Gå til innhold

Kjærlighetserklering til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg i februar for 10 år siden tok testen og den viste at jeg var gravid holdt verden på å snurre rundt.

Jeg var så stolt og glad,tiden kunne ikke gå fort nok.

Flere mnd før jenta kom satt jeg i sofaen og strøk meg over magen og sang for henne.

Det var en lykke så ubeskrivelig og enorm.

I morgen fyller hun 10 år,uansett hvor mye jeg har nytt denne tiden så må jeg bare innse at hun begynner å bli stor :)

Hver eneste dag siden testen hadde blå strek har jeg gledet meg over barnet.

Fra hun lå på stellebordet og jeg sto bare der med tårer i øynene og beundret mitt verk og frem til vi pugger gloser idag så har livet vert helt deilig.

Jeg er alene med barnet og det har ikke stoppet meg fra å spise henne opp av kjærlighet.

Da hun ble født åpnet det seg en ny verden,det sprengte så voldsomt i brystet og jeg fikk nesten ikke puste.

Nå er hun stor og jeg ser på henne hver dag,hva slags liv hadde det vært uten deg jenta mi.

Du har lært meg hva kjærlighet er,hvor rikt livet er og de små ting ble plutselig verdt en formue som ikke kan måles på noen skala.

Takk for at du valgte meg jenta mi.

Jeg er så stolt av deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vakkert skrevet! :hjertesmil:

Kjenner igjen følelsene du beskriver,- det er akkurat slik jeg kjenner det for min egen lille jente. :rosaengel::hjerter_rundt:

(Bortsett fra at jenta mi er 5 år, så hun pugger ikke gloser enda, men staver sine aller første ord. )

:hjerte:

Skrevet

:hjerter: Det var nydelig skrevet.

Tulla mi er jo ikke så stor, men nyter hver dag med henne. Man kan jo ikke forestille seg livet uten..

Skrevet

:grine2:

Å, så fint skreve, og veldig flott beskreve!

Sjølv om jenta mi berre er 1 år, kjenner eg godt igjen følelsane du beskriv.

Skrevet

Akkurat slik føler jeg for guttene mine...:babygutt::babygutt::hjerter_rundt:

Vi må prise oss lykkelige for at vi har vært så heldige.... :hjerter_rundt:

Skrevet

snyyyyyt....nyyyydelig skrevet.

Skrevet

Bare si at det var meg som sendte inn innlegget igår.

Vil bare gratulere jenta mi med dagen,vil at hele verden skal vite at idag er det solstråla mi som har bursdag :):ler: .

Takk for fine tilbakemeldiger.

Følte jeg kunne skrevet i det uendelige,men da hadde det vel blitt for langt til at folk hadde orka å lese det.

Mange ganger finnes ikke ordene som er sterke og store nok til å beskrive de følelsene jeg har.

Skrevet

:bursdag: Gratulerer med gårsdagen lille Ellapilla!

Flott beskrevet forresten. Vakker kjærlighetserklæring. Spar på den og la henne få det når hun gifter seg eller står til konfirmasjon.

Skrevet

Ja, det var nydelig skrevet! Har selv en liten datter og kjenner godt igjen hvordan du har det!

Skrevet

Veldig vakkert og flott! :)

Men: hvor er mennene?

Og hvorfor er alt dette kvinnens arbied, mannen blåser i slike småting eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...