Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 barn og er fornøyd med det, ingen planer om å få flere. 

Alikevel er jeg ofte veldig babysyk, lengter etter å holde en baby, ser på bilder av nyfødte babyer og blir misunnelig når jeg ser andre mødre med babyer. 

Jeg vet at vi ikke kan få et barn til, alikevel oppfører jeg meg som en tullerusk verpehøne. Hvorfor er jeg slik periodevis? Er det andre som har det slik? 

Anonymkode: c8d1a...64c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyer er utrolig søte, derfor ;) Det er ikke nødvendigvis at man har lyst på et barn til, men det er stas å låne en baby. 

Jeg skal absolutt ikke ha mer enn de to barna vi har, men jeg kjenner likevel litt sån ååååh, jeg skal aldri ha en baby igjen å kose med, buhu innimellom. Får håpe at jeg får barnebarn å kose med en dag, da.. Så får man babykos men slipper nattevåken 😛 

Anonymkode: 72338...9db

• Liker 1
Skrevet

Du er nok ikke helt ferdig. Hvorfor kan dere ikke få en til? 

Anonymkode: 71329...606

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har 3 barn og er fornøyd med det, ingen planer om å få flere. 

Alikevel er jeg ofte veldig babysyk, lengter etter å holde en baby, ser på bilder av nyfødte babyer og blir misunnelig når jeg ser andre mødre med babyer. 

Jeg vet at vi ikke kan få et barn til, alikevel oppfører jeg meg som en tullerusk verpehøne. Hvorfor er jeg slik periodevis? Er det andre som har det slik? 

Anonymkode: c8d1a...64c

Kan du ikke prøve på et barn til, da? 🙂 har eggstokkene sagt takk for seg? 🙈 

Anonymkode: 031bc...f3b

Skrevet

Hormoner og instinkt, I guess 😅 Jeg skulle heller ikke ha flere, og sist jeg var gravid var siste gang for det var så jævlig. Og fødselen var jævlig. Og første økedøgn alt ved 3 dager gammel, varte i to dager hvor han kun ligger på puppen og spiser og sover, våkner så fort puppen ikke er i munnen, var jævlig. Siste økedøgnet er over nå, og babyen er 5 dager og jeg vil absolutt være gravid igjen og føde en baby igjen 😂😂

Anonymkode: 71772...c8d

Skrevet

Sikkert biologi, kroppen din vil produsere masse babyer for å videreføre genene dine 😛 jeg er førstegangsmamma midt i babyperioden (baby på 9 mnd.) og tenker «aldri mer», biologien min har feilet og jeg ser veldig frem til jenta blir i skolealder😂

Anonymkode: 32806...8a6

Skrevet

Biologi.

Jeg hadde så lyst på baby, drømte om det hele tiden, tenkte på innkjøp, turer, og alt. Men så gikk det ikke, tross prøverørsforsøk.

Nå er jeg 40, og vanvittig glad for at det aldri klaffet, Har bare en enorm følelse av "hva var det jeg tenkte med?" 

Anonymkode: 97e4f...5c9

Skrevet

Fordi biologi 😛 hos noen ligger trangen til å formere seg sterkere enn hos andre. Noen vil ikke ha barn, andre vil ha 10. 

Anonymkode: 6f4f5...428

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...