Gå til innhold

Forslag til når man burde ha samleie :D

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Ja, jeg vet det høres rart ut 😄 men har dere forslag? Vi har prøvd i halvt år litt forskjellig kombinasjoner men har ikke klaffet en da. Etter en periode med temping og OPK fant jeg ut at min EL dag er dag 16. Så..når burde man ha samleie, sånn konkret? Hvilke dager? 14, 15 16? eller blir det for mye med hver dag? Knaskje 13, 15? Ja.,.jeg vet ikke lenger! Grunnen til at det må være så planlagt er at pga jobbsituasjonen så blir det en del pendling til en annen by, så vi må planlegge nøye når vi kan være sammen, som blir ca 10 dager i mnd.
En anne ting jeg fant ut er at jeg får positiv EL test samme dag som EL, så det er på måte da "for seint" å begynne å..sette i gang prosessene 😄

Så ja..har dere forslag? 😄 tusen takk på forhånd  

Anonymkode: d5a9c...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laura80 skrev (4 timer siden):

Det anbefales å spare opp 3-4 dager sperm før man da har sex kvelden før el. Plus eldag.

E det sant? Man hører så mye forskjelig..herre fred. Noen mener at annahver dag heeeele måned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilletrille79 skrev (6 minutter siden):

Vi sparte opp i ei uke kanskje og fyrte av 2 dager før EL. Dette har funket for oss to ganger 😀

Åja, interesant! Dere sparte opp målrettet? 😄 har også lest et sted at hvis man har spart opp 4 og mer dager så blir det lism..dårlig kvalitet, men så bra at funket for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg passer det best i tidsrommet 22-22.30. Og i helgene 10.30, mens rundstykkene til brunsjen hever på benken.

Anonymkode: de5b6...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åja, interesant! Dere sparte opp målrettet? 😄 har også lest et sted at hvis man har spart opp 4 og mer dager så blir det lism..dårlig kvalitet, men så bra at funket for dere :)

Ja det var vel mer at det bare ble sånn 😀jeg skrev alltid opp hvilke dager vi hadde oss, og da jeg gikk tilbake å så på det var det sånn begge gangene. Mistet i SA den første så da prøvde vi igjen like etterpå og da brukte vi bare 2 p.p 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...