lei a en partner, fordi de ikke knytter seg emosjonelt. De elsker ikke, kun seg selv. Madonna kompleks forekommer også ofte blant narsissister. Anonymkode: f9b17...df5 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #17 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi har vært sammen i fem år, men bor ikke sammen, vi har vært av og på. Har hatt perioder der vi ikke har hatt kontakt på 4 mnd. Når det er slutt mellom oss har jeg hjertesorg, blir så frustrert og irritert over hvor kald og ufølsom han er. Får bevis gang på gang at han ikke bryr seg, og i mitt hode kan jeg ikke skjønne hvordan det går ann. Nå ble vi sammen igjen i nov og det har gått bra til nå. Vi har truffet hverandre i helger og hatt det fint. Vi føler begge vi elsker hverandre. Men nå er han sur for et eller annet. Og da hører jeg ikke et ord fra han. Det er alltid jeg som ringer til han hver kveld. Denne uken har jeg ikke gjort det. Men ringer han da til meg? Nei! Fordi jeg ble lei meg sist jeg var hos han fordi han får tlf fra damer han er blitt venn med på face som ringer han, han får masse meldinger om å gå på date . For de tror han er singel. Han vi ha de der å å holde muligheten åpne, han elsker når de kommenterer hvor flott og flink han er av det han legger ut på face, elsker oppmersomheten. Vi har heller ikke det limet som sex gir til et forhold fordi han har problemer å tenne. Jeg prøver alt, men det funker ikke. Jeg føler meg så dum der jeg prøver alt. Jeg tenner jo veldig på han og elsker han ellers hadde det ikke gjort så vondt når han bruker silent treatment for å straffe meg. Han snakker meg ofte ned og sier at de damene han snakker med på face er mye bedre enn meg på det ene og andre. Han tror veldig godt om seg selv og alle som ikke er enig med han er idioter. Han kan aldri si unnskyld,har ikke empati og det er alltid jeg som må komme til han for å få kontakt igjen. Jeg er så lei nå, har bare lyst at han skal bry seg og at jeg kan føle meg elsket. Derfor klarer jeg ikke gi slipp fordi det jeg klamrer meg til håpet at han innerst inne elsker meg og skal endre seg. Er det håp? Anonymkode: ba4d6...92f Han elsker deg ikke. Han tar deg for gitt Han liker mange damer og har sikkert sex med andre også Nei, det er ikke håp Gjør slutt, slett, blokker og aldri ta han tilbake igjen Han er en dritt...jeg hadde blitt flau av å ha en slik kjæreste...så sykt turn off!!! Anonymkode: 4b908...cde 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #18 Skrevet 12. februar 2022 Har vært der du er. Og dessverre er eksen fortsatt den samme som han var da vi var sammen. Ekstremt hekta på bekreftelse fra andre damer. Han flytta grensene mine for hva som var akseptabelt så gradvis at jeg ikke merket det helt. Og når jeg ser tilbake på det er det helt sykt! Jeg trodde aldri jeg kom til å komme over han eller møte noen jeg kunne elske like høyt eller bli like tiltrekt av eller ha like bra sex med som han. Var til slutt han som dumpet meg for en annen. Men han holdt meg på gress med fine ord. Sa alt jeg ville høre, hadde sex med meg i ny og ne for å holde meg varm og for å booste sitt eget ego. Vi hadde barn sammen også så var ikke bare å blokkere han og kutte han ut. Men jeg bestemte meg for å date. I 4 år gikk det trått. Sammenlignet alle med hans gode sider, og ingen kunne måle seg følte jeg. For hans gode sider var virkelig fantastiske! Men sakte men sikkert så bleknet han. Jeg skjønte også at hans gode sider var et spill for å holde meg varm. Leste mye om narcisissme og det gikk opp flere lys for meg. Man kan rett og slett ikke endre de eller få de til å forstå hva de gjør med andre. Og en dag dukket det opp en mann som fikk eksen til å blekne fullstendig. Og han hadde i tillegg ikke eksens narcisisstiske trekk. Den mannen er jeg fortsatt sammen med i dag og kan nesten ikke tro at det er sant❤ Ser tilbake på bilder av eksen nå og det er ingenting i meg som savner han. Jeg håper du og kommer dit en dag TS❤ Det fortjener du❤ Anonymkode: 551ba...0dc 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #19 Skrevet 12. februar 2022 Nei han tror antagelig ikke særlig godt om seg selv dersom han hele tiden trenger bekreftelse fra andre (damer). Anonymkode: cba47...c4d 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #20 Skrevet 12. februar 2022 Kjære deg jente; du blir fryktelig dårlig behandlet og er i ferd med å selvutslette deg selv og dine behov ❤️ Dette vil aldri - jeg gjentar - ALDRI endre seg! En som behandler deg på denne måten eier ikke respekt for deg og har mest sannsynlig personlighetsforstyrrelser, evnt i form av narsissistiske trekk. Uansett, det viktige er at du må trekke opp dine egne KLARE grenser for hvordan du vil bli behandlet ❤️ Kutt ut denne mannen, blokker og se deg ikke tilbake ! Anonymkode: ef173...c74 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå