AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Det står i annonsen "etter tariff, ut fra relevant ansiennitet" Er 46 år, har altså full ansiennitet, og er kvalifisert til stillingen. Om jeg skulle bli valgt, hva kan jeg forvente i lønn? Anonymkode: 1cde5...381
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Håper jeg får svar etterhvert å være sekretær på legekontor er tydeligvis ikke forenelig med å sitte på KG 😁. TS Anonymkode: 1cde5...381
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 De er vel opptatt på jobb på dagtid 😉 Jeg har kun erfaring som sekretær på sykehus, men det har du kanskje kjennskap til selv? Synes i hvertfall lønna der var langt under akseptabel og måtte dessverre bytte yrke for å få økonomien til å gå opp. Mener jeg har sett at privatklinikker som volvat og aleris lønner ganske bra, opp mot 500k, men legekontorene tipper jeg lønner mye dårligere. Anonymkode: 2a094...262 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De er vel opptatt på jobb på dagtid 😉 Jeg har kun erfaring som sekretær på sykehus, men det har du kanskje kjennskap til selv? Synes i hvertfall lønna der var langt under akseptabel og måtte dessverre bytte yrke for å få økonomien til å gå opp. Mener jeg har sett at privatklinikker som volvat og aleris lønner ganske bra, opp mot 500k, men legekontorene tipper jeg lønner mye dårligere. Anonymkode: 2a094...262 Nei de er jo opptatt på dagtid, slik det skal være Ja, sykehus gir tariff stort sett, jeg fikk over 50000 pga turnus. Får 500000 nå, innen IT. Så lurte på vanlig legekontor, da jeg vurderer å søke.. Anonymkode: 1cde5...381
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #7 Skrevet 11. februar 2022 Jeg jobbet som sekretær på privat legekontor, tjente 197 kr/t. Jobbet kun 40%, så vet egentlig ikke hva årslønn var. To år siden jeg sluttet, så hun som kom etter meg tjener sikkert rett over 200 i timen nå. Anonymkode: 2be8f...88d
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #8 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg jobbet som sekretær på privat legekontor, tjente 197 kr/t. Jobbet kun 40%, så vet egentlig ikke hva årslønn var. To år siden jeg sluttet, så hun som kom etter meg tjener sikkert rett over 200 i timen nå. Anonymkode: 2be8f...88d Men hva var din alder/ansiennitet? Anonymkode: 1cde5...381
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå