Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står i annonsen "etter tariff, ut fra relevant ansiennitet"

Er 46 år, har altså full ansiennitet, og er kvalifisert til stillingen. Om jeg skulle bli valgt, hva kan jeg forvente i lønn? 

Anonymkode: 1cde5...381

Skrevet

Håper jeg får svar etterhvert å være sekretær på legekontor er tydeligvis ikke forenelig med å sitte på KG 😁. TS

Skrevet

De er vel opptatt på jobb på dagtid 😉 Jeg har kun erfaring som sekretær på sykehus, men det har du kanskje kjennskap til selv? Synes i hvertfall lønna der var langt under akseptabel og måtte dessverre bytte yrke for å få økonomien til å gå opp. Mener jeg har sett at privatklinikker som volvat og aleris lønner ganske bra, opp mot 500k, men legekontorene tipper jeg lønner mye dårligere.

Anonymkode: 2a094...262

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De er vel opptatt på jobb på dagtid 😉 Jeg har kun erfaring som sekretær på sykehus, men det har du kanskje kjennskap til selv? Synes i hvertfall lønna der var langt under akseptabel og måtte dessverre bytte yrke for å få økonomien til å gå opp. Mener jeg har sett at privatklinikker som volvat og aleris lønner ganske bra, opp mot 500k, men legekontorene tipper jeg lønner mye dårligere.

Anonymkode: 2a094...262

Nei de er jo opptatt på dagtid, slik det skal være :)

Ja, sykehus gir tariff stort sett, jeg fikk over 50000 pga turnus. Får 500000 nå, innen IT. Så lurte på vanlig legekontor, da jeg vurderer å søke.. 

Skrevet

430.000 på legekontor. 

Skrevet

400000

Anonymkode: 9ce01...5ac

Skrevet

Jeg jobbet som sekretær på privat legekontor, tjente 197 kr/t. Jobbet kun 40%, så vet egentlig ikke hva årslønn var. To år siden jeg sluttet, så hun som kom etter meg tjener sikkert rett over 200 i timen nå.

Anonymkode: 2be8f...88d

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg jobbet som sekretær på privat legekontor, tjente 197 kr/t. Jobbet kun 40%, så vet egentlig ikke hva årslønn var. To år siden jeg sluttet, så hun som kom etter meg tjener sikkert rett over 200 i timen nå.

Anonymkode: 2be8f...88d

Men hva var din alder/ansiennitet? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...