Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #1 Del Skrevet 13. oktober 2002 Er det deg på den avataren din? Bare lurer... :D Spørsmålet har sikkert kommet opp før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #2 Del Skrevet 13. oktober 2002 Bildet er fra en prisbelønnet fransk film som gikk på kino i fjor. Husker desverre ikke navnet på filmen lenger. Men altså: ikke Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #3 Del Skrevet 14. oktober 2002 Joda, jeg ble etterhvert fortalt det inne på chatten i går. Har sittet lenge og grublet over det bildet :D Minner meg på at jeg må finne en ny selv. Men hva da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 14. oktober 2002 #4 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg tror jeg skal ha ett bilde av meg selv, må bare finne ett som er lekkert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. oktober 2002 #5 Del Skrevet 14. oktober 2002 Min avatar er den franske skuespillerinnen Audrey Tautou fra filmen Les fabuleux destin d'Amelie Poulain (Den fabelaktige Amelie fra Montmartre). Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisquine Skrevet 23. oktober 2002 #6 Del Skrevet 23. oktober 2002 Denne filmen er jo fabelaktig og Audrey Tautou veldig søt osv i filmen. Det som irriterte meg en smule, var at jeg ble påminnet på deg midt i filmen, fordi dette bildet jo er deg her inne! Det varte selvsagt ikke lenge, men var litt skremmende at "ikkeeksisterende" personer her inne kan komme og forstyrre ute i den virkelige verden. Så neste gang en virkelig god og vakker film kommer, så please Milla, ikke bytt bilde til hovedpersonen i den filmen også. ---------------------------- Frisqu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. oktober 2002 #7 Del Skrevet 23. oktober 2002 He He, du er ikke den første som har kommentert akkurat det. Men jeg valgte bildet av Audrey fordi hun ligner på meg, samme ansiktsform og hårfrisyre (klippet meg som henne). Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå