AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Hei, Er i uke 7 i dag og oppdaget i går litt rosa på papiret når jeg tørket meg 😟 Er det noen her som har opplevd det og det har gådd bra?? Har ikke tidlig ultralyd før om 12 dager, og holder på å bli gal… ønsker ikke å høre SA historier 😢 Anonymkode: b067a...d01
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Det er helt normalt å spotte i svangerskapet. Slimhinnene blir skjørere når man er gravid, og det er derfor lett for å småblø. Anonymkode: d6f34...831 1 1
mereo Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Første tiden skjedde det hver gang jeg gikk tur bare! Og ungen blei født 5 dager før termin i oktober. Det er ikke alltid det er noe selvom man spotter eller har en liten blødning
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 Okei, takk ❤️ skal prøve å roe med ned, og håpe det stopper opp 🤞🏼 Kom litt brunt på papiret nå men er kanskje rester fra i går..? BeKlager detaljene men er så nervøs for å miste, er IVF så veien har vært lang bare for å få en positiv test 😟 Anonymkode: b067a...d01
mereo Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Okei, takk ❤️ skal prøve å roe med ned, og håpe det stopper opp 🤞🏼 Kom litt brunt på papiret nå men er kanskje rester fra i går..? BeKlager detaljene men er så nervøs for å miste, er IVF så veien har vært lang bare for å få en positiv test 😟 Anonymkode: b067a...d01 Skjønner det, men det er som sagt ikke nødvendigvis noe galt Og brunt er gammelt, så det er hvertfall ingen ny blødning. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #6 Skrevet 11. februar 2022 Jeg opplevde akkurat det samme i går. Er 7+4 nå. Ble veldig bekymret. Litt lyserosa på papire to ganger jeg gikk på do, men ikke noe mer etter det. Opplevde det i forrige svangerskap også; bittelitt lyserosa på papiret en gang i løpet av uke 7, men ikke noe mer senere. Håper det går bra. Anonymkode: dbf9a...2c4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #7 Skrevet 11. februar 2022 Hadde det flere ganger i starten av denne graviditeten. Er 24 uker nå og alt ser fint ut, så trenger ikke være noe farlig den gangen jeg spontanaborterte fikk jeg også veldig vondt i magen og korsryggen samtidig med blødninger. Var ikke bare litt spotting. Anonymkode: dff6c...b4d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #8 Skrevet 11. februar 2022 Takk for svar ❤️ Betryggende å høre at flere har opplevd det , og det har gådd bra ❤️ Tok blodprøver for å sjekke hcg to dager tidliger i uken som var fine. Håper virkelig det stopper opp å ikke kommer mer nå 😔 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg opplevde akkurat det samme i går. Er 7+4 nå. Ble veldig bekymret. Litt lyserosa på papire to ganger jeg gikk på do, men ikke noe mer etter det. Opplevde det i forrige svangerskap også; bittelitt lyserosa på papiret en gang i løpet av uke 7, men ikke noe mer senere. Håper det går bra. Anonymkode: dbf9a...2c4 Dette er en vanskelig tid altså, jeg trodde alt skulle bli bra når jeg bare ble gravid 😔 Var ikke forberedt på spottingen og redselen. jeg hadde litt rosa på papiret forrige lørdag, og tok blodprøve mandag og onsdag som var fin.. Vurderer å få tatt ny neste uke igjen 😔 Anonymkode: b067a...d01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå