AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Kort forhistorie: av og på i noen år. Denne gangen skulle vi prøve om det faktisk kan gå noen vei, vært noe krangling og dårlig dynamikk mellom oss. I helgen som var fant jeg ut at jeg er gravid, begge enige i at abort var det beste alternativet. Ønsker barn så valget har vært veldig vanskelig. Jeg er i slutten av 20-årene, han i begynnelsen av 30-årene. Uken før jeg tok en test hadde jeg avvist han et par ganger på sex, fordi det var veldig vondt å ha sex denne tiden. Etter jeg fikk vite at jeg var gravid har jeg ikke hatt lyst i det hele tatt, for mye tanker og følelser på en gang. Han sa han var bekymret for sexlivet vårt, siden jeg hadde avvist han et par ganger og etter aborten ville vi måtte vente en stund. Har forklart han flere ganger at det har vært veldig vondt å ha sex og etter jeg fant ut at jeg var gravid så har ikke sex vært i tankene mine i det hele tatt. Prøvde å snakke med han i dagene etter jeg fant ut, at jeg følte meg ensom, ikke hadde det bra og trengte nærhet fra han. Så sier han at han også har behov, og hvorfor er mine behov så mye viktigere enn hans. Sist vi var sammen kom jeg hjem til han med mat og vi skulle bare spise sammen, se film og jeg skulle overnatte. Han mente at fargen jeg hadde på meg fikk meg til å se veldig blek ut så han tilbød å gi meg en annen overdel. Så spurte han hvorfor jeg ikke sminket meg mer og var mer opptatt av hvordan jeg kledde meg osv (husker ikke ordrett) og dro opp andre jenter hvordan de gjør og at jeg kunne ta litt inspirasjon fra dem. At jeg ikke trengte mye, bare være litt mer feminin. Jeg ble stille, så sa han at jeg jo har bedt han om vi kan prate mer sammen, men når han prater så blir det feil også. Da ble jeg veldig sint og bannet om at han sier jeg ikke er feminin nok osv, og da ba han meg om å dra. Hadde vært der i 20 min. Jeg burde ha reagert roligere og tatt mer til meg det han prøvde å si, for jeg kan jo gjøre mer innsats. Men jeg var allerede langt nede og følte meg angrepet og uattraktiv, følte meg ydmyket. Så jeg reagerte hissig og gikk i forsvar. Dagen etter spontanaborterte jeg og har hatt noen dager fri etter det, var en mye større påkjenning psykisk og fysisk enn jeg hadde trodd. Dagen etter aborten nevner han igjen at han er så kåt om dagen, hinter til at jeg kan gjøre andre ting på han. Svarer at han må fylle det behovet på en annen måte nå. Jeg spurte han senere om han ville være med å gå en tur eller kjøre en tur eller noen andre ting jeg nevnte. Ja han kunne kanskje være med på noe jeg nevnte, jeg skulle si ifra når. Så sa jeg et klokkeslett også snakket vi litt videre om andre ting. Så en time etter tiden jeg sa sendte han en melding om at han ikke orket. Svarte tilbake at det virker som det ikke er noe viktig for han og om han mener det er over mellom oss. Han svarte tilbake at nei, og at han tross alt hadde sagt kanskje men at han ikke orket, så jeg burde ikke prøve meg å si at det ikke var viktig. Så jeg har fortsatt ikke sett han siden han ba meg dra fra han. Vet ikke hvorfor jeg skriver her, forstår vel egentlig at dette ikke går noen vei. Men jeg er så veldig skuffet over at han ikke en gang har prøvd å være der for meg, eller en eneste gang denne uken spurt meg hvordan det går. Selv ikke når han viste jeg lå hjemme alene med store smerter. Er skuffet for at han ikke har spurt om jeg trenger noe, kommet hjem til meg, holdt rundt meg.. Føler meg så alene og lite verdt. Han har sikkert hatt sine tanker denne tiden han også, men han vil ikke snakke med meg om det, bare sier at han ikke tenker noe særlig rundt det. Og vi kranglet jo sist vi var sammen, uten at vi har snakket om den episoden. Er jeg egoistisk og forventer for mye av han nå? Burde jeg bare la han være en stund før vi får snakket ut om alt som har skjedd? Anonymkode: 20878...751 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Hadde jeg vært deg hadde jeg avsluttet og aldri sett meg tilbake. Hva skal du med en sånn fyr? Anonymkode: b97a1...94f 11 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Jeg blir helt sjokkert over hvor usympatisk han virker? Hva i alle dager. "Sist vi var sammen kom jeg hjem til han med mat og vi skulle bare spise sammen, se film og jeg skulle overnatte. Han mente at fargen jeg hadde på meg fikk meg til å se veldig blek ut så han tilbød å gi meg en annen overdel. Så spurte han hvorfor jeg ikke sminket meg mer og var mer opptatt av hvordan jeg kledde meg osv (husker ikke ordrett) og dro opp andre jenter hvordan de gjør og at jeg kunne ta litt inspirasjon fra dem. At jeg ikke trengte mye, bare være litt mer feminin." Dette er helt syk oppførsel. Bare dra, han bryr seg jo ikke om deg overhodet? Anonymkode: 468ee...d0c 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 Hvorfor godtar du en sånn drittoppførsel av denne mannen? Han er ikke interessert i å støtte deg eller hi deg omsorg. Han sutrer som et bortskjemt barn. Gjør det slutt, og ta vare på deg sjøl før han påfører deg varig psykisk skade Anonymkode: 1d30a...b06
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 Hva skal man med fiender når man kan ha sånn kjæreste.. Han mishandler deg psykisk. Bruk den aborten til noe bra: kom deg bort fra han for evig og alltid nå mens du ikke har noen bindinger til han. Anonymkode: b00a9...d9b 7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #6 Skrevet 11. februar 2022 Han behandler deg som dritt, tenker bare på sine egne behov og ikke en fyr jeg hadde brukt energi på. Kom deg videre. Anonymkode: bcb86...2d0
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #7 Skrevet 11. februar 2022 I himmel. For en megatosk. Å han vil du prøve å fikse ting med? Anonymkode: 423c6...902
Nymerïa Skrevet 11. februar 2022 #8 Skrevet 11. februar 2022 Du blir skuffet fordi du håper på omsorg fra noen som ikke har lyst til å gi det til deg. Selvfølgelig føler du deg lite verdt, du er jo så vitterligen lite verdt for han. Jeg tror du skal prise deg lykkelig for at dere ikke har barn. Og så tror jeg du skal slutte å håpe på ting fra han som du vet av erfaring at du ikke får. 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #9 Skrevet 11. februar 2022 Hva i alle dager leste jeg nå... Kjære deg, vær så snill! Gå ifra han her. Å mase om sex rett etter at du har tatt en abort og du har det vondt, det er altså så lavmål. Han bryr seg mer om egen seksuell tilfredsstillelse enn ditt ve og vel. Det finnes fine og greie menn der ute, jeg lover!! Som har omsorg, som gir nærhet og tar vare på en når ting er vanskelige. Menn som blir gode fedre en dag, det blir ikke han her. Anonymkode: 60a60...f70 4
Neket Skrevet 11. februar 2022 #10 Skrevet 11. februar 2022 Det er ingenting å snakke om. Han er en dust og dette såkalte forholdet er ingenting å redde. Cut your losses og gå videre!
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #11 Skrevet 12. februar 2022 💔💔💔 Fy så stygg oppførsel midt oppi en sorg dere skulle takle SAMMEN 💔💔💔 Anonymkode: ff5fc...bae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå