AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Del Skrevet 11. februar 2022 Skal reise til Budva i begynnelsen av juli, en uke. Hovedsakelig solferie, men vil gjerne ha tips til andre ting å finne på i byen eller i nærheten. Restauranter jeg bør besøke? Vil ikke leie bil (dårlig erfaring med å kjøre i Balkan-land), men kan ta taxi eller buss hvis det er nødvendig. Men helst i Budva. Skjønt det er en liten by, jeg reiser alene. Anonymkode: d9606...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 11. februar 2022 #2 Del Skrevet 11. februar 2022 Hei! Jeg har vært der med min eks. Ble ikke så imponert over selve byen. Typisk party sted. Mye folk, mye uteliv. Greit nok det. Sol, bading, drikke og mat. På slutten ble vi lei av dette og leide en bil hos Hertz. Flott bil og da kjørte vi rundt i fjellområdene opp til Tara canyon og en utrolig blå og flott innsjø ved navn Black Lake. Utrolig vakkert. Montenegro har storslått natur! Det er mye svingete veier i Montenegro, men følte meg aldri utrygg når jeg kjørte. Bedre veier enn Norge. Dro også til en sjarmerende liten "by" som het Perast nede ved fjorden i Kotor. Sjekk bilder på nettet, du vil ikke misse denne perlen! Dette er kun 30min fra Budva. Vi tok også en dags busstur til Albania. Det meste som skjedde der er litt tåke siden det var 40 i skyggen, men husker vi tok en is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #3 Del Skrevet 13. februar 2022 Gamlebyen er nydelig, men jeg ble ikke veldig imponert over stranden - kloakken gikk åpenlyst ned til stranda… men dette er noen år siden, mulig de har fått orden på det nå. Ellers anbefaler jeg Kotor, jeg likte Kotor mye bedre enn Budva. Montenegro er generelt et nydelig land, gled deg! Men jeg ville altså ikke tilbragt så mye tid i Budva, men heller reist litt rundt. Anonymkode: c6cac...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #4 Del Skrevet 13. februar 2022 Hvordan er prisene og shoppingmulighetene der? Anonymkode: 787e9...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #5 Del Skrevet 13. februar 2022 Jeg reiser aleine for å sole meg, drikke litt og spise mat. Så jeg er ikke der for å gjøre så mye, hvis det gir mening 😂 jeg elsker lange dager på stranda, lese bøker og bare kose meg helt alene. Jeg ønsker ikke å kjøre bil da jeg blir litt usikker i ukjente land, og erfaringsmessig er de noe hissige i trafikken rundtomkring. Men buss til Albania høres lurt ut hvis det er dårlig vær en dag eller hvis jeg kjeder meg. Noen restauranter som bør sjekkes ut? Anonymkode: d9606...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #6 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan er prisene og shoppingmulighetene der? Anonymkode: 787e9...aa3 Budva er en landsby med ca. 13.000 innbyggere. Så du kan jo tenke deg hvor mye utvalg det er. Anonymkode: 3ae91...8a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #7 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan er prisene og shoppingmulighetene der? Anonymkode: 787e9...aa3 Forresten, hva mener dere egentlig når dere sier "shopping"? Jeg har aldri skjønt dette, er det klær det er snakk om? Eller bare litt hva som helst så lenge man får kastet bort noe penger på ting man ikke trenger? Anonymkode: 3ae91...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå