Gå til innhold

Til menn: hender det at du får et crush av noe kvinnelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker da på noe veldig typisk kvinnelig. At du ser feks en kvinne i skjørt, og får et plutselig crush som får deg til å tenke at Gud jeg er så ufattelig glad for at kvinner eksisterer! Altså ikke noe perverst hjem-og-runke-crush, bare at du får en tanke som gjør deg glad når du ser en hvilken som helst kvinne. Jeg er mann selv og får titt og ofte slike crush av kvinner, men først og fremst av kjæresten naturlig nok, når hun er skikkelig feminin. 
Jeg avslutter med det tradisjonelle kg-spørsmålet, er dette normalt?

Anonymkode: 3ee54...0ae

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. På sommeren kan jeg se en pen kvinne i en elegant sommerkjole, kjenne at jeg får sommerfugler i magen, og at jeg blir glad i henne, selv om hun er en fremmed. Men det er som du sier, ikke "hjem-og-runke", ingen skitne fantasier, blir kun litt småforelsket. 

Anonymkode: 2b43a...425

• Liker 2
Skrevet

Pene damer som smiler og ler.. Det er bare så fantastisk herlig 😍😍

Anonymkode: 3407f...376

• Liker 4
Skrevet (endret)

Skjønner også veldig godt hva du mener. 😊

Et flott smil, et forførende og sjarmerende blikk, en herlig latter. Elegant feminint kledd uten at det blir for jålete og too much, eller avslappet og sporty kledd i turklær eller treningsklær....

Ja i det hele tatt, kan ofte få den kvinnelige crush. 😉 Uten at jeg tenker på den måten at HUN vil jeg ha eller at jeg legger noe ekstra med det.

Dere kvinner er oftest noen herlige vesen og vi menn hadde nok aldri klart oss uten. 😍😅

Endret av ToMan
Skrivefeil.
  • Liker 4
Skrevet
ToMan skrev (23 minutter siden):

Skjønner også veldig godt hva du mener. 😊

Et flott smil, et forførende og sjarmerende blikk, en herlig latter. Elegant feminint kledd uten at det blir for jålete og too much, eller avslappet og sporty kledd i turklær eller treningsklær....

Ja i det hele tatt, kan ofte få den kvinnelige crush. 😉 Uten at jeg tenker på den måten at HUN vil jeg ha eller at jeg legger noe ekstra med det.

Dere kvinner er oftest noen herlige vesen og vi menn hadde nok aldri klart oss uten. 😍😅

Gøy at flere kjenner igjen denne dype lykkefølelsen som slår ned i deg som lyn fra klar himmel. Spesielt når du er glad selv. Som feks om våren, når sommeren nærmer seg. Grågåsa er fin den når den ploger over himmelen, men hva hadde vår og sommer vært uten lakkerte negler, hestehaler, blomstrede kjoler og solbriller på hodet!?

• Liker 2
Skrevet

herlig. jeg kan godt få en crush av en stilig dame  i skiklær og.   ikke så tighte heller.

Anonymkode: d71ae...05d

Skrevet

Ja absolutt! Ser jeg en kvinne i trange bukser og har hun i tillegg høye hæler så tenker dæven hvor pene kvinner er

Anonymkode: 7b5e6...846

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om dette teller men jeg synes vinteren er ganske fin. For da går damer med vinterklær. Da legger man merke til et pent ansikt istedetfor å se på rumpe, bein eller se om hu har perfekt flat mage. Når ansiktet er alt man ser så ser man hvor pene mange jenter faktisk er. 

Anonymkode: 5e629...7b1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vet ikke om dette teller men jeg synes vinteren er ganske fin. For da går damer med vinterklær. Da legger man merke til et pent ansikt istedetfor å se på rumpe, bein eller se om hu har perfekt flat mage. Når ansiktet er alt man ser så ser man hvor pene mange jenter faktisk er. 

Anonymkode: 5e629...7b1

Damer i turantrekk, eller skikkelig innpakket i skjerf og lue kan være magisk det også. Jeg synes spesielt kvinner med skulderlangt hår kler lue med håret som stikker ut. Da blir de mer koselige enn sexy, ikke så verst det heller ;).

• Liker 2
Skrevet

Ja. Rent objektivt sett er jo kvinner mye finere enn menn

Skrevet

Dette var litt morsomt å lese, for jeg er kvinne og tror dette hendte med meg i går:

En venninne og jeg kom inn på en kafe og der satt tre «gamle» damer(ca 70) og en mann på ca min alder. Han ser temmelig miserabel ut og har nok tatt med sin mor og to venninner ut pga morsdag el.l. Han snur seg i det vi kommer inn, ser nøye på meg og smiler litt. Vi kjøper oss kaffe og setter oss sånn at mannen ser oss, jeg delvis med ryggen til. Venninnen min sier at han stadig kikker bort på oss/meg, og de gangene jeg snur meg smiler han hver gang.

Jeg er ikke ute etter noe, men dette var veldig hyggelig og gjorde dagen min mye lysere. Takk for oppmerksomheten 🥰

Anonymkode: f690f...006

• Liker 1
Skrevet

Hele tiden, mange ganger hver eneste dag. 

Det kan, for eksempel, være alt fra: 

- en kvinne som leker med/ordner håret sitt, det som kalles "shoe dangling", en smal midje, en spretten (ikke for liten) rumpe i treningstights, sommerbrune legger i sommerkjole, bryster og en av mine dragninger; en elegant fot, gjerne i nylonstrømper/strømpebukse. At kvinner eksisterer er selve grunnen til å eksistere😍

• Liker 1
Skrevet

Damer med sort eller mørk strømpebukse/ strømper under et knelangt skjørt, da er jeg litt på tuppa. Tror jo at de fleste damer som bruker sånt antrekk føler seg litt ekstra fine, og akkurat den følelsen tror jeg gjør noe med utstrålingen.

Bruk skjørt oftere damer 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...